|

ریمل نهایتا مژه هاتو قشنگ کنه ولی بشوری همش میپره / با سرم تقویت مژه طبیعی پرپشت میشن

در این مقاله چندتا از بهترین سرم های تقویت مژه رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها شاهد مژه های پرپشت و بلند باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا مفهوم زیبایی به کلی فرق کرده و تعادلی برای اون وجود نداره یعنی یه عده به نظرشون آرایش های فضایی و عمل های زیبایی متعدد روی صورت باعث میشه که شما زیبا باشید و یه عده هم معتقدن که زیبایی باید طبیعی باشه و همه زیبان و تنها باید ویژگی های مثبت چهره شون رو بیشتر بولد کنن تا زیباییشون هر چه بیشتر جلوه کنه ولی خب در این بین هر دو گروه از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده میکنن ولی خب لازمه که بدونن برای یه انتخاب درست باید به سراغ چی برن مثلا در صورتی که پوستشون چرب هست باید بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب رو تهیه کنن و از اون استفاده کنن تا یه نتیجه ی خوب روی پوستشون مشاهده کنن.

پس با این حساب قبل از انتخاب هر گونه لوزم آرایشی و بهداشتی باید ویژگی های پوست و موی خودتون رو در نظر بگیرید و بعد به سراغ اون برید و در این بین خیلی خوب میشه از مواد گیاهی و طبیعی برای بالا بردن زیبایی پوست و مو استفاده بشه مثلا در صورتی که موهاتون فر هست و میخواهید لخت بشه به سراغ ماسک طبیعی برای صاف شدن مو برید به جای انجام کراتینه و یا استفاده از اتو مو چون در این حالت موهاتون رو هم زیباتر کردید و هم به سلامت اون هم کمک شایانی کردید ولی خب یه سری از لوازم آرایشی و بهداشتی تولید شده هم توی فرمولاسیون خودشون مواد طبیعی دارن که حالا در این مقاله میخواهیم چند تا از سرم های تقویت مژه این مدلی رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین سرم های تقویت مژه

سرم تقویت کننده ی مژه ی سینره 

اسم سینره برای خیلی ها آشنا هست چرا که یه برند آرایشی و بهداشتی معروف و پرطرفدار در ایران بشمار میره که از بین محصولات اون سرم تقویت کننده ی مزه اش بسیار محبوب هست چرا که علاوه بر تقویت و بالا بردن استحکام مژه ها باعث قطع ریزش اون ها هم میشه و این به علت فرمولاسیون و ترکیبات خاصی هست که داره . همچنین این رو هم بگیم که با این سرم بعد از قطع ریزش مژه هاتون میتونید منتظر افزایش رشد اون ها باشید. با این حساب بعد از یه دوره استفاده از این تقویت کننده مژه های پرپشت تر و ضخیم تر خواهید داشت.

بهترین سرم های تقویت مژه

سرم مژه بیوآکوا

در صورتی که مایل هستید که یه سرم گیاهی منحصر به فرد برای تقویت کردن مزه هاتون بعد از اکستنشن تهیه کنید، سرم مژه ی بیوآکوا میتونه یه گزینه ی عالی براتون باشه و خوبی که داره این هست که به علت داشتن ترکیبات گیاهی برای اون دسته از افرادی که دارای پوست موی حساس هستن بسیار مناسبه چون میزان بروز حساسیت در اون بسیار پایینه.

ترکیبات طبیعی این گیاه نه فقط برای مژه بلکه برای ابروها هم خوبه و باعث تقویت اون ها میشه. شما با این سرم از شر ریزش موی مژه هاتون خلاص میشید و در صورت داشتن مژه های نازک اون ها رو ضخیم تحویل میگیرید و از دیدنشون لذت میبرد و دیگه کچل بودن مژه ها ریملتون رو زشت نشون نمیده.

بهترین سرم های تقویت مژه

سرم تقویت مژه  اتود هاوس

برسیم به یه محصول دیگه یعنی سرم تقویت مژه ی اتود هاوس از این برند که یکی از محبوب ترین ها در کره ی جنوبی بشمار میاد و از اون جایی که کیفیت بالایی داره در ایران هم برای خودش طرفدارهای زیادی داره. شما با کمک این سرم میتونید علاوه بر این که مژه هاتون رو تقویت کنید باعث تغذیه ی اون ها بشید و مواد لازم رو بهشون برای رشد و رویش بهتر و بیشتر برسونید.

در این سرم فوق العاده موادی مثل عصاره زغال، پانتنول و ویتامین استفاده شده که باعث میشن مژه های طبیعی شما پرپشت تر و بلند بشن. در صورتی که از پوست حساسی برخوردار هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این سرم هست چرا که ضد حساسیته.

بهترین سرم های تقویت مژه

سرم تقویتی سریتا

یکی از محبوب ترین سرم های تقویت کننده ی مژه در بین ایرانی ها سریتا هست که سبب ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده ی مژه میشه و با تغذیه و تقویت اون ها رشدشون رو بهبود بخشیده و افزایش میده. مواد موجود دراین سرم به علت کمک به آبرسانی به مژه ها مانع از ریزش و بروز خشکی در اون ها میشن و شما با استفاده از این سرم میتونید شاهد مژه های زیبا و بلند باشید.

بهترین سرم های تقویت مژه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی