|

کابینت ممبران برای آشپزخونه‌های کوچیک / پیشنهادی ایده آل جهت بزرگ نشون دادن فضات

کابینت ممبران سبکی از کابینت هستش که میتونه برای آشپزخونه های کوچیک خیلی خوب باشه و در اینجا با ویژگی های این کابینت آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کابینت ها درست به مانند دکوراسیون ها و استایل ها انواع بسیار مختلفی دارند. چرا که باید متناسب با انواع و اقسام سلیقه ها و فضاها ایده وجود داشت باشه و اینجاست که میرسیم به انواع مختلف اونها. کابینت ها مهمترین بخش هر آشپزخونه ای محسوب میشن که خب هم وظیفه زیباسازی فضا رو برعهده دارند و هم اینکه به شدت کاربردی هستن. در واقع عملا اگه کابینت تو آشپزخونه نباشه اون محیط اتاقکی بیش نیست! توجه داشتن به دکوراسیون منزل و خوشگلاسیون کردن فضا یکی از علاقه مندی های هر خانوم و هر فردی که به زیبایی اهمیت میده، به حساب میاد. در این مطلب قراره با کابینت ممبران، این سبک محبوب آشنا بشیم.

ویژگی کابینت ممبران برای آشپزخانه های کوچک چیست؟

ابتدا کمی با کابینت ممبران آشنا بشیم. در اینجا باید گفت ممبران ورقه‌ای از جنس PVC هستش که به دور ام دی اف تحت شرایط وکیوم شده میپیچه تا این مدل از کابینت ساخته بشه. این کابینت قابلیت فرم دهی به شکل مدرن و کلاسیک رو داره که خب از طرفی هم باید بگیم ممبران گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخونه ها به حساب میاد. چرا که در برابر خط و خش مقاومه و طول عمر بالایی هم داره. از نظر قیمتی به صرفه تر از دیگر کابینت هاست و برای آشپزخونه های کوچیک به شدت میتونه مناسب باشه، چرا که به دلیل قیمت مناسب و دوام بالا (مخصوصا اگه بچه دار هستین) پیشنهادی عالیست.

کابینت ممبران

کابینت ممبران، حسی همچون چوب طبیعی

کابینت ممبران رو به سختی میشه از ام دی اف تشخص داد و حسی همچون چوب به شما میده. اگر شیفته چیزهای طبیعی هستید بدونید که کابینت ممبران میتونه آشپزخونه ای ایده آل به شما تحویل بده. میتونید حتی روکش کابینت رو به فرم گلاسه یا براق، مات و چوبی انتخاب کرده تا نمایی متفاوت و دلخواه به ظاهر آشپزخونه و خونتن هدیه بدید. به علاوه اینکه این کابینت ها سطح نرمی دارند و دوستدار کودک هستند. چرا که این سبک از کابینت ها لبه های تیز ندارن و میتونن مناسب خونه های دارای بچه باشند. کابینت ممبران نمای سه بعدی به آشپزخونه میده و از طرفی هم حامل هیچ نوع باکتری نیست. ممبران دارای طرح های بسیار مختلف است که همین باعث میشه دست شما در انتخاب باز باشه. 

کابینت ممبران

یه آشپزخونه کوچیک رو چطور میشه دکوربندی کرد؟

بی شک یه آشپزخونه کوچیک آزادی عمل کمی هم در مانور و طراحی داره. به همین دلیل باید جهت تزیینش خیلی دقت کرد و استفاده از کابینت های مدل U شکل ممبران بیشترین کارایی و طبقات کافی رو دارند که میشه بیشترین و بهترین برنامه ریزی رو برای فضای آشپزخونه باهاشون داشت.

کابینت ممبران

با تعبیه کابینت های که به شکل عمودی هستند میشه که استفاده از فضا رو به حداکثر رسوند و ایده آل ترین بهره رو برد. از طرف کمک گیری از قفسه های شناور و یا آویز جهت آویزان کردن حوله و یا قرار دادن ظروف، از دیگر دکور بندی های مناسب آشپزخونه کوچیک هستش. علاوه بر اینها شما میتونید از کابینت های توکار و یا درون سقف نیز استفاده نمایید. دکوراسیون آشپزخونه کوچیک با کابینت ممبران ظاهری غنی و شیک داشته و برای فضای سنتی و مدرن نیز مناسب است.

کابینت ممبران

از صندلی‌های منعطف غافل نشیم

اگه دوست دارین آشپزخونه کوچیک شما تبدیل به محلی برای غذاخوری هم بشه، میتونی از کابینت های مناسب استفاده کرده و همراه با صندلی های تاشو رنگ روشن، فضایی مناسب ایجاد نماید. با اضافه کردن یک کانتر همرنگ و از جنس کابینت ممبران در ابعاد کوچیک میتونید اون رو تبدیل به یک میز چند کاره کنید. میزی که هم جهت سرو غذا مناسب باشه و هم بتونید روش آشپزی کنید.

کابینت ممبران

کاشی بین کابینتی طرح دار برای کابینت ممبران

اگر منزل شما دارای آشپزخونه های کوچیک همراه با کابینت ممبران هستش، میتونید با کمک از دکوراتیوهای تصویری نمایی بهتر به فضای خونه ببخشید. کاشی های بین کابینتی طرح و جنس های مختلفی دارند که میتونن فضا آشپرخونه رو خیلی زیباتر کنند. کاشی های طرح دار هندسی و غیره، محیطی زیبا و اوپنی کافی دراهیتار شما قرار میدهند. یادتون نره که در چنین آشپزخونه ای نباید از جزیره استفاده کرد.

کابینت ممبران

رنگ در کابینت ممبران، حتما باید سفید باشه؟

همیشه قرار نیست از سفید و یا کرم و قهوه ای برای کابینت استفاده کنیم و میشه که از رنگ های روشن و یا رنگی کمک گرفت و حس بهتری انتقال داد. مثلا آبی کمرنگ. اگر انتخاب شما کابینت مقاوم و با دوام ممبران هستش، می‌تونید نمای ظاهریش رو به شکل استایل مدرن در نظر بگیرید تا تغییر خوبی در حال و هوای فضا ایجاد نمایید. در واقع این رنگبندی خیلی میتونه کاربردی و با طراوت باشه و انرژی خوبی به محیط انتقال میده. زمانی که شما یک آشپزخونه شیک و مرتب داشته باشید، گویی کل خانه زیبا و پر انرژی است.

کابینت ممبران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها