|

لباس مناسب خانم های قد کوتاه / برو جلو آینه به خودت بگو قد و بالای تو رعنا رو بنازم

در این مقاله به معرفی ویژگی های لباس مناسب خانوم های قد کوتاه پرداختیم که میتونه اون ها رو قد بلند تر نشون بده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشیم ولی در برخی از مواقع فیزیک بدنیه ما باعث میشه که ما توی انتخابمون دچار مشکل بشیم مثلا شاید دارای اضافه وزن باشیم و یه لباس دیده باشیم که راه راه هست و خط های افقی داره و حسابی شیفته ی اون شده باشیم ولی خب نمیتونیم اون رو بخریم چون با اون لباس ما چاق تر دیده میشیم بنابراین چاره چیه اضافه وزنمون رو غیب کنیم در کسری از ثانیه یا سلیقمون رو منعطف و با توجه به شرایط تغییر بدیم تا بهترین استایل رو برای خودمون داشته باشیم؟ مسلما گزینه ی دوم راه حل ماست و ما هم در این مقاله و در همین راستا میخواهیم درباره ی لباس مناسب خانم های قد کوتاه صحبت کنیم.

مسلما هر کسی که قدش کوتاه هست میخواد که یه استایلی داشته باشه که توجه نه تنها از قد کوتاهش برداشته بشه بلکه جوری به نظر برسه که انگار قدش بلندتره که خب خوشبختانه این موضوع کاملا امکان پذیر و شدنیه و طراحان یه سری لباس مناسب خانم های قد کوتاه طراحی کردن که میتونه به اون ها برای رسیدن به این هدف کمک کنه و اونا رو از به چیزی که میخوان برسونه چرا که یه لباس خوب نه تنها میتونه نقصی که ما ازش رنج میبریم رو بپوشونه بلکه میتونه در جهت بهبود اون هم کمک کنه.حالا در ادامه بریم برای دونستن چگونگی لباس مناسب خانم های قد کوتاه.

لباس مناسب خانم های قد کوتاه

شلوار مناسب خانم های قد کوتاه

در خصوص شلوار مناسب برای خانوم های قد کوتاه باید بگیم که شلوارهای گشاد و کلاش به هیچ عنوان برای این که قد بلند به نظر برسید مناسب نیستن بنابراین چاره ی کار رفتن به سراغ شلوارهای راسته و اسکینی هست البته که در صورتی که دارای اضافه وزن هستید و قدتون هم کوتاهه نباید به سراغ شلوارهای فیت و جذب برید چرا که مسلما شلوارتون در قسمت ران پا دچار ساییدگی خواهد شد که عمر شلوار کمتر میشه و هم این که چاقیه شما بیشتر به نظر خواهد اومد بنابراین بهترین کار برای شما اینه که سراغ شلوارهایی برید که پاچه ی گشاد دارن و چند سانتی با بدن فاصله دارن مثل مام استایل ها.

همچنین شلوارهای پارچه ای هم میتونه برای شمایی که اندام پر و قد کوتاهی دارید انتخاب بسیار مناسبی باشن بنابراین در صورت چاق بودن و داشتن قد کوتاه شلوارهای مام و پارچه ای در صورت لاغر بودن و داشتن قد کوتاه شلوارهای دمپا، جذب و راسته بهترین انتخاب شما خواهند بود. همچنین شلوارهایی که دارای خط های راه راه به صورت عمودی هستن هم میتونن علاوه بر این که زیبایی خاصی به استایلتون ببخشن قدتون رو هم بلند تر نشون بدن.

لباس مناسب خانم های قد کوتاه

مانتوی مناسب خانم های قد کوتاه

میشه گفت یکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورها در لباس مناسب برای خانوم های قد کوتاه انتخاب درست مانتو هست چرا بخش بیشتر اندام ما رو پوشش میده و بسیار در استایل ما به چشم میاد بنابراین باید برای انتخاب بهترین مدل دقت و وسواس لازم رو به خرج بدیم.  مانتویی که مناسب خانوم های قد کوتاه هست حتما باید تا زانوی اون ها باشه.

البته که در صورت جلوباز بودن اون ها در خصوص اندازه محدودیتی وجود نخواهد داشت ولی در صورتی که برای دانشگاه و یا محل کار به دنبال یه مانتوی جلو بسته و رسمی هستید که قدتون رو بلندتر نشون بده باید اندازه اش تا زانو باشه و نه زیاد گشاد و نه زیاد جذب باشه. همچنین مانتوهای ساده و فاقد طرح قدتون رو بلندتر نشون میدن ولی در صورتی که مانتوی طرح دار دوست دارید بهتره مانتوی جلوباز طرح دار تهیه کنید نه جلوبسته.

لباس مناسب خانم های قد کوتاه

روسری مناسب خانم های قد کوتاه

در این مقاله سعی داشتیم که مهم ترین فاکتورها رو که قد شما رو بلند تر نشون میدن رو بررسی کنیم که تا اینجا به شلوار و مانتو پرداختیم و الان نوبتی هم که باشه نوبت پوشش سر هست که یکی از مهم ترین عوامل دخیل در این موضوعه. در حالت کلی روسری افرادی که دارای قد کوتاهی هستن باید قواره ی خیلی بلند و یا زیادی کوتاه نداشته باشه در واقع بهتره که اصلا به سراغ شال برید ولی در صورتی که طرفدار روسری هستید بهتره سراغ قواره های اندازه متوسط برید که زیاد شونه هاتون رو نپوشونه تا قدتون بلندتر دیده بشه.

به دلیل این که شونه ها رو میشه مهم ترین عضور در تناسب قد افراد چه مرد و چه زن بشمار آوورد که باید توی استایل روی اون ها تمرکز کرد چون در صورتی که شونه های شما پوشیده باشه نه تنها ظاهرتون بهم ریخته و آشفته دیده میشه بلکه قدتون هم به چشم نمیاد و کوتاه تر دیده میشید بنابراین مهم ترین فاکتور در انتخاب روسری با اندازه ی مناسب رو میتونید نمایان بودن سر شونه های خودتون در نظر بگیرید و در باقی موارد یعنی طرح و رنگ روسری محدودیتی نخواهید داشت.

لباس مناسب خانم های قد کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی