|

موقعیت های مناسب برای لباس قرمز / عید بیخیال رنگای نود شو از مانتو تا رژ لب با قرمز

استایل قرمز از دست تیپاییه که خیلی از افراد میترسن بپوشن، در حالی که برای یکسری از فضاها به شدت پیشنهاد میشه و میتونه تاثیری مثبت داشته باشه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل برای هر فردی اهمیت داره. خانوم و آقا هم نداره، فقط و فقط به این وابستست که شما چه سلیقه و رنگ پوستی داشته باشید. خب میدونید که داخل همین کلمه سلیقه خیلی چیزها نهفته و در واقع اونچه که مشخصه اینه که این دنیا میلیارد ها سلیقه وجود داره.

رنگ ها زیادن و طرح ها ها فراوون. آدما میتونن هرچیزی که دلشون میخواد رو پسند کنن و ظاهرشون رو بسازند. البته که خب فرهنگ و فکر هر جامعه با اون یکی جامعه فرق داره و میشه گفت همین تفاوت ها باعث ایجاد خیلی از تنوع ها شده. 

اما تو این دنیای به این بزرگی یک سری از رنگ ها و سبک ها هستند که مورد پسند خیلی از افراده. یعنی اینجوریه که خیلی ها دوستش دارند و پشتش هم یه عالمه فلسفه روانشناسی هستش. مثلا رنگ قرمز!

کجاها قرمز بپوشیم

قرمز یه رنگ خاص و جسورانه محسوب میشه که با نمادهای مختلفی همچون عشق، اشتیاق، هیاهو، خشم و حرارت شناخته میشه. قرمز یه رنگ خیلی جذابه که طرفداران زیادی هم داره و سرزندگی و زیباییش باعث میشه تا محبوبیتی مورد توجه داشته باشه. اما سوال اینجاست که از این رنگ جیغ و بولد، کجاها میشه استفاده کرد؟ آخه میدونید که چنین رنگی رو نمیشه به عنوان همه جا پوش دونست ، در حالی که گاهی به دلیل همون فلسفه های روانشناسی که داره، میتونه به شدت تاثیر گذار بشه. میگید چجوری؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینید بدونید کجاها میشه از لباس قرمز کم گرفت و تاثیر گذار تر عمل کرد.

کجاها قرمز بپوشیم

واسه اولین دیدارت لباس قرمز بپوش عالیه

از اونجایی که اصلا رنگ قرمز یه رنگ مشتاق و با عشق و علاقست، میشه گفت استفاده ازش تو اولین قرار میتونه بهترین ایده باشه. میتونید یه ژاکت قرمز رنگ با یه پیراهن قرمز بپوشید که جذابیتی یونیک به شما خواهد بخشید. تازه اینکه این رنگ علاوه بر جذابیت، یه اعتما به نفس بالا و جسارتی جالب هم به شما میده که حسی متفاوته. تحقیقات نشون داده که هم خانوما و هم آقایون به جنس مختالفی که قرمز پوشیده باشه ناخودآگاه جذب میشن.ناگفته نمونه که پوشیدن قرمز برای اولین ملاقات میتونه یه خاطر به یاد موندنی از این قرار هم باشه. 

کجاها قرمز بپوشیم

تو مصاحبه شغلی لباس قرمز بپوشی برنده ای

هدف از مصاحبه شغلی پیدا کردن فرد متمایز در بین سایر مصاحبه کنندگان هستش و پوشیدن یک لباس قرمز رنگ باعث میشه تا شما تو مصاحبه شغلی که میخواین برین متفاوت تر از افراد حاضر به نظر برسید. تو دنیای امروز که اکثر آدما با لباس هایی همچون خاکستری رنگ و مشکی حاضر میشن، رنگ قرمز در واقع نشون دهنده اعتماد به نفس خوب شما و همچنین خلاقیت و آمادگی تون نسبت به ریسک پذیری هستش. 

در واقع یه مطالعه قدیمی نشون میده که تیم های ورزشی که لباس قرمز به تن می کنند، احتمال برنده شدنشون زیاد تره. همونطور که اشاره کردیم این رنگ باعث افزایش اعتماد به نفس میشه و میتونه میتونه نتیجه ایده آل تری برای بازیکنان اون تیم داشته باشه. البته که یه وقت فکر نکنید منظور ما از اینه که سر تا پا قرمز بپوشید خیر! بلکه میتونید یه کیف دستی کوچیک و یا کراوات و حتی یه رژلب قرمز داشته باشید و اعتماد به نفس خودتون رو سر به فلک بکشونید.

کجاها قرمز بپوشیم

تو مراسم عروسی واقعا لباس قرمز شیکه

بالاتر هم اشار شد و گفتیم که رنگ قرمز یه رنگ رمانتیکه و به همین دلیل میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای مراسم عروسی باشه. این رنگ با لباس عروسی سنتی تو دنیای غرب ارتباطی نداره، اما تو خیلی از فرهنگ‌ های دیگه مفهومات جالبی رو انتقال میده. قرمز تو مراسمات عروسی چینی ها و هندی ها به عنوان یه نماد جذاب از عشق، رفاه و شادی معرفی میشه. اما خب با این حال، منظور ما از لباس قرمز، پوشیدن یه کت و شلوار، کت و دامن و یا حتی پیراهن قرمز رنگ نیست. شما میتونید با پوشیدن یه کلاه قرمز شیک، جواهرات و یا کفش قرمز از این رنگ رمانتیک و جذاب تو استایل خودتون استفاده کنید لذتش رو ببرید.

کجاها قرمز بپوشیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی