|

زمستون لباس ورزشی چی بپوشیم؟

استایل ورزشی در زمستان باید اینطوری باشه / تو راهه باشگاه از خوشتیپیه تو کشته میدیم

شما باید در فصل سرما استایل ورزشی در زمستان داشته باشید تا علاوه بر شیک بودن براتون کارایی هم داشته باشه و شما رو در برابر سرما محافظت کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما شمایی که در حال حاضر دارید این مقاله رو میخونید دوست دارید که یه استایل خوب داشته باشید که حسابی باهاش بدرخشید و دیده بشید ولی خب خوشتیپ بودن یه سری از قوانین داره که باید اون ها رو رعایت کنید و این روزا نمیشه دیگه هر چی دم دست میاد رو با توجه به سلیقه ی خودمون بپوشیم البته که سلیقه ی خوب برای داشتن یه استایل شیک میتونه خیلی موثر باشه که میشه با مطالعه و خوندن درباره ی استایل های مختلف حتی سلیقه مون رو هم ارتقا بدیم حالا ما هم در این مقاله برای این که در این راستا بهتون کمک کرده باشیم قصد داریم که در خصوص استایل ورزشی در زمستان براتون صحبت کنیم.

خوشبختانه دیگه خیلی از افراد هستن که پی به تاثیرات مثبت ورزش بردن و این روزا خیلی ها رو حتی با سن بالا هم میتونید توی باشگاه های ورزشی ببینید ولی موضوعی که وجود داره اینه که برای ورزش کردن توی فصل های سرد باید استایل ورزشی در زمستان داشته باشیم چرا که ممکن هست که توی باشگاه شما برای عوض کردن هوای داخل، پنجره ها رو باز بذارن و شما سردتون بشه و یا عادت داشته باشید که توی پارک ورزش کنید و در صورتی که لباس ورزشی مناسب نداشته باشید به جای این که ورزش کردن بهتون منفعت برسونه باعث ضرر هم بشه براتون. بنابراین بریم برای دونستن این که استایل ورزشی در زمستان باید چطور باشه.

استایل ورزشی در زمستان

لباس ورزشی شما در زمستان باید دارای چند لایه باشه

یکی از مهم ترین مواردی که باید در انتخاب لباس ورزشی به اون توجه کنید این هست که شما باید لباستون رو متناسب با محیطی که میخواهید توی اون ورزش کنید انتخاب کنید بنابراین در صورتی که اهل ورزش در هوای آزاد هستید و یا در مسیر رفت و آمد به باشگاه پیاده روی میکنید توی فصل زمستان بهتره که به جای پوشیدن یه لباس که تک لایه و ضخیم هست از چندین لایه لباس برای پوشوندن بدن خودتون در برابر سرما استفاده کنید. این کار یه جورایی مثل محکم کاری میمونه و شما میتونید در صوتی که احساس گرمای زیادی بهتون دست داد چند لایه از لباس هاتون رو کم کنید تا عرق نکنید.

استایل ورزشی در زمستان

استفاده از بیس لایر، لایه رویی و گرمکن توی سرما یه حرکت هوشمندانه ست

اگر یه ورزشکار حرفه ای هستید احتمالا تا به الان اسم بیس لایر رو شنیده باشید؛ این اسم به لباس های ورزشی زمستانی اطلاق میشه که این روزا بین ورزشکاران رشته های مختلف استفاده میشه و از اونجایی که کارایی خیلی زیادی هم داره بسیار طرفدار پیدا کرده؛ به طور کلی این لباس ها طوری هستن که شما احساس نمیکنید که لباسی پوشیدید و مثل پوست دوم شما میشن به قدری که سبک و فیت روی تن شما میشینن. این نوع لباس که به معنای یه لباس پایه هست که میتونه بهترین نوع پوشش در زمستان باشه چرا که نه تنها بدن شما رو گرم نگه میداره بلکه از طریق انقباض، فشرده سازی و ثبات ماهیچه ها برای ساختن یه اندام ورزشکاری به ما کمک میکنه.

لایه رویی و یا گرمکن هم از دیگر پوشش هاییه که شما میتونید ازشون برای ورزش کردن توی هوای سرد استفاده کنید و در اصل میشه گفت که اصلا لباس ورزشی زمستانی هستن و به همین ترتیب شما میتونید در مسیر رفتن به باشگاه هم از ست گرمکن و شلوارهای ورزشی استفاده کنید و حسابی شیک به نظر بیایید و از خوبی هایی که داره هم این هست که شما به محض سیدن به باشگاه به راحتی میتونید اون ها رو با لباس دیگه تعویض کنید و یا در صورتی که برای ورزش صبحگاهی به پارک رفتید هم میتونید لایه رویی و گرمکن رو در صورتی که از زیر لباس مناسب داشتید و هوا مطبوع بود دربیارید.

استایل ورزشی در زمستان

دستمال سر یا کلاه گرم میتونه شما رو خفن ورزشی کنه

یه سری از نقاط بدن هستن که حساس اند و شما به همین دلیل باید توی هوای سرد به شکل خاص تری مراقب اون ها باشید که یکی از اون قسمت ها سر هست؛ یعنی به دلیل این ک شما به علت ورزش دچار تعریق میشید بنابراین بهتره که یه پوشش برای سر خودتون مثل کلاه و یا دستمال سر داشته باشید، مثلا از باشگاه که خارج میشید حتما کلاه بذارید چون موهاتون احتمالا به خاطر عرق کردن خیس شده و یا موقعی که در بیرون از خونه در حال ورزش و پیاده روی در فصل زمستان هستید توصیه میکنیم که حتما از یه پوشش برای سرتون استفاده کنید که عرق کردن در حین ورزش باعث نشه که اذیت بشید و عرق توسط این پوشش جذب و از ورد هوای سرد به سر و پیشونیه شما جلوگیری بشه.

استایل ورزشی در زمستان

استایل ورزشی در زمستان شلوار مناسب میخواد

یکی دیگه از پوشش هایی که برای استایل ورزشی زدن در زمستان واجبه داشتن یه شلوار ورزشی مناسبه که توی جنس های مختلف و با توجه به فصلی که توش قرار داریم موجود هستن. این شلوارها توی زمستون شبیه گرم کن هستن و از پاهای شما در برابر نفوذ کردن هوای سرد جلوگیری میکنن و پاهاتون توی هوای آزاد سرد نمیشه و از طرف دیگه هم در صورتی که شلواراون یه حالت شلوارک داشت میتونید از زیر اون جوراب های فاق بلند و یا جوراب شلواری بپوشید و بعد شلوارک رو از روی اون بپوشید.

استایل ورزشی در زمستان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی