|

تختی که پس از انقراض با ظاهری جدید مد شد / روش چیدمان تخت سایبان دار در اتاق

تخت‌ سایبان دار وقتی سبک‌های مختلفی از دکوراسیون ظهور کرد از مد افتاد و اکنون دوباره به کالایی مورد علاقه کودکان و بزرگسالان تبدیل شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اتاق خواب باید یک استراحتگاه آرامش بخش باشد؛ فرار شما از روزمرگی باید در مکانی که به شما آرامش می‌دهد، اتفاق بیفتد. همین امر درباره فرزندان و میهمانان شما نیز صدق می‌کند. هر اتاق خواب باید احساس راحتی و رضایت را به مالک آن تزریق کند؛ با بهره از ایده‌ها، طرح‌ها و نکات گوناگون می‌توانید این آرامش را پایدار نگه دارید. یکی از ملزوماتی که بسیار باید بدان توجه کرد و از آن غافل نشد و ایده‌های ناب و به روزی را در خصوص آن پیاده کرد تخت‌خواب است. راحتی و اندازه تخت بسیار حائز اهمیت است؛ اما طرح و شکل و زیبایی آن نیز مهم است به این دلیل که زیبایی را همراه با آرامش به شما هدیه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به نوعی از تخت بپردازیم که باردیگر و با کمی تفاوت مد شده است.

12

تخت‌های سایبان دوباره پا به صنعت مد گذاشتند

تخت‌های سایبان دار قدمتی طولانی دارد و با ظاهری سنتی و با ابعادی بزرگ در اتاق‌خواب‌های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گرفت و برخی با آویزان کردن پرده‌های نازک سعی داشتند زیبایی آن را بیشتر کنند. این نوع از تخت‌ها مورد علاقه کودکان و بزرگسالان بود اما پس از مدتی از سکه افتاد و دیگر به آن توجه نشد؛ درواقع وقتی سبک‌های مختلفی از دکوراسیون ظهور کردند تخت‌ها نیز متناسب با آن طراحی و تولید شدند. 

2

اکنون بعد از سال‌ها این تخت‌های سایبان دوباره روی کار آمدند و پا به صنعت مد گذاشتند؛ ولی یک تغییر اساسی کردند و آن م این که شخصی‌سازه شده و متناسب با هر سبک دکوراسیون طراحی شدند. درواقع در حال حاضر دکوراسیون اتاق شما در هر سبکی که طراحی شده باشد تخت سایبان متناسب با آن سبک را پیدا خواهید کرد.

11

تخت سایبان را به اتاق کودک خود اضافه کنید

استفاده از تخت سایبان در اتاق کودک نیز ظاهری چشم‌نواز ایجاد می‌کند اما به اندازه آن دقت کنید که فضای اتاق را به صورت کامل در برنگیرد. استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های مناسب سن کودک نیز مهم است؛ می‌توانید رنگ پرده یا کل تخت را با رنگ کاغذ دیواری اتاق کودک ترکیب کنید.

1

ظاهری سنتی به سبک مینیمالیست بسازید

فقط ب این دلیل که فضای وسیعی دارید به این معنی نیست که نیاز به یک تخت سنگین برای ایجاد هماهنگی دارید. می‌توانید از یک تخت ساده سایبان چوبی به رنگ قهوه‌ای استفاده کنید که ظرافت را در خود به نمایش گذاشته است و اگر از رنگ تیره آن بهره بگیرید حس فضای سنتی را القا خواهید کرد.

7

به جزئیات توجه کنید 

حین خرید و انتخاب تخت سایبان به جزئیات طراحی آن توجه کنید؛ این جزئیات است که تخت سایبان را به یک تخت خوابی تبدیل می‌کند که به لحظه خاص خود نیاز دارد. نگه داشتن عناصر ثانویه فضا در رنگ‌های خنثی به معماری تخت اجازه می‌دهد تا موقعیتی برای جلوه پیدا کند.

13

قبل از اضافه کردن یک تخت سایبان به خانه‌ خود باید اندازه و چیدمان کلی اتاق خواب تان را در نظر بگیرند تا مطمئن شوند که تخت‌خواب بر فضا غلبه نمی‌کند. برای طراحی فضایی با تخت سایبان که ظریف و پیچیده به نظر می‌رسد، تمرکز بر تعادل و تناسب ضروری است. خطوط تمیز و رنگ‌های خنثی را برای ایجاد فضایی هماهنگ انتخاب کنید و تختخواب را با ملافه‌های مجلل و نور ملایم تکمیل کنید تا ظاهری واقعاً زیبا داشته باشید. برای فضاهایی با سقف‌های سر به فلک کشیده که ردپایی بزرگ از نور در آن وجود دارد این نوع تخت عالی است.

9

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی