|

معرفی بهترین ضد آفتاب روشن کننده و ضد لک / اینارو باید طلا گرفت انقدر عالی سفید میکنن

استفاده نکردن از ضد آفتاب باعث کدر شدن پوست میشه اما برخی از ضد آفتاب ها هستند که میتونن علاوه بر کار خودشون، روشن کننده و ضد لک نیز باشند.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- شاید تا دو دهه پیش خیلی به ضد آفتاب توجهی نمیشد و بیشتر بانوان زیبایی رو تنها در کرم پودر و آرایش های غلیظ می دیدن. در حالی که وقتی شما یک چهره صاف و به دور از کدری داشته باشید، حتی اگر کرم پودر رو هم معمولی انتخاب کنید و یا اینکه به میزان کم بزنید، چهره ای زیبا و بشاش دارید. واقعیت اینه که وقتی شما در وهله اول به پوست صورتتون برسید و اون رو با روتین مناسب پوستی، استفاده از آبرسان و کرم ضد آفتاب صاف و زیبا نگه دارید، دیگه نیازی به نگرانی های بیجا و دم به دقیقه ای نیست. جوش کمتر میزنید و فیستون رو هم از ضرر هایی مثل کدری ناشی از نور خورشید و آلودگی ها به دور نگه داشته اید.

کرم ضد آفتاب اینجوریه که سلامت پوست شما رو تضمین میکنه البته به شر اینکه به درستی و مخصوص پوست شما انتخاب بشه و از طرفی هم به خوبی و درستی ازش استفاده بشه. یکسری از بانوان هستند که میان و به اندازه کرم پودر از کرم ضد آفتاب میزنن و صبح میرن شب میان، بعد انتظار دارن یه پوست همه چی تموم هم داشته باشند. در حالی که این اصلا درست نیست و اگر شما از ضدآفتاب در ساعات مشخص و به مقدار مخصوص استفاده نکنید، در واقع زدن و نزدنتون یکی شده!

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک

چقدر از کرم ضد آفتاب بزنیم تا اثر داشته باشه؟ هر چند ساعت تمدید بشه؟

مقدار مناسبی که شما برای هر بار استفاده از ضد آفتاب باید بزنید به میزان دو انگشت به شکل کامل می باشد. یعنی دو تا خود را به عنوان میزان در نظر بگیرید و به طور کامل ضد آفتاب بزنید. 

برای تمدید نیز باید ضد آفتاب مخصوص خود را هر 3 ساعت یکبار تمدید کنید. اما گاهی هم پیش میاد که ما یه صبح تا عصر بیرونیم و آرایش هم داریم، اون موقع باید چیکار کنیم؟ چطور همراه با آرایش ضد افتاب رو هم تمدید کنیم؟ برای رسیدن به این پاسخ میتونید به مطلب "بهترین روش تمدید کردن ضد آفتاب رو آرایش" رفته و به نتایج ایده آلی برسید.

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک

کرم ضد آفتاب و ضد لک مدل مای فارما سری ملا فارما

در واقع این محصول یکی بهترین ضد آفتاب های روشن کننده ایرانی محسوب میشه که تو ترکیباتش از نیاسینامید و ویتامین سی استفاده و بکار برده شده است. این دو ترکیب میتونن سنتز ملانین پوست من شما رو کاهش بدن و در نتیجه باعث روشن تر شدن پوست بشن.

ضد آفتاب ضد لک مای برای افرادی که پوست چربی دارند خیلی مناسبه و میتونن از این ضد آفتاب به عنوان محصولی که سفید کننده نیز هست استفاده کنند. به علاوه اینکه دارای فیلترهای ضد آفتاب قوی نیز هستند و توانایی حفاظت مناسب از پوست رو دارند.

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک

ضد آفتاب الارو مدل اسپات سولوشن ضد لک نیز هست

در اینجا باید بگیم که این کرم ضد آفتاب سفید کننده خارجی دارای عصاره گل مینا چمنی نیز می باشد که هم میتونه یه ضد لک به شدت قوی باشه و هم اینکه پوست های خشک رو به شکلی قوی رطوبت رسانی کنه.

این محصول هم برای پوست های چرب و هم خشک مناسبه و در فرمولاسیونی که داره، از پارابن، عطر و مواد آسیب زننده استفاده نشده که این خودش خیلی خوبه. ناگفته هم نونه که نمیزاره پوست شما دچار التهاب و قرمزی بشه.

ضد آفتاب اسپات سولوشن الارو از مدل های فاقد رنگه و از نظر بافت نیز به شدن نرم و سبک. این محصول دارای فیلترهای فیزیکی ضد آفتاب هستش و هم فیلتر های شیمیایی داره. این ضد آفتاب رو میتونید بعد از درمان های پوستی هم استفاده کنید و لذتش رو ببرید.

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک

ضد آفتاب ضد لک از ویتالایر برندی پر طرفدار

ویتالایر برندیه که محصولات به شدت مناسب و قابل قبولی داره. این برند در ضد آفتاب نیز کیفیتی بالا ارائه داده که مخصوص پوست های دارای لک هستش. کرم ضد آفتاب ویتالایر میتونه از پوست من و شما به خوبی محافظت کنه و بیش از 98 درصد مراقبت پوست هستش. به طوری که جلوی تاثیرات مخرب پرتوهای UVA، UVB و IR رو میگیره و نمیزاره آسیبی به پوست وارد شه. ضد آفتاب وایت ویتا ویتالایر رنگ بژ داره که میتونه یه پوشش و کاور خوبی بر روی پوست ایجاد کنه. به علاوه اینکه این محصول میتونه از پوست صورت و دست در برابر هر دو اشعه UVA و UVB نیز محافظت کنه.

قدرت آبرسانی عالی این محصول مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته و از خشک شدن و دهیدراته شد گوست در مقابل آفتاب نیز جلوگیری داره. 

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی