|

لباس زمستانی برای افراد چاق / لایه لایه میپوشی بدتر باد میکنی اینا رو بپوش گرم و شیک

در این مقاله در خصوص انواع لباس زمستانی برای افراد چاق صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها استایل بهتری برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مسلما کسی نیست که از یه استایل خوب و زیبا استقبال نکنه و یا باهاش مشکل داشته باشه چون این روزا خیلی ها خو.شون رو میبندن به رژیم های مختلف تا بتونن لباسی که موردعلاقشون هست رو بپوشن حالا میخواد رژیم چاقی باشه و یا لاغری به کلی موضوع که وجود داره این هست که فیزیک شما شاید در برخی از اوقات یه سد برای خوش استایل دیده شدن شما باشه ولی جایی برای نگرانی نیست چون در صورتی که لباستون رو درست انتخاب کنید دیگه نواقص اندام شما به چشم نخواهد ااومد مثلا در صورتی که قدتون کوتاه هست میتونید به سراغ اون دسته از لباس های مناسب خانم های قد کوتاه برید که شما رو قد بلند تر نشون میدن و به خوبی کوتا قد بودن شما رو کاور میکنن.

پس با این حساب مشخصه که لباس خوب میتونه چیکار کنه البته که این یه موضوع دو طرفه هست یعنی همونطور که لباس خوب این کار رو میکنه و استایل شیک برای شما میسازه انتخاب یه لباس بد هم میتونه به همون میزان استایل شما رو برباد نشون بده مثلا در صورتی کحه لاغر و قد بلند هستید نباید به سراغ اون دسته از لباس هایی برید که شما رو لاغرتر و قدبلندتر نشون میدن شما باید به سراغ لباس هایی که چاق نشونمون میدن برید تا اینطوری تعادل رو برقرار کنید در استایل خودتون. خب تا اینجا قصدمون بر این بود که به این موضوع که لباس ها میتونن معجزه کنن ایمان بیارید حالا دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم به سراغ معرفی چندتا لباس زمستانی برای افراد چاق که اون ها رو خوش استایل نشون میده، پس با ما همراه باشید.

لباس زمستانی برای افراد چاق

پالتو فوتر لباس زمستانی برای افراد چاق

یکی از اصلی ترین آیتم هایی که خانوم های چاق میتونن برای زمستون به سراغ اون برن پالتو هست، پس در صورتی که بدن پری دارید برای داشتن یه استایل ساده و گرم توصیه ی ما رفتن به سراغ پالتو فوتر بلند هست که این روزا جزء پر فروش ترین نوع پالتوها بشمار میاد و طرفداران زیادی داره و به دلیل این که یه جورایی پارچه ی پشمی بشمار میاد میتونه بسیار سبک و در عین حال گرم باشه بنابراین بهتره که به عنوان یکی از پالتوهاتون حداقل یه دونه فوتر داشته باشید.

پالتوهای فوتر بلند به شکل راسته طراحی و دوخته میشن به همین علت باعث میشن که شما لاغرتر دیده بشید و از طرف دیگه طرح نداشتن و ساده بودن پارچه ها هم میتونه در این موضوع دخیل باشه و بهتره هم هست که برای لاغردیده شدن به سراغ رنگ های تیره تر برید. دقت کنید که در صورت آستر کشی شدن این پارچه ها اگر جنسشون مرغوب باشه شما حسابی گرم میشید و نیازی به این که چند تا چندتا لباس بپوشید برای گرم شدن ندارید که خود این موضوع باعث چاق تر دیده شدنتون میشه. شما میتونید از این مدل پالتوها برای انواع استایل ها استفاده کنید.

لباس زمستانی برای افراد چاق

شکت لباس زمستانی برای افراد چاق

یکی دیگه از لباس هایی که این روزا در استایل های زمستانی حسابی ترند شده و محبوبه شکت هست که خب در صورت شکل و ظاهر اون باید بگیم که این لباس شبیه پیراهن مردونه هست و جنس اون از پارچه های پشمی و گرمه. در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که پوشیدن پیراهن رو تو روزای گرم دوست دارید مسلما از شکت هم خوشتون میاد ولی موضوعی که در خصوص اون وجود داره این هست که شکت ها به دو شکل چهار خونه و ساده عرضه میشن که توصیه ی ما به شما این هست که به سراغ مدل های ساده ی اون برید که شما رو شیک تر و ظریف تر میکنن و همچین برای استایل های بیشتری میتونید از اون ها استفاده کنید. 

برای زیر شکت هم میتونید به سراغ پلیور و یا یقه اسکی برید و بهتره که دکمه های جلوی اون رو باز بذارید چون اینطوری قدتون رو بلند و کشیده تر نشون میده.

لباس زمستانی برای افراد چاق

دامن کشمیر لباس زمستانی برای افراد چاق

خب برای پوشش بالاتنه مشخص شد که باید به سراغ چی برید، بریم به سراغ یه آیتم زیبا برای پایین تنه یعنی دامن؛ خب در صورتی که پلاس سایز باشید شاید یه مقدار پوشیدن شلوارهای تنگ براتون سخت باشه بنابراین چه انتخابی بهتر از دامن برای شما و خب از اونجایی که به علت سرما این دامن باید پارچه ی گرمی داشته باشه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ دامن هایی با پارچه ی کشمیر هست که در دسته ی پارچه های پشمی قرار میگیره و حسابی گرمه و از قضا خیلی هم لطیف و سبک هست. در صورتی که دامن خودتون رو چهار خونه انتخاب کردید پیشنهاد ما بهتون این هست که برای مابقی آیتم ها حتما به سراغ لباس های ساده برید تا نقطه ی کانوننی استایلتون دامن باشه و همچنین شلوغ دیده نشه تیپتون.

لباس زمستانی برای افراد چاق

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مژده ارسالی در

    ههه اصلا شیک و زیبا نبود 😒

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی