|

نارنجی سلیقه همه نیست مگه اینکه اینجوری بدونی با چی ترکیبش کنی / شارپ و جذابت میکنه

نارنجی از دست رنگایی محسوب میشه که جیغ و غلیظه، به همین دلیل جسارت میخواد استفاده کردنش که اینجا یادت دادم چی رو با چی بپوشی که عالی بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب استایل چیزیه که هم طرح و مدل اون لباس مورد نظر اهمیت داره و هم رنگی که داره. در واقع اگر شما بهترین و شیک ترین و گرون ترین و خوش دوخت ترین لباس دنیا رو هم که بخرید باز اگه رنگ لباس بهتون نیاد، اون لباس تو تن شما زار میزنه و حس می کنید یه جای کار میلنگه. پس در انتخاب رنگ حتما دقت کنید. 

در این مطلب ما قراره با یکی از جذاب ترین رنگ ها که هم کمرنگ حساب میشه و هم جون دار و غلیظ، آشنا بشیم. قطعا تا الان میدونید چه رنگی رو میگیم و نارنجی دقیقا همون رنگ مد نظر ماست. این رنگ پرطرفدار مکه به هر کسی هم نمیاد، فلسفه خاص خودش رو در روانشناسی رنگ داره. این رنگ در واقع به دلیل شارپ بودنش خیلی باب میل افراد مینیمالیست نیست و بیشتر سلیقه دیگر افراد رو تسخیر میکنه.

Untitled

روانشناسی نارنجی چجوریاست؟ افزایش اشتها!

نارنجی از دست رنگ های فرعی در چرخه رنگها محسوب میشه که از ترکیب دو رنگ زرد و قرمز ساخته میشه و طیف بسیار وسیعی از تیره تا کمرنگ رو داره. 

نگ نارنجی از دست رنگ های شاید محسوب میشه که حس سرزندگی و شور و شوق و طراوت رو به افراد القا میکنه و میتونه تاثیرات مثبت فراوونی انتقال بده. 

افرادی که به رنگ نارنجی علاقه دارن معمولا دارای ویژگی های شخصیتی همچون برونگرا، ماجراجو، ریسک پذیر و پر تلاش برخوردارند. این افراد همچنین تعاملات اجتماعی بالایی هم دارند و از طرفی اگه مثلا تو رستوران ها از این رنگ جذاب استفاده بشه باعث افزایش اشتها در افراد خواهد شد.

اما کمی هم ببینیم نارنجی در استایل با چه رنگ هایی میتونه ستی زیبا داشته باشه و از شما یک زیبای زیباتر بسازه.

Untitled

نارنجی با سفید رو امتحان کن

یکی از گزینه هایی که برای استایل کردن با رنگ نارنجی میتونه خیلی جذاب باشه رنگ سفید هستش. سفید یه رنگ خنثی محسوب میشه که میتونه با هر رنگی خوب بشه، چرا که آرامش و ملایم بودن سفید در کنار رنگ جیغ نارنجی میتونه یه تعادل مناسب در نتیجه داشته باشه. اگر قصد استفاده از این دو رنگ در کنار هم رو دارید پیسنهاد میکنیم که از نارنجی برای یکی از آیتم های پوششی و البته اکسسوری استفاده نمایید. مثلا کیف و کفش نارنجی در کنار شومیز یا پیراهن سفید جلوه ای بی نظیر خواهد داشت. 

Untitled

نارنجی با آبی واقعا جسورانست

در واقع رنگ آبی در چرخه رنگ یه رنگ مکمل بریا نارنجی به حساب میاد که به خوبی میتونه باهاش ست بشه. نارنجی یه رنگ گرمه و آبی سرد که خب تعادل به شدت فوق العاده ای ایجاد خواهد شد. اصلا تضاد بین این دو رنگه که باعث شده تا همنشینی اونها کنار هم خوب در بیاد. پیشنهاد می کنیم که برای داشتن بهترین استایل با این دو رنگ درصد نارنجی کمتر باشه، چرا که استفاده بیش از اندازه از این رنگ میتونه ظاهر شما رو شلوغ نشون بده و در نهایت خسته کننده بشه. 

جین های آبی بهترین گزینه هایی هستند که میتونن در کنار نارنجی زیبایی خود را به رخ بکشند و تیپ شما رو به تعادل برسونن. این روزا هم که آیتمای جین خیلی زیاد شدن و شما همه جوره لباسی با این جنس و رنگ میتونید پیدا کنید. مثل کت های جین که خیلی هم نترند و پر طرفدار شدن همراه با یک هودی نارنجی! واقعا جذابه.

Untitled

نارنجی با کرم واقعا بی نظیره

رنگ کرم در والقع یه رنگ خنثای دیگر هستش که اما طرفداران بیشتری داره. چرا که سفید بی رنگه اما کرم یه جلوه خاص و نود داره که به شخصه واقعا عاشقشم. بدونید که کرم به عنوان رنگی که در چرخه اصلی رنگه قرار نداره میتونه با تمام رنگهای اصلی ترکیب و ست بشه. این ویژگی این دست از رنگهاست! کرم و نارنجی به دلیل اروم و شلوغ بودنشون میتونن در همجواری یکدیگر نمایی عالی بسازند و یه ترکیب برنده به ما هدیه بدن.

مثلا مانتو پاییزه نارنجی رو همراه با شال و شلوار کرم تست کنید، این از استایل های پیشنهادی ما به شماست که پشیمونتون نخواهد شد. شما حتی میتونید رنگ سفید رو هم به عنوان رنگ سوم در این استایل به کار ببرید.

مانتو-رنگ-پرتقالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی