|

چراغ رومیزی فانتزی / واسه دیزاین اتاق خلاقیتو تموم عیار کن مثلا چراغ اکریلیک عالیه

مدل چراغ خواب های فانتزی هستن که میتونن فضای جذاب و منحصر به فرد برای شما در اتاق بسازند! پس چراغ خواب قدیمی رو کنار بگذارید و بروز باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصلا مگه میشه شما خونه ای با دیزاین و دکوراسیون خوشگل بخواین، ولی براش وقت نذارین و بگین همین یه دست مبل و لوازم ضروری بسه! چیدمان وسایل تو هر خونه ای برمیگرده به اینکه شما چقدر بودجه دارید و تا به چه اندازه سلیقه خرج میکنید. بی شک ولی وقتی بودجه مناسبش باشه شما میتونید لوازم جالبتری رو خریداری کنید و به ظاهر خونتون یه نمای متفاوت تر ببخشید. شما فکر کن رفتی یه مانتو خریدی میلیونی و شلوار و کیف و کفشت رو هم داری، وقتی همرو به تن میکنی میبینی ای بابا انگار یه جای کار میلنگه اما نمیدونی دقیقا کجای کار! خب با کمی دقت متوجه کمبود اکسسوری ها و وسایل ریز تر خواهید شد که خب باید گفت بله وجود لوازم جزیی و دیتیل ها باعث میشه تا استایل شما تکمیل و دلپذیر تر بشه.

دکوراسیون خونه هم دقیقا به همین شکله و اینکه تنها لوازم بزرگ و ضروری رو داشته باشید، هرچند هم گرون و شیک، اما به جزییات نپردازید، بی شک چهره فضاتون هم به اون زیبایی که دلخواهتونه نخواهد رسید. استفاده از اکسسوری ها هم در ظاهر یک انسان و هم برای ظاهر یک خونه اهمیت ویژه ای داره. عناصری که شاید به طور کامل ضروری به نظر نمیان، اما کاربرد خاص خودشون رو دارن و هم میتونن اونچه که وظیفشونه رو در اختیار بزارن و هم اینکه به خوشگلاسیون فضا بی افزایند. مثلا یکی از این اکسسوری ها که اتفاقا زیبایی منحصر به فردی هم داره چراغ رومیزی هاست. چراغ هایی که دیگه از سبک قدیمی شون دور شدن و حالا با شکل و شمایلی جدید و جذاب نوردهی دارند. می پرسین چجور چراغ هایی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع سبک این مدل از چراغ های رومیزی آشنا بشیم.

چراغ رومیزی فانتزی

چراغ رومیزی با تم فضایی واسه فضا دوست ها

در واقع تو این مدل‌ ها از طرح‌ ها و رنگ‌ های مرتبط با فضا و سیارات الهام گرفته شده و تداعی گر این موارد می باشد. برای همینه که میگیم واسه فضا دوست ها این سبک چراغ ها عالیه. به عنوان مثال یه چراغ رومیزی که طرح هایی همچون کهکشان‌ ها، سیارات، و یا حتی تخیلی‌ تر مثل فضاپیماهای فانتزی دارن میتونید استفاده کنید چرا که فضایی تخیلی و خاص برای شما خواهند ساخت. 

چراغ رومیزی فانتزی

چراغ رومیزی فانتزی

چراغ رومیزی با طرح حیوانات فانتزی واسه حیوون دوست ها

در اینجا شما قرار نیست که شیر و پلنگ رو تو اتاقتون ببینید، بلکه این مدل‌ ها شامل طرح‌ هایی مثل اژدها، یونیکورن، و پرنسس‌ های خیالی رو به اتاق تون دعوت می کنید و چنین فضایی رو میسازید. در واقع با استفاده از رنگای جذاب و الهام‌ گرفتن از دنیای داستان‌ ها و افسانه‌ ها در این مدل چراغ ها، شما یک فضای خیالی و جالب خواهید داشت.

چراغ رومیزی فانتزی

چراغ رومیزی با طرح گیاهان و گل‌ های فانتزی واسه گل دوست ها

در این نوع نیز به مانند نمونه های قبلی، چراغ رومیزی شما درست به مانند یه چراغ جادویی عمل میکنه و از اونجایی که طرح هایی همچون گل های و درختان و گیاهان خیالی و فانتزی داره، یه محیط فانتزی براتون میسازه. در واقع شما با استفاده از رنگای زنده و طرح و نقش ها جذاب این چراغ ها، جلوه ای شاد و دلنشین به اتاقتون هدیه میدید.

چراغ رومیزی فانتزی

چراغ رومیزی با موتیف‌ های هنری فانتزی واسه آرتیستا

در اینجا ما مدل های رو داریم که از طرح ها و نقوش الهام گرفتن و در واقع پیرو هنر هنرمندان مشهور و یا سبک هنری خاصی هستند. این مدل‌ ها اغلب با استفاده از رنگای زنده و موتیف‌ های جذاب، برای علاقمندان به هنر، جلوه‌ ای بی نظیر خلق می کنند.

چراغ رومیزی فانتزی

چراغ رومیزی فانتزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی