|

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچ / هرچی تو حسابت داری همون بسه اینا به صرفه ان

تلویزیون های هوشمند انواع مختلفی دارند که بسته به بودجه ما انتخاب میشن و در این مطلب قراره با 55 اینچی ها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تلویزیون چیزیه که تو هر خونه ای باید باشه. اصلا مگه میشه تلویزیون ندید و شب سر بر بالش گذاشت؟ خب در اینجا باید بگیم بله میشه، و این گفته ها مزاحی بیش نبود! اما در واقع اونچه که مشخصه اینه که تلویزیون یکی از مهم ترین لوازم در دکوراسیون منزل می باشد که هم به زیباسازی فضا کمک زیادی داره و هم آیتمی جهت سرگرم شدن افراد خونواده هستش. تلویزیون ها به مانند دیگر لوازم قیمت هایی سر سام آور پیدا کرده اند و از طرفی هم اونقدر برند ها زیاد شدن که به هنگام خرید نمیدونیم کدوم برند بهتره  کدوم مدلش میتونه واسه ما مناسب باشه. تلویزیون ها ابعاد مختلفی دارند که در این مطلب قراره بریم سراغ 55 اینچی ها. تلویزیون های 55 اینچ نمونه های مناسبی هستند که اغلب خونواده ها به دنبالش میگردند. اگر شما هم از دست خریداران این ابعاد تلویزیون هستید اما نمیدونید کدوم مدل و برند بهتره، پس با ما همراه باشید تا نمونه هایی مناسب و خوش قیمت آشنا بشیم.

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635i سایز 55 اینچ با قیمت 33 میلیون تومان

یکی از بهترین تلویزیون هایی که در بازار ایران موجود هستش، تلویزیون هوشمند تی سی ال مدل ۵۵C635i می باشد که کیفیت تصویری همچون آلترا اچ‌دی ۴K دارد. این تلویزیون دارای دو بلندگو می باشد که توان هر بلندگو ۱۰ وات محسوب میشه. سیستم عامل تلویزیون مورد نظر اندروید ۱۱ بوده و از گوگل تی‌وی نیز پشتیبانی دارد. این محصول سه عدد پورت HDMI داشته و از تکنولوژی‌ های دالبی ویژن و HDR10+ نیز برخوردار است. این تلویزیون علاوه بر پورت HDMI، دو تا پورت USB و یک عدد پورت LAN رو هم داره.

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SSD-55Sk14100U سایز ۵۵ اینچ با قیمت 23 میلیون تومان

اسنوا یکی از برند های محبوب میون وسایل خانه محسوب میشه. تلویزیون اسنوا مدل SSD-55Sk14100U رو میشه یکی دیگه از بهترین تلویزیون های هوشمندی دونست که در سایز 55 اینچ به فروش میرسد. این محصول از یک سیستم عامل هوشمند اندرویدی برخوردار است که رزولوشن ۴K نیز دارد و توان هر بلندگوی آن نیز ۱۵ وات می باشد. این تلویزیون دارای سه عدد پورت HDMI بوده و پنل IPS آن نیز به شدت مقاوم و با کیفیت تولید شده. از دیگر قابلیت های تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55Sk14100U میتوان به این موضوع اشاره کرد که میتونه به دستورهای رایج رو با استفاده از فرمان صوتی به زبان فارسی اجرا کنه. این تلویزیون هوشمند در عین حال که دارای مشخصات فنی خیلی خوبه، از نظر مصرف انرژی هم به شدت کم مصرف محسوب میشه.

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XYU735 سایز ۵۵ اینچ با قیمت 21 میلیون تومان

در اینجا شما با یکی از پرفروش ترین مدل تلویزیون های این برند آشنا خواهید شد که میشه تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ برند ایکس ویژن مدل ۵۵XYU735. از ویژگی های این محصول میشه گفت دارای رزولوشن ۴K بوده و از نرخ تازه‌ سازی تصویر ۶۰ هرتز نیز بهره میبرد. این تلویزیون هوشمند از فناوری HDR10 هم برخوداره و میتونه فایل‌های ویدیویی با کدک H265 رو هم اجرا کنه. تلویزیون مورد نظر علاوه بر پورت HDMI، دو عدد پورت USB و یک پورت LAN رو هم داره. این تلویزیون هوشمند ایکس ویژن گیرنده دیجیتالی داخلی داره، پس نیازی به خرید گیرنده‌ خارجی آنتن نداره.

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها