|

استایل متفاوت شب یلدا واسه انواع سلیقه ها / تو شب چله بشو اون دختری که از همه جذابتره

شب یلدا خیلی نزدیک شده و خیلی از خانوما هنوز نمیدونن چی بپوشن بهتره که خب ما در این مطلب مخصوص همه جور استایلی ایده هایی جذاب داریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شب یلدا از رگ گردن بهمون نزدیک تر شده و از اونجایی که ما ایرونیا اصلا دلمون میره برای انواع و اقسام مناسبت های شادی ، خب به جرئت میشه گفت بعد از عید نوروز شب یلدا برامون مهمترین جشن ساله. شب یلدا میشه شروع زمستون که خب یکسری اصول جذاب خودش رو داره. مثلا لباس هایی خاص که معمولا هم به رنگ قرمز و یا سبز هستند، از طرفی هم خوشمزه جات خاص که اونها نیز اصول خاص خودشون رو دارند و اینجوری نیست که هر چیزی رو بخوریم. اما استایل در این شب برای خانوما و دختر خانوما خب اهمیت بیشتری داره و سعی میکنند تا کامل یلدایی بشن و یا اینکه نشونه هایی از این شب در ظاهرشون مسخص باشه. زندگی به همین چیزاشه که یکم قشنگ تر میشه دیگه، مگه نه؟

اما مشکل و چالش اینجاست که شاید شما دلتون بخواد یه تیپ یلدایی کامل بزنین اما ندونین چی بپوشین بهتره که البته این چی پوشیدنه کاملا بستگی به این داره که سلیقه و شرایط شما چجوریه. مثلا یه دورهمی نیاز به حجاب کامل مثل شال و روسری و مانتو داره و یه دورهمی ممکنه فقط با باز بودن موها اوکی باشه و یک دورهمی هم لباس باز تر در میونشون هیچ مشکلی نداشته باشه. برای همه اینها استایل داریم که خب کافیه تا شما همراه ایئ مطلب بمونید تا با انواع استایل های یلدایی آشنا بشین.

11zon_cropped-24-21

اگه دوست داری واسه مهمونی یلدا با مانتو باشی؛ باندانا چه خوبه

برای با حجاب بودن شما راه های بسیاری واسه زیبا شدن دارید. چرا که هم میتونین یک ست لباس شلوار جین و شومیز مانتویی به رنگ قرمز و کفش پاشنه بلند و یا تخت بپوشید و با شال همرنگ مانتو اما طرحدار ست رو کامل کنید. 

Untitled

و هم میتونید از شومیز های مجلسی که پیراهن طور هستند استفاده کنید همراه با یک مینی اسکارف و یا باندانا که هر دو زیبایی خاص خودشون رو دارن و البته شلواری که هم میتونه جین باشه و هم دامن بلند و هم شلوارهای پارچه ای قد نود و البته شلوار های لگی که ترند شدن و در قسمت پاچه چاکدار هستند.

Untitled

اگه میتونی تو مهمونی یلدا سرهمی بپوش

سرهمی های کمر دار انتخاب مناسبی برای شب یلدا هستند که اگه به رنگ قرمز باشند و با یه کمربند مشکی و یا مثلا سبز همراه با کفش پاشنه دار ست بشن یه استایل فوق العاده براتون میسازن. این سبک لباس ها بیشتر برای مراسمات رسمی و نیمه رسمی استفاده میشن که خب با توجه به ماهیت جشن شب یلدا به نظر میرسه گزینه ای ایده آل هستند.

ezgif-3-5b69add636

از طرفی هم شومیز دامن هایی که در قسمت بالا مثال زده شد نیز پیشنهادی جذابه که اینبار میتونید با هنرنمایی در قسمت موها، استایل خود را متفاوت و زیبا تر کنید. برای چنین مهمانی مدل موهای باز لخت و یا حالت دار میتونن خوشگل باشن که با یک سنجاق سر قشنگ دیزاین شدن. البته که مدل موهای دم اسبی که به صورت حرفه ای بسته شده باشن هم گزینه ای به شدت منحصر به فرد خواهد بود.

ezgif-3-61ef7ce044

اگه میتونی واسه یلدا پیراهن عروسکی کوتاه رو با بوت بپوش 

در این قسمت میرسیم به خونواده های که دلشون میخواد تا کاملا به سبک مهمانی اروپایی پیش برن که خب در این شرایط زیبایی شما در قسمت لباس متفاوت خواهد بود، چرا که حالا شما میتونید از پیراهن های عروسکی کوتاه استفاده کنید که مخصوص مهمانی هستند. این پیراهن ها که انتخابشون به رنگ قرمز میتونه خیلی جذاب بشه، همراه با یک کفش پاشنه بلند و یا حتی با کتونی مناسب و شاید هم بوت بلند، زیبایی شما رو به حد اعلا خواهد رسوند. فراموش نکنید که یلدا فقط رنگ قرمز نیست و میتونید از رنگ سبز و یا حتی رنگ هایی دیگر که مثلا نود یا مشکی باشن هم استفاده کنید. در این حال ممکنه خلیلی به یلدا نخورین، اما خب به جاش احتمالا حس بهتر دارین تا اینکه یهو قرمز و سبز  بپوشین! همه اینها پای سلیقه خود شماست.

در این شرایط مدل موهای شما میتونه از یک شینیون خیلی ساده گرفته تا مدل باز و فر شده و حتی بافت های ملیح دخترانه باشه.

ezgif-3-ae01513a76

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی