|

خوشگلترین مبلمان لاوسون/ تو انتخاب مبل به پیسی خوردی این دست مبل عاشقت می‌کنه

مبلمان لاوسون از دست مبل هایی محسوب میشن که خیلی طرفدار دارن چرا که از ظاهیر مدرن و راحت برخوردارند و دارای تنوع رنگی بسیاری نیز هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان انواع مختلفی دارند به طوری که شما هرچقدر هم که به دنبال مدل های متفاوت بگردید، باز هم تموم نشن. اما در قضیه سبک چرا خب انتها دارن و چند سبک مبلمان وجود داره که درش انواع و اقسام مدل های مبل رو می بینید. مثلا مبل لاوسون نوعی سبک مبلمان محسوب میشه که انواع شکل و شمایل های مختلف رو در بازار داره و بسته به سلیقه و سبک منزل‌تون انتخاب میشه. مبلمان از دست عناصر حجیم و کاربردی تو هر خونه محسوب میشن که به لحاظ زیباسازی فضا نیز اهمیت زیادی دارند.

مبلمان لاوسون نوعی مبل راحتی هستش که با رنگ های مختلف در یک راستا حرکت میکنه. این سبک مبلمان مجلل و پُز بده نیست. اما در عوض راحتی و شیک بودن فضای نشیمن شما رو تضمین میکنه. مبل لاوسون در قرن بیستم ساخته شد که خب به دلیل سبک مدرنی که داره، امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته. این مبل در اغلب خونه ها پیدا میشه و دارای سه نشیمنگاه و سه کوسن بزرگ به عنوان پشتی نیز می باشد. این مبل علاوه بر زیبایی و مدرنیته بودن، راحتی غیر قابل اغماضی هم داره که باعث شده تا در دسته مبل های پر طرفدار قرار بگیره. 

مبلمان لاوسون

خصوصیات مبلمان لاوسون؛ شکل و شمایل مبل اصیل لاوسون

از خصوصیات ظاهری این سبک مبل بخوایم بگیم باید اشاره کنیم به اینکه مبلمان لاوسون جعبه های هندسه شکلی هستند که دسته هایی کوتاه تر از قسمت پشتی دارند و از طرفی هم دارای سه کوسن بزرگ می باشند که سه نشیمنگاه رو تشکیل داده اند. البته که طی تغییرات و ترند ها از این سبک مبل با ظواهر مختلفی در بازار وجود داره، اما لاوسون های اصیل به شکل سه کوسنی هستند و سه تا پشتی دارند. مبلمان لاوسون با انواع زیادی از پارچه ها طراحی و تولید میشن که میتونن با انواع سبک دکوراسیون های خونه راحت و خوش قلق ست بشن. یکی از نشونه های مبلمان لاوسون که ساختاری مدرن و راحت هستش، استفاده از خطوط ساده و مرتب می باشد. 

مبلمان لاوسون

شما میتونید خیلی راحت این مبل رو با انواع دکور های منزل چه سنتی و چه مدرن ست کرده، و چیدمانی چشم نواز و مناسب بسازید.

مبلمان لاوسون

مبل جعبه ای لاوسون، شیک یا خسته کننده؟

این مدل مبل به دلیل خطوط صاف و منظمی که داره، گاهی به عنوان مبل جعبه ای نیز خطاب میشه. اما این اسمن اصلا این معنی رو نمیده که طراحی مبلمان لاوسون به شکل تکراری و یا خسته کننده باشه! بلکه اتفاقات تناسبات این سبک مبل جوریه که بخش پشتی مبل بالاتر از قسمت دسته ها هستش و همین موضوع باعث شده تا مبلمان لاوسون هم زیبایی دلپذیری داشته باشند و هم اینکه راحتی بسیار مناسبی برای ما فراهم سازند. بالش های پشتی و کوسن های نشیمنگاه اصولا به شکل جعبه ای هستند، از طرفی هم معمولا نوار های باریکی در حاشیه اون دوخته میشه که باعث زیباتر شدن مبل لاوسون شده است. همونطور که اشاره شد لاوسون اصیل در طراحی خود شامل سه بالشت پشتی متصل و سه کوسن در نشیمنگاه هستش که دسته های این مبل به صورت باریک و مستطیل شکل یا کوچک و گرد یا همون استوانه ای شکل هستند. مبل هایی که دسته های بزرگ و بالشتک دار دارند، از زمره مبل لاوسون به شمار نمیرن.

مبلمان لاوسون

نحوه ست شدن مبلمان لاوسون با هر دکوراسیونی که فکرشو کنید

مبلمان لاوسون دارای پایه هایی صاف و صیقلی هستند که باعث شده تا ظاهری مدرن پیدا کنند. در عین حال که طراحی جعبه ای و خطوط صافی که درش بکار رفته تداعی گر دکوراسیون سنتی می باشد. 

دامنه های موج دار این مبل زیبا و شگفت انگیز بهش توانایی هماهنگی با سبک دکوراسیون روستیک رو هم میده. از طرفی دسته های مستطیلی و مکعبی این مبلمان اونها رو به سبک شهری و مدرن نزدیک کرده که دسته های گرد یا استوانه ای شکل شون هم باعث تطبیق پذیری با دکور خونه های سنتی و روستایی شده.

یادتون نره که نوار دوزی های دور دوخت مبل رو به رنگی انتخاب کنید که متفاوت از پارچه اصلی باشند و با افزودن کوسن ها مثلثی، شکل مبل رو مدرن تر کنید. کوسن های مربعی علاوه بر راحتی بیشتر، حالت سنیت هم میگیره که این خیلی خوبه.

مبلمان لاوسون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی