|

رنگ لباس هایی که سن رو پایین میاره / اصن قرار نیس جلف بپوشی با اینا سنتو دنده عقب بزن

در این مقاله چندتا از رنگ لباس هایی که سن رو پایین میاره رو بهتون معرفی کردیم که میتونید توی استایل های خودتون به سراغ اون ها برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد هستن که دوست دارن خوش استایل ظاهر بشن ولی خب برای این منظور نمیشه تنها و تنها به سلیقه ی خودشون اکتفا کنن البته که در این بین سلیقه بسیار مهم هست ولی خب باید یه چیزایی هم از مد و استایل بدونن مثلا در جریان ترندها و آیتم هایی که مد شده مثل کفش های پاشنه بلند ترند قرار بگیرن تا در صورتی که میخوان خرید داشته باشن حتی اگر کاملا پیرو مد هم نبود یه جورایی در راستای اون باشه و اون ها رو دمده نشون نده چرا که در این صورت دیگه خوش استایل بودن معنا نخواهد داد و این افراد از زمره ی خوشتیپ ها خارج میشن و به گروه بدتیپ ها می پیوندن.

اما شمایی که در حال خوندن این مقاله هستید احتمالا در از اون خوشتیپ هایی باشید که برای هر چه بیشتر خوشتیپ شدن تلاش خودتون رو میکنید و خب درستش هم همینه و مطالعه در خصوص استایل میتونه بسیار کمک کننده باشه مثلا شما در صورتی که انواع سبک استایل رو بشناسید مثل استایل مینیمال، ماکسیمال و... خب مسلما میتونید تنوع بیشتری خلق کنید و البته که زیباتر به نظر بیایید ولی در صورتی که همیشه به سراغ یه سری آیتم همیشگی برید احتمالا دیگه به چشم خودتون هم حتی تکراری بیایید چه برسه به دیگران پس تنوع میتونه بسیار جالب و لذتبخش باشه توی استایل که حالا در این مقاله برای این که یه تنوع خاص بدید توی استایلتون میخواهیم رنگ لباس هایی که سن رو پایین میاره رو بهتون معرفی کنیم تا با استفاده از اون ها توی استایلتون هم شیک و پیک به نظر بیایید و هم سنتون رو دنده عقب بزنید، پس با ما همراه باشید.

رنگ لباس هایی که سن رو پایین میاره

با فیروزه ای اون دختر مدرسه ای میشید که برای زنگ اول خواب مونده

در بین رنگ ها فیروزه ای رو میشه اونی دونست که بدون مهم بودن رنگ پوست شما میتونه توی استایلتون غوغا بپا کنه و شما رو حسابی شیک و پیک و خاص جلوه بده. خوبی که این رنگ داره این هست که تنوع بالایی داره و برخی از فیروزه ای ها به سمت آبی تر و یا سبزتر میرن.

البته که شاید این ویژگی در مورد فیروزه ای شما رو سردرگم کنه که به سراغ انتخاب کدوم رنگ اون برید که توصیه میکنیم برای داشتن یه آیتم با رنگ فیروزه ای که بهتون میاد پارچه ی لباستون رو با رگ های موجود روی مچ دستتون مقایسه کنید و اون فیروزه ای رو که به رگ های دستتون نزدیک تر هست رو انتخاب کنید و با استفاده از اون توی لباس هاتون علاوه بر این که اشرافی دیده میشید سن و سالتون رو هم کمتر کنید و خودتون رو جوون تر به نظر بیارید.

رنگ لباس هایی که سن رو پایین میاره

آبی لاجوردی یه رنگ شیک و البته رسمی برای جوون تر دیده شدن

یکی دیگه از رنگ هایی که شما میتونید برای کم کردن سن و سالتون اون رو توی استایل هاتون استفاده کنید آبی لاجوردی هست که میشه ازش توی استایل های رسمی و روزمره هم بهره گرفت و هیچ محدودیتی براتون وجود نخواهد داشت بنابراین برای جوون به نظر اومدنتون بدون درنگ آیتم هایی با این رنگ رو به استایلتون اضافه کنید. شما میتونید برای استایل های روزمره ی خودتون هم به سراغ آیتم های جین در کنار لباس هایی به رنگ آبی لاجوردی برید. آبی لاجوردی دارای طیف های متنوعی از روشن تا تیره هست که در صورتی که قصدتون برای استفاده از اون کم نشون دادن سنتون هست توصیه میکنیم که به سراغ آبی لاجوردی تیره نرید چون شاید حتی تاثیر عکس داشته باشه.

رنگ لباس هایی که سن رو پایین میاره

صورتی روشن به شما معصومیت یه دختر کم سن و سال رو میده

یکی از رنگ هایی که بی برو و برگرد شما رو شیک و پیک جلوه میده صورتی روشن هست که علاوه بر شیک و باکلاس نشون دادن استایل شما سنتون رو هم پایین میاره بنابراین در صورتی که احساس میکنید که بالا رفتن سن داره اذیتتون میکنه و نمیخواهید که شبیه هم سن و سال های خودتون به نظر بیایید بهترین انتخاب براتون رفتن به سراغ این رنگ هست. پس تامل و درنگ رو کنار بذارید و به سراغ طیف های مختلف صورتی برید و ازشون برای زیباسازی استایلتون استفاده کنید.

رنگ لباس هایی که سن رو پایین میاره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی