|

مدل های متنوع کابینت نئوکلاسیک سفید / هی مبل رو مبل نذار با کابینت خونت میشه جذابترین

کابینت ها انواع مختلفی دارند که در اینجا با نوع نئوکلاسیک اونها آشنا شده و در تنوع مختلفی که دارند مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کابینت ها یکی از بخش های اصلی هر خونه ای محسوب میشن. چرا که آشپزخونه بعد از نشیمن و پذیرایی مهم ترین قسمت خونه هستش و خب به طبع وقتی هشتاد درصد کل این کاربری رو کابینت تشکیل داده و در دل خود وسایل بسیار زیادی رو جای میده، پس آیتمی پر اهمیت در هر خونه به حساب میاد. کابینت ها انواع بسیار مختلفی دارند که با توجه به سبک دکوراسیون منزل انتخاب میشن. اینکه شما بخواین چقدر هزینه کنین و چه سلیقه ای داشته باشید در این انتخاب خیلی مهمه. البته که رنگ این عنصر نیز از اهمیت فراوونی برخورداره که خب باز این هم به خواسته شما و اونچه که به عنوان دکور کلی دارید مورد توجه قرار میگیره و استفاده میشه. اما از نظر سبکی کابینت نئوکلاسیک یکی از پرطرفدار ترین انواع هستش که البته باز خود این سبک هم به انواع مختلف تقسیم میشه. کابینت های نئوکلاسیک به رنگ سفید میتونن جلوه ای خاص و ویژه به فضا ببخشند که خب در این مطلب میخوایم با متنوع ترین مدل های کابینت نئوکلاسیک سفید آشنا بشیم. اگر شما هم قصد این رو دارید تا از این مدل استفاده نمایید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید با درب شیشه‌ای

درسته که چند سالی میشه این سبک از مد افتاده، اما همچنان هستند خونه هایی که چنین مدل کابینتی رو بیشتر میپسندن. شاید بپرسین در رابطه با چی صحبت می کنیم که خب باید بگیم نصب شیشه بر روی درب کابینت ها در سبک نئوکلاسیک که خب باعث میشه تا داخل کابینت مشخص باشه. شیشه ها میتونن با انعکاس نور در کنار سفیدیه کابینت ها باعث بشن آشپزخونه شما بزرگ تر از اونچه که هست نشون داده بشه چرا که انعکاس در کنار روشنی چنین نتیجه جذابی داره. به علاوه اینکه این سبک میتونه داخل کابینت رو نشون بده که یه جورایی دیزاین محسوب میشه چرا که ظروف زیبا و قیمتی مشخص هستند.

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید با صفحه کابینت مشکی

درسته که یکنواختی در فضا میتونه باعث آرامش محیط بشه ، اما گاهی هم تصاورد رنگی میتونه به روح آشپزخونه جلا ببخشه. استفاده از دو رنگ سفید مشکی که تضاد جذاب با هم دارند در آشپزخونه و بر روی صفحه کابینت ها نمونه ای از خلاقیت در کابینت های نئوکلاسیک است که منحصر به فرد نیز خواهد بود. حال تصور کنید اگر بین‌کابینتی‌ ها نیز به این دو رنگ مزین می‌شدند، چه هارمونی زیبایی خلق میشد! قطعا ترکیب رنگای متضاد در کنار کابینت‌ های نئوکلاسیک، میتونن ظاهری دوچندان زیباتر به آشپزخونه ببخشند.

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید با بین‌کابینتی و صفحه کابینت چوبی

وجود متریال چوب در فضای آشپزخونه میتونه حس و حال طبیعت رو به فضا هدیه بده و به نوعی گرمای دلنشینی رو ایجاد کنه. کابینت‌ های نئوکلاسیک سفید، در کنار صفحه کابینت و بین‌کابینتی چوبی که به رنگ قهوه‌ ای روشن هستند، ترکیبی دلبرانه خلق خواهد کرد که علاوه بر ایجاد تضاد رنگی، نمایی لوکس و مجلل نیز به آشپزخونه هدیه می دهد.

کابینت مئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره و کاورهود بژ

سفید و بژ دو رنگ خنثی هستند که خب ترکیبشون با همدیگه میتونه آشپزخونه رو تبدیل فضایی دلنشین کنه. اگر علاقمند به جزیره و کاورهود هستید باید بدونید که در سبک کابینت نئوکلاسیک بژ با کابینت نئوکلاسیک سفید در آشپزخونه میتونه جذابیت فوق العاده و امروزی ای خلق کنه! برای اینکه دکوراسیون آشپزخونه شما تماشایی‌ تر از قبلش بشه، صفحه کابینت و بین‌ کابینتی سنگی که رنگش سفید  یا بژ و حتی کرم باشه انتخاب هایی ایده آل هستند.

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید و طوسی با جزیره سنگی

طوسی نیز یکی از رنگهای خنثای جذاب است که ترکیبشون با هم برای کابینت های نئوکلاسیک به شدت رایج و زیبا می باشد. البته که اگر از المان های سنگی و کریستالی هم در کنار این تلفیق استفاده کنید، نتیجه لاکچری تری خواهید گرفت.

کابینت نئوکلاسیک سفید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها