|

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون / قیمت خوب و کیفیت توپ یعنی هم خدا هم خرما ماله تو

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناخت اون ها خرید بهتری انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کم کم هر چقدر که زمان میگذره علاقمندی های انسان هم داره تغییر میکنه مثلا این روزا خیلی ها بودن توی خونه و گشت و گذرا توی اینستاگرام رو به بودن تو یه مهمونی خونوادگی ترجیح میدن و براشون جذاب تره در حالی که شاید چند سال پیش اینطوری نبود که خب یه مقداریش به خاطره گوشیه چون این روزا گوشی تونسته یه جورایی تو زندگی های ما برای خودش جایگاه بالایی داشته باشه و حسابی توی چشم باشه ولی گوشی هم باید طوری باشه که شما رو بیشتر مشتاق کنه برای استفاده ازش مثلا در صورتی که گوشی با صفحه نمایش بزرگ داشته باشید که توی اون محتواها رو شفاف و در اندازه ی بزرگ مشاهده کنید مسلما بیشتر علاقمند به استفاده از اون خواهید بود.

یا برعکس این قضیه یعنی در صورتی که صفحه نمایش گوشی بی کیفیت و وضوح تصویر در اون پایین باشه و از همه بدتر پردازنده اش ضعیف باشه و مدام هنگ کنه مسلما استفاده از گوشی در شما بسیار پایین میاد و شاید نهایتا باهاش پیام هاتون رو چک کنید و تنها به تماس هاتون پاسخ بدید! پس کمپانی ها اینجا وارد میشن و برای هر بودجه ای گوشی های جذاب تولید میکنن مثلا از بهترین گوشی تا 5 میلیون بگیر تا گوشیه 60 میلیونی و اینطوری هر قشری رو برای استفاده از این وسلیه ی الکترونیکی تشوق میکنن اون هم با آپشن های جذابی که برای گوشی هاشون در نظر گرفتن و در این بین شما باید زرنگ باشید و با توجه به پولی که دارید بهترین انتخاب رو کنید که برای این منظور ما هم میخواهیم کمکتون کنیم و چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون

گلکسی A34 نسخه 128/8 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

برسیم به اولین محصول قابل معرفی در این محد.ده ی قیمت یعنی گلکسی A34 که از طراحی زیبا و جذابی برخورداره و در مقابل گرد و غبار و پاشش آب مقاومه. این محصول دارای یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ هست که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون 120 هرتزه و رزولوشن فول اچ دی داره و این پنل تقریبا تونسته چیزی حدود 85 درصده از فضای رو به رویی رو ماله خودش کنه.

در زمینه ی پردازنده در اون از یه تراشه ی 6 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 1080 استفاده شده که برای کارهای روزمره و به اجرا درآووردن بازی های هایی با گرافیک متوسط مناسبه. باتری این محصول هم 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و شارژدهی عالی و دووم خوبی داره. دوربین اصلی دارای یه سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره و کیفیت خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون

گلکسی A25 نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

برسیم به محصول دوم که کره ای ها برای اون طراحی شیکی رو در نظر گرفتن یعنی گلکسی A25؛ این محصول دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ هست و رزولوشن فول اچ دی داره و توان نوسازی تصویر در اون 120 هرتزه و حداکثر روشنایی اون در فضای باز 1030 هست که کار کردن با اون رو.در فضای بدون سقف راحت کرده. کمپانی سامسونگ برای این گوشی در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی اگزینوس 1280 استفاده کرده که با توجه به قیمتی که داره نمیشه ایراد خاصی بهش گرفت.

باتری این محصول هم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی که داره از طول عمر و دووم خوی برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه ولی شارژر توی جعبه نداره و باید جدا بخریدش. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی داره که میتونه عکس و فیلم هایی با کیفیت قابل قوبل رو ثبت و ضبط کنه.

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون

گلکسی A15 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

برسیم به یکی دیگه از بر و بچه های سامسونگی تا 10 میلیون که تونسته کیفیت خوبی ارائه بده یعنی گلکسی A15 که دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ هست که از نوع سوپر امولده و دارای رزولوشن فول اچ دیه، توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و شما ازش میتونید احساس یه گوشی میان رده و حتی در برخی از اوقات بالا رده رو بگیرید. این صفحه نمایش تقریبا چیزی حدود 85 درصد از فضای روبه رویی رو به خودش اختصاص داده و از این رو تماشای محتواهایی مثل فیلم در اون بسیار لذتبخشه.

برای این محصول در زمینه ی پردزانده از یه تراشه ی 6 نانومتری هلیو G99 استفاده شده که عملکرد خوبی داره بدون لگ و هنگی. باتری این محصول از فست شارژ هم پشتیبانی کرده و دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیته. دوربین اصلی هم دارای سنسور 50 مگاپیکسلی بوده و با توجه به قیمت کیفیت خوبی داره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی