|

اشتباهات مهلک آقایون برای استایل کت و شلوار / نوروز همه خوشتیپ کردن جا نمونی جنتلمن

کت و شلوار پوشیدن واسه آقایون جوریه که یهو از یه فرد معمولی به یه شازده نبدیل میشن، البته اگر نکات مهم پوشیدن کت و شلوار رو رعایت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال شنیدین کسی بهتون بگه " wow چه جنتلمنی، عجب تیپی زده" ؟ یا شاید هم بهتون بگن تیپت حرف نداره و شما هم خودتون رو مثل یک شاهزاده تصور کنید؟ بله آقای عزیز با شما هستم. کت و شلوار پوشیدن یه ظاهر بی نظیر و رسمی به آقایون میده. طوری که آقا یه دست کت و شلوار بخره میتونه هر کجا که فکرشو کنی بپوشه و جذاب باشه. اصلا انگاری تکراری بشو نیست و همیشه و همه جا جذابه. اما نکته اینجاست که اگر شما یک دست کت و شلوار بخرید و اون رو با کفش و پیراهن بپوشید ملاک نیست و در واقع نکاتی وجود دارند که بسیار پر اهمیت هستن و میتونن استایل شما رو فوق العاده و بی اشتباه کنند. اینجوری قطعا شما با کلاس تر هم دیده خواهید شد، درست مثل یک جنتلمن! 

اما سوال اینجاست که این نکات چیه که میتونن اینچنین تاثیر گذار باشند؟ که خب واسه رسیدن به جواب تنها کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید و بس.

اشتباهات مهم استایل کت و شوار

کت و شلوار رو با جوراب سفید میپوشی؟ 

این همه تیپ زدی و هزینه کردی بابت خرید کت و شلوار خوشگلت، بعد اون رو با جوراب سفید میپوشی؟ بهتره که به این اشتباهت خاتمه بدی و یه خط قرمز پررنگ دورش بکشی! هرگز سمتش نرو.

بهترین رنگ در اینجا برای جوراب شما رنگیه که با کفش و یا کراوات تون همخونی داشته باشه و نزدیکش باشه. حتی اگه رنگ جوراب به رنگ کت و شولر هم نزدیک باشه باز خوبه، خیلی بهتر از رنگ سفیده و این دقیقا اشتباهیه که خیلی از آقایون انجامش میدن و خبر ندارن.

اشتباهات مهم استایل کت و شوار

آقای عزیز لطفا مارک آستین رو بکن

اول از همه این رو بگیم که این حرکت اصلا و ابدا با کلاس بازی نیست و قرار هم نیست که شما به بقیه بفهمونید که کت و شلوار تون از چه برندیه! لیبل برند کت و شلوار چیزیه که رو تموم اونها وجود داره. خیلی از افراد هستند این لیبل رو میزارن بمونه و فکر می کنند که جزوی از لباسه در حالی که شما باید با یه قیچی یا بشکاف اونها رو جدا کنید. شاید شما پول زیادی برای خرید اون کت و شوار داده باشید، اما این اصلا دلیل خوبی نیست برای اینکه جداش نکنید و بزارید بمونه.

اشتباهات مهم استایل کت و شوار

هنوزم دکمه پایین کت رو میبندی؟ بیخیال شو

اغلب کت‌ های مردانه معمولا 2 دکمه و یا 6 دکمه هستند. آقاتی خوشتیپ، همیشه یادت باشه که دکمه پایین کت رو باز بزارید اینم بدونید که ربطی هم به تعداد دکمه‌ ها نداره! لطفا شما تو هر شرایطی دکمه پایین کت رو نبندید! احسنت بر شما آقای خوشتیپ!

اشتباهات مهم استایل کت و شوار

جناب خوشتیپ آستین پیراهنت رو مخفی نکن، حالا هر رنگی که هست

اونچه که مشخصه اینه که آستین کت شما باید کاملا متناسب باشه و اندازه مناسبش هم سایزیه که حدود 1 تا 2 سانت از آستین پیراهن بیرون بزنه. این رو بدونید که اصلا نباید آستین پیراهن شما کاملا مخفی بمونه! 

اشتباهات مهم استایل کت و شوار

اندازه شلوار به شدت اهمیت داره؛ انقدری خوبه

قدتون بلنده یا کوتاه؟ در هر حالت اگر شما قد شلوارتون رو مناسب نکنید و ظاهری نه چندان زیبا خواهید داشت. اینکه شلوار پارچه ای شما بخواد چند لا روی کفش بخوره باعث میشه که هم تیپ شما بهم ریخته دیده بشه و هم اینکه قدتون کوتاه تر از اونچه که هست به نظر بیاد. شلوار شما باید جوری باشه که کیم بر روی کفش قرار بگیره و یه قد متناسبی داشته باشه. البته که برخی از آقایان جوان هم شلوار رو تا روی مچ میگیرن و کمی از ساق پا رو معمول می کنند که این بسته به سلیقه و مود شما داره.

اشتباهات مهم استایل کت و شوار

پیراهن رو اندازه و سایز خودت انتخاب کن و بپوش

حالا درسته که شما پیراهن رو زیر کت میپوشین و اصلا شاید کلا کت رو در نیارید، اما این دلیل خوبی نیست برای اینکه پیراهنی به شدت تنگ و یا خیلی گشاد به تن کنید! پیراهن شما باید دقیقا سایز خودتون باشه چرا که اگر گشاد باشه زیر کت چروک میشه و با تنگ بودن بیش از اندازه هم ظاهری نا آراسته دارید. قطعا هیچ کدوم از اینها برای شما مطلوب نخواهد بود!

اشتباهات مهم استایل کت و شوار

به حواست به قد کراواتت هست؟

با کت و شلوار کراوات زدن خیلی جذاب میشه و اصلا میتونه شما رو به فردی جدید تبدیل کنه. اما این رو دقت کنی که قد کراوات به شدت اهمیت داره. این رو بدونید و در نظر داشته باشید که قد کراوات اصلا و ابدا نباید از کمربند تون بلند تر باشه و یا اینکه ونقدری کوتاه که تا ناف برسه. بهترین و ایده آل ترین اندازه برای کراوات تا لبه کمربند هستش که میتونه استایل شما رو خوشتیپ و مردانه کنه. 

اشتباهات مهم استایل کت و شوار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی