|

معرفی انواع خوشگلترین لاک ناخن های کوتاه / وقت ناخن گیرت نیومد مال خودتو دلبر کن

اغلب خانومایی که ناخن هایی کوتاه دارند برای انتخاب طرح و رنگ لاک مناسب دچار سردرگمی هستند که در این مطلب قراره با انواع اونها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه خانوما تو گیر و دار آرایشگاه رفتن و این جور برنامه ها هستن. سالن های آرایشی زنونه به شدت شلوغن و وقت ها پشت سر هم پر شدن. تا دو دهه پیش خیلی موارد مثل کاشت مژه و  لاک ناخن و مو و غیره رو بورس نبودن، اگر هم میدیدم که خانومی چنین کارهایی انجام داده، بی شک با کلاس و خیلی لاکچری خطابش می کردیم چرا که خب کم بود! اما تو این چند ساله اونقدری این کارها ترند شده که مورد توجه قرار گرفته که دیگه سن و سال هم نمیشناسه و بانوان هرطور شده این موارد رو انجام میدن که البته باید بگیم اگر به درستی انجام بشه خیلی هم خوبه. مثلا همین لاک ناخن. در واقع لاک زدن کاریه که میتونه روحیه خیلی از بانوان رو تغییر بده و حال و هواشون رو خوش آب ورنگ کنه.

لاک ناخن به شکل معمولی زدن یکم سخته چرا که زود پاک میشه. اما در هر حالت چه به شکل کاشت و ژلیش و چه به صورت لاک معمولی میتونه هم به زیبایی ظاهر بانوان کمک خوبی داشه باشه و هم به زیبایی باطن اونها. اما موضوع دیگه ای که هست اینه که لاک ناخن انواع مختلف داره. از طرفی هم خود ناخن انواع متفاوتی داره که از نگاه کلیش میشه ناخن کوتاه و ناخن بلند. اغلب بانوان برای زدن لاک واسه ناخن کوتاه سختشونه که طرح و رنگ انتخاب کنن چون فکر میکنن بهشون نمیاد. در حالی که خیلی طرح ها و رنگ های لاک ناخن هست که میتونن ناخن های شما رو زیبا کنند. میپرسین چیا؟ در ادامه با ما همراه باشید تا یه عالمه طرح و رنگ ببینیم.

انواع لاک ناخن کوتاه

لاک زرشکی و قرمز رنگ

لاک قرمز از دست رنگ هایی محسوب میشه که به هر ناخن و هر رنگ پوستی میاد. لاک رنگ قرمز و زرشکی، علاوه بر زیبایی و شیکی که به دستان شما میبخشه، میتونه ناخن های کوتاه رو بلند تر نیز نشون بده.

انواع لاک ناخن کوتاه

رنگ لاک سفید

شاید در نگاه اول بگید بابا سفید که مثل روح میشه، در حالی که یکی از شکیل ترین رنگ ها برای ناخن های کوتاه لاک ناخن سفید صدفی می باشد. این رنگ خودش به تنهایی خیلی خوشگله و اگر با طرح هایی خاص و یا نگین هم ترکیب بشه زیباییش بی حد و امان خواهد شد.

انواع لاک ناخن کوتاه

لاک های اکلیلی

لاک های اکلیلی و شاین نیز طرفداران زیادی دارند که میتوان به عنوان یه طرح جذاب برای ناخن های کوتاه استفاده کرد. در واقع رنگ های اکلیل دار میتونن در عین حال که ساده هستند، جلوه ای شیک و دلبرانه داشته باشند.

انواع لاک ناخن کوتاه

رنگ لاک مات

تا به اینجا هر چی از لاک گفتیم همشون مدل براق بودن، در حالی که سبک مات هم در لایک ناخن به شدت مورد استقبال بانوان جوان هستش و زیبایی خاصی هم داره. رنگ های مات علاوه بر ظاهر بی نظیری که میتونن به ناخن خا بدن، یه رنگ بنید به شدت متنوع هم دارند که میتونید خیلی راحت رنگ مورد نظرتونه رو پیدا کرده و بزنید.

انواع لاک ناخن کوتاه

رنگ لاک گوشتی

رنگ لاک نود و گوشتی یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها میون رژلب و لاک ناخن می باشد که برای ناخن های کوتاه هم خیلی خیلی جذابه. همونطور که گفتیم این رنگ تو دسته رنگ های نود قرار داره و خیلی میتونه شیک و باکلاس باشه. واسه همه جور مهمونی و محفل و مجلسی هم خوبه.

انواع لاک ناخن کوتاه

رنگ لاک صورتی

لاک صورتی که نازدونه هستش. این رنگ نیز از دست رنگ هاییست که اگر به پوست دستتون میخوره، میتونه برای ناخن کوتاه به شدت مناسب باشه و دخترونه. از صورتی چرک گرفته تا صورتی جیغ، هر رنگی که دوست داشته باشید می تونید بزنید و دستاتون رو زیبا ببینید.

انواع لاک ناخن کوتاه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی