|

برجسته کردن لب با آرایش / فک کری مدل خارجیا پول ندارن ژل بزنن خیر دنیا نچرال پسنده

در این مقاله در خصوص برجسته کردن لب با آرایش باهاتون صحبت کردیم که میتونه بهتون برای انجام این امر بسیار کمک کنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه برای زیباتر شدن نهایت تلاششون رو میکنن که خب در این بین یه عده با توجه به زیاد شدن عمل های جراحی به این راه متوسل میشن و از این طریق برای زیبایی بیشتر اقدام میکنن و یه عده هم باهوش تر هستن و از طریق آرایش به این موضوع دست پیدا میکنن چون این روزا خیلی راحت میشه  با استفاده از میکاپ خودتون رو به بهترین ورژنتون تبدیل کنید مثلا در صورتی که مژه های بلند و حجیم میخواهید حتما نیازی به کاشت نیست و شما میتونید با دونستن این که چطور ریمل بزنیم این مژه ها رو برای خودتون بساید و با یه سری از ترفندها مثل استفاده از پودر بچه طی این کار مژه هاتون رو فوق العاده بلند کنید.

یه موضوع دیگه ای هم که وجود داره این هست که شما باید برای زیبایی از هر روشی در حد معمول استفاده کنید یعنی به میکاپ های غلیظ هم وابسته نباشید و این موضوع رو تقسیم کنید یعنی برای زیباتر شدن به سراغ رنگ موهای زیبا برید که در صورت انتخاب درست اون ها نصف بیشتر راه رو برای زیبایی رفتید و اصلا مهم نیست که دیگه حتی آرایش داشته باشید یا نه که در این بین یه سری از رنگ موهای جوان کننده هم حتی وجود دارن که سن شما رو بسیار کمتر از اون چیزی که هستید نشون میدن و میتونید به معجزه ی اون ها در جوون جلوه دادنتون ایمان داشته باشید. حالا از اینا که بگذریم بریم برسیم به مقاله ی امروز که در خصوص برجسته کردن لب با آرایش هست برای اون خانوم هایی که علاقمند به داشتن لب های پرتر اون هم بدون تزریق ژل هستن پس در ادامه خودتون رو به معجزه ی میکاپ بسپارید و با ما همراه باشید.

برجسته کردن لب با آرایش

برجسته کردن لب با کرم پودر

برای این که لب های خودتون رو با استفاده از کرم پودر برجسته کنید میتونید طبق دستور العمل زیر پیش برید:

در وهله ی اول لب هاتون رو آبرسانی و اونا رو مرطوب کنید.

پوست های مرده ی اون رو حذف کنید و لب هاتون رو صاف کنید که برای این منظور میتونید از یه اسکراب مخصوص لب استفاده کنید و یا یه اسکراب برای این منظور بسازید.

برای ساخت اسکراب خانگی هم برای لب هاتون هم کافیه که یه قاشق شکر رو با یه مقدار عسل ترکیب کنید و روی لب هاتون بزنید و بعد از چند دقیقه اون ها و بشورید و حالا از یه مرطوب کننده و یا بالم لب استفاده کنید.

حالا یه مقدار کرم پودر و یا حتی کانسیلر رو بردارید و روی لب هاتون رو با استفاده از اون به خوبی کاور کنید.

حالا با استفاده از مداد رنگ پوست دور تا دور لب هاتون رو خط لب بزنید و فرم اون ها رو اصلاح کنید.

بعد با استفاده از مداد هم رنگ رژتون روی خط لبی که کشیدید رو پر رنگ کنید و بعد رژتون رو هم بزنید و برای بزرگتر دیده شدن لب هاتون هم از برق لب استفاده کنید.

برجسته کردن لب با آرایش

برای برجسته کردن لب هاتون با آرایش خط لب تیره بکشید

برای انجام این ترفند در ابتدا باید رنگ رژ خودتون رو مشخص کرده باشید که برای این منظور توصیه میکنیم که به سراغ اون دسته از رژهایی برید که شدت رنگشون بیشتره و بعد مراحل زیر رو برای بزرگتر نشون دادن لب هاتون با این رژ و البته خط لبتون انجام بدید:

  • در وهله ی اول خط لبی رو که چند درجه تیره تر از رژتون هست رو دور تا دور لب هاتون بکشید.
  • مطابق تصویر گوشه های لبتون رو تیره تر کنید و یه مقدار هم داخل لب رو خط بندازید.
  • حالا رژتون رو بزنید و به کمک یه قلم موی لب خط لبتون رو با رژتون ترکیب کنید تا خط ها فید بشن و در نهایت لبتون بزرگ دیده بشه.

برجسته کردن لب با آرایش

برجسته کردن لب ها با برق لب

یکی دیگه از لوازم آرایشی که توی برجسته کردن لب ها میتونه تاثیر بسزایی داشته باشه برق لب هست که برای ای که با کمک اون لب هاتون رو بزرگ تر نشون بدید باید با مداد لبی که هم رنگ رژتون هست یه خط اطراف لبتون بکشید و در صورتی که لب هاتون بزرگه این خط رو بیرون از لب هاتون نکشید و درست روی لباتون باشه اما خب در صورتی که اون ها باریک و کوچک بودن خط لبتون رو بالای لب ها بکشید. حالا میتونید یه رژ کم رنگ بزنید و بعد برق لب رو روی اون استفاده کنید. دقت کنید که در صورت پررنگ بودن رژتون و خوردن برق لب از روی اون شاید معذب بشید و یا حتی احساس کنید آرایشتون کثیفه.

برجسته کردن لب با آرایش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی