|

لباس مناسب برای بازوهای چاق / بازوهات اعتماد به نفستو گرفتن غصه نداره اینطوری ظریفن

در این مقاله در خصوص لباس مناسب برای بازوهای چاق صحبت کردیم که میتونید با داشتن اون ها توجه رو از چاق بودن بازوهاتون منحرف کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا لباس و استایل هما فقط صرفا یه پوشش محسوب نمیشه چون این روزا میشه با استایل معجزه به پا کرد و به کلی تغییرات ایجاد کرد مثلا با لباس مناسب خانم های قد کوتاه میشه قد کوتاهی رو که توی فیزیکمون خیلی رفته روی مخ رو خیلی شیک مجلسی با خطای دید رفع کنیم طوری که اصلا کسی نتونه حدس بزنه که ما قدمون کوتاهه و به این ترتیب چطور با میکاپ و آرایش میشه نقص های موجود در چهره رو پوشوند و زیبایی های اون رو بولد کرد با استایل هم میشه این کار رو کرد که خب این میتونه بسیار خوب باشه چرا که ما رو به یه آدم زیباتر و بهتر تبدیل می کنه این موضوع.

حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص لباس مناسب برای بازوهای چاق صحبت کنیم که شاید برای خیلی از خانوم ها تبدیل به یه دغدغه ی بزرگ شده و آزارشون میده چون اکثر خانوم ها دوست دارن که ظریف دیده بشن ولی برخی از اوقات به علت اضافه وزن شاید این ظرافت ظاهری دستخوش تغییر بشه هر چند که کسی نمیتونه برای شما تعیین کنه ظرافت توی لاغر بودنه خیر ولی خب این احساس از کودکی در ما پرورش پیدا میکنه و با بودن توی اجتماع هم بیشتر و بیشتر درونمون تثبیت میشه بنابراین چاره برای این که اعتماد به نفسمون در صورتی که بازوهای تپلی داریم از بین نره چیه؟ پیدا کردن لباس مناسب برای بازوهای چاق که در ادامه به معرفی اون ها پرداختیم، پس با ما همراه باشید.

لباس مناسب برای بازوهای چاق

لباس هایی که آستین گیپوری دارن بپوشید

یکی از پر طرفدارترین پارچه ها در بین خانوم ها که بسایر هم معروفه پارچه های گیپور هست که شما میتونید اون ها رو در بسیاری از آیتم های زنانه در استایل مشاهده کنید از بلوز و پیراهن بگیرید تا لباس های مجلسی و... در این بین هم یکی از راه های خوب و کارآمد برای این که بازوها رو زیبا نشون بدید استفاده کردن از لباس هایی هست که آستین گیپور و یا دانتل دارن چرا که این مدل آستین ها توجه رو از بازوهای بزرگ منحرف میکنن و بیشتر حواس بیننده رو به زیبایی آستن و گیپور منعطف میکنن طوری که کسی وقت نمیکنه به این که بازوهای شما چاقه فکر کنه.

لباس مناسب برای بازوهای چاق

لباس هایی که دارای یقه هفت هستن بپوشید

به جای این که به سراغ اون دسته از لباس هایی برید که دارای یقه ی گرد هستن و گردن رو هم کوتاه نشون میدن برید بهتره که به سراغ پوشیدن لباس های دارای یقه ی وی شکل و یا هفتی برید که گردن رو بیشتر به چشم میارن و اون رو ظریف تر و بلند تر نشون میدن که در نتیجه شما هم کشیده تر دیده میشید و از این طریق توجه رو از روی بازوتون برمیدارید و خب مسلما در صورتی که یه نفر ببینه که شما کشیده هستید اصلا این فکر که بازوهاتون ممکنه چاق باشه به ذهنش خطور نخواهد کرد و یه جورایی براش خطای دید ایجاد میکنید.

لباس مناسب برای بازوهای چاق

لباس هایی که تیره رنگ و راه راه هستن بپوشید

در صورتی که بازوهای چاقی دارید و مایل هستید که اون ها رو لاغر تر نشون بدید به جای این که شومیز های تنگ و به رنگ روشن بپوشید که شما رو چاق تر نشون میدن به سراغ اون دسته از شومیزهایی برید که رنگشون تیره هست و راه راه های عمودی دارن چون در هر صورت لباس های تیره رنگ شما رو لاغر تر از اون چیزی که هستید نشون میدن و همچنین راه راه ها در روی آستین و یا بدنه ی لباس باعث میشن که این خطای دید ایجاد بشه که دست ها و بازوهای شما کشیده و لاغر هست و به هر میزان که این خط های راه راه نازک تر باشن شما لاغرتر دیده خواهید شد.

لباس مناسب برای بازوهای چاق

لباس های دارای آستین سه ربع رو تست کنید

د رصورتی که میخواهید بازوهای خودتون رو از دید خارج کنید و توجه رو از روی اون ها بردارید بهتره که به سراغ پوشیدن لباس هایی برید که آستین سه ربع دارن چون این مدل از لباس ها چاقی بازوهای شما رو میپوشونن و انتهای اون ها توی لاغرترین بخش بازو تون قرار میگیره و به همین دلیل توجه رو بیشتر به ظریف بودن دست ها میبره و از این طریق شما لاغرتر از اون چیزی که هستید دیده میشید.

لباس مناسب برای بازوهای چاق

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی