|

خانم های چاق چگونه لباس بپوشند؟ / سر تا پا چی بپوشی رو گفتیم تا خوش اندام و ظریف شی

در این مقاله در خصوص این که خانم های چاق چگونه لباس بپوشند براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده لاغر تر دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که زیبا و خوش استایل ظاهر بشن چرا که توجه ها به این سمت و سو اومده که اصلا مهم نیست که شما یه ظاهر فوق زیبا ندارید در صورتی که تیپ و استایل خاص و شیک داشته باشید یعنی زیبا هستید که خب با این حساب طبیعیه که همه به هول و ولا افتاده باشن برای این که تیپ واستایلشون رو تحول ببخشن البته که در این بین قبل از این که به سراغ امتحان کردن سبک های مختلف برید باید در خصوص فیزیک خودتون یه سری اطلاعات داشته باشید مثلا صورتی که پوستتون گندمی رنگ هست بدونید که بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی باید چطور باشه تا با رفتن به سراغ اون رنگ در استایل خودتون به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

یا در صورتی که قد کوتاهی دارید بدونید که لباس مناسب برای خانم های قد کوتاه باید چه ویژگی هایی داشته باشه تا باعث بشه که شما قدبلندتر و کشیده تر به نظر بیایید البته که بعضی ها در این بین هنوز به معجزه ی لباس ایمان نیاووردن و نمیتونن قبول کنن که یه لباس و استایل خوب میتونه تا حدود بسیار زیادی عیب ها و نواقصی که در انداممون ما رو اذیت میکنه رو اصلاح کنه و ما رو اونطوری که دوست داریم به نظر بیاره مثلا اگر لاغریم چاق تر دیده بشیم تا تعادل برقرار بشه و بالعکس اگر چاقیم لاغر و ظریف تر به نظر بیاییم که ما در این مقاله برای افراد گروه دوم میخواهیم راجبه این که این خانم های چاق چگونه لباس بپوشند صحبت کنیم که پیشنهاد میکنیم در ادامه با ما همراه باشید.

خانم های چاق چگونه لباس بپوشند

اگه تپلی هستید رنگ های تیره تر بپوشید

در صورتی که اضافه وزن دارید و از این موضوع ناراحت هستید و علاقمندید که یه مقدار لاغرتر به نظر برسید نباید به هیچ عنوان به سراغ رنگ های روشن مثل آبی روشن، زرد لیمویی، سفید، صورتی و... برید چون این رنگ ها صداقت بسیار بالایی توی نشون دادن شکل واقعی اندام شما دارن و خواه ناخواه شما رو لو خواهند داد بنابراین برای جلوگیری از این موضوع توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ رنگ های تیره در استایلتون هست رنگ هایی مثل مشکی، بنفش، آبی نیلی، زرشکی و... میتونن شما رو ظریف تر و خوش اندام تر به نظر بیارن.

خانم های چاق چگونه لباس بپوشند

اگه شکمت شده بلای جونت برای لباسات برو سراغ پارچه های ظریف

در صورتی که اضافه وزن دارید جنس پارچه ای که برای لباستون انتخاب میکنید از اهمیت بسیار بالایی برخورداره چون پارچه ی لباس شما برای این که لاغرتر به نظر بیایید باید ظریف و لطیف باشه مثلا پارچه های حریری برای شما بسیار مناسب اند و شما رو بسیار خوش اندام نشون میدن در حالی که پارچه هایی که بافت درشت و تار و پود برجسته دارن اینطوری نیستن و حتی شما رو چاق تر از اون چیزی که هستید هم نشون میدن که با این حساب نباید به هیچ عنوان به سراغ پوشیدن اون ها برید.

خانم های چاق چگونه لباس بپوشند

دنبال شلواری که رون ها رو کوچیک نشون بده شلوار بلند و راسته بهترینه

گفتیم که لباستون باید چطوری باشه ولی در خصوص جنس شلوار باید بگیم که برخلاف لباس باید بافت منسجم، محکم و انعطاف پذیری داشته باشه تا بتونه شکمتون رو تخت و رون ها رو کوچکتر نشون بده و در نتیجه با خطای دید ایجاد شده شما رو لاغر جلوه بده. بنابراین و با این حساب شما نباید هرگز به سراغ اون شلوارهایی که پارچه های نرم و لطیف دارن برید. همچنین بهتر هست که شلوارتون کاملا بلند و راسته باشه و تا روی کفش هاتون باید و موقع پوشیدن اون هم در قسمت کم نه خیلی ببریدش بالا و نه خیلی پایین نگهش دارید. این رو هم در نظر بگیرید که در صورتی که خط اتو داشته باشه شلوار شما لاغر تر به نظر میایید.

خانم های چاق چگونه لباس بپوشند

کتونی چاق ترت میکنه بچسب به پاشنه بلند

این روزا خیلی از خانوم ها کتونی میپوشن و دیگه کسی زیاد با پاشاه بلند میونه نداره و این مدل از کفش ها رو بیشتر برای مهمونی ها و مراسمات توی کمدشون نگه میدارن در حالی که خانوم هایی که اضافه وزن دارن نمیدونن که این مدل از کفش ها میتونن براشون معجزه کنن و چقدر اون ها رو لاغر تر از حدی که هستن نشون بدن پس بهتره که به سراغشون برید و با استفاده از اون ها ظریف تر دیده بشید ولی در این بین خیلی هم پاشنه دار نباشه مثلا کفش های پاشنه 6 سانتی که دارای بندهای پهن هستن برای لاغر نشون دادن شما بسیار مناسب اند.

خانم های چاق چگونه لباس بپوشند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی