|

قبل و بعد تزریقات هانده ارچل / کیمیای مست عشق اینجوری شد جان و جهان شمس

هانده ارچل بازیگر مشهور ترکیه می باشد که این روزها در مست عشق ایفای نقش دارد و چهره قبل و بعد تزریقاتش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها فیلمی متفاوت بر روی پرده نقره ای می بینیم. فیلمی که بر اساس کتابی محبوب ساخته شده و از هر سمت خاص و متفاوت از دیگر فیلم ها می باشد. احتمالا تا به اینجا حدس زده باشید که منظور ما فیلم "مست عشق" می باشد. این فیلم که ساخته ترکیبی ایران و ترکیه هستش، بازیگران بسیاری رو در خود جای داده. از بازیگران محبوبی همچون شهاب حسینی در نقش شمس و پارسا پیروزفر در نقش مولانا بگیر، تا هنرپیشه هایی همچون هانده ارچل در نقش کیمیا و سلما ارگچ در نقش کرا خاتون. خب بی شک وقتی فیلمنامه ای همچون شمس و مولانا باشه، از طرفی هم لیستی از بهترین هنرمندان ایران و ترک، باید هم تو یک هفته مست عشق 31 میلیارد فروخته باشه! در مست عشق مخاطب ایرانی و ترکیه‌ای چهره ای تازه از هانده ارچل رو می بینه که بسیار متفاوت از گذشته می باشد.

البته که هانده ارچل خیلی وقته که تغییر چهره داده و حالا با عمل های زیبایی و تزریقاتی که داشته، فیسی نو از خود به نمایش گذاشت. جالبه که این بازیگر 31 ساله که متولد 1993 می باشد، قبلتر محبوبیت بیشتر داشت و حالا با چهره ای که ترند روز شده، به مانند قبل مورد استقبال قرار نگرفت. هانده ارچل هنرمند اهل استانبول، با ایفای نقش در سریال هایی همچون تلویزیونی "عشق حرف حالیش نمیشه" و "تو در خانه‌ام را بزن" مشهور گشت و حالا یکی از پر طرفدارترین بازیگران می باشد که هم در ترکیه و هم در ایران هوادارن بسیاری داردو در ادامه مشاهده می کنید هانده ارچل رو از قبل تا به حال.

هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی