|

بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی / اول ببین رنگ پوستت چیه بعد شیرجه بزن تو دنیای رنگا

در این مقاله به انتخاب بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی پرداخیتم که میتونه براتون حسابی مفید باشه و در انتخاب استایل خوب کمکتون کنه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یه تیپ و استایل مناسب میتونه تا حد بسیار زیادی روی اعتماد به نفس شما تاثیر بذاره چرا که بالاخره قدم توی اجتماع میذارید و چهارتا آدم شما رو میبینن و راجبه این که چقدر خوشتیپ هستید بهتون میگن که همین موضوع میتونه احساس شارژ بودن به شما بده و حالتون رو خوب کنه البته که در این بین مهم نیست که لباس هاتون چقدر گرون و لوکس باشه مهم ترین نکته چطور استایل کردن اون هاست یعنی شما باید بدونید که هر آیتم رو کنار چه آیتم دیگه ای به کار ببرید و در این بین چه رنگ هایی به شما میاد ما در مقالات قبل در خصوص رنگ لباس برای پوست سبزه براتون صحبت کردیم که میتونید اون رو مطالعه کنید.

حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص یه رنگ پوست دیگه براتون صحبت کنیم که خیلی از افراد جامعه این رنگ پوست رو دارا هستن یعنی پوست گندمی که خیلی رنگ قشنگی جلوه میکنه روی پوست اما ما راجبه خوده رنگ پوست باهاتون صحبتی نداریم بلکه میخواهیم راجبه لباس برای پوست گندمی براتون صحبت کنیم و این که اصلا چطور تشخیص بدید که رنگ پوستتون گندمیه و چه رنگ لباس هایی رو برای پوشیدن انتخاب کنید که حسابی به رنگ پوستتون بیاد و در مجموع یه استایل شیک و خاص براتون بسازه. پس دیگه دقت رو هدر ندیم و بریم برای سر زدن به دنیای لباس برای پوست گندمی.

رنگ لباس برای پوست گندمی

از کجا بفهمیم رنگ پوستمون گندمیه؟

یکی از ساده ترین راه هایی که از طریق اون میشه فهمید که رنگ پوست شما گندمیه انجام آزمایش کاغذ سفید برای تشخیص رنگ پوستتون هست؛ برای این منظور پوست صورتتون رو کاملا بشورید و هیچ آرایشی روی اون باقی نذارید بعد به یه فضا با نور طبیعی برید و رنگ پوست خودتون رو مشاهده کنید، برای این کار به یه کاغذ سفید و آینه نیاز دارید، کاغذ رو کنار صورتتون قرار بدید و بعد توی آینه رنگ پوست خودتون رو با کاغذ مقایسه کنید در صورتی که پوستتون روشن تر باشه در مقابل کاغذ صورتی تر به نظر میرسه و در صورتی که پوستتون تیره تر باشه در مقابل کاغذ زرد به نظر میرسه.

شما همچنین میتونید برای تشخیص رنگ پوست خودتون از طلا و جواهرات هم استفاده کنید برای این منظور اول یه گوشواره ی نقره ای رنگ و بعد یه گوشواره ی طلایی رنگ رو آویزون کنید در صورتی که پوستتون تیره تر باشه و تناژ رنگ گرمی داشته باشید گوشواره ی طلایی پوستتون رو درخشنده تر میکنه در حالی که در پوست های روشن همراه با تناژ سرد گوشواره ی نقره ای این کار رو میکنه.

همچنین شما میتونید از رگ های دستتون هم پی به رنگ پوستتون ببرید برای این منظور کافیه که رگ های موجود زیر مچ دستتون رو زیر نور طبیعی ببینید هر چقدر که رنگ رگ هاتون سبز تر باشه به همون میزان رنگ پوستتون تیره تره. 

حالا در ادامه بریم برای رنگ لباس های مناسب برای پوست گندمی.

رنگ لباس برای پوست گندمی

سایه‌های خاکستری رو توی استایلتون داشته باشید

در صورتی که رنگ پوست شما گندمیه و به دنبال آیتم هایی هستید که برای رنگ پوستتون مناسب هست توصیه ی ما استفاده از رنگ خاکستری در بخش های مختلف لباس هاتون هست و همچنین از انداختن اکسسوری های طلایی در کنار این رنگ غافل نشید که حسابی شما رو پر زرق و برق جلوه میده.

آیتم های زرد رنگ، زیبایی از نوع خاص بودن

شاید تا به الان شنیده باشید که میگن رنگ زرد به افرادی که دارای پوست های گندمی و تیره هستن نمیاد در حالی که شما باید این باور غلط رو به فراموشی بسپارید و با این رنگ آشتی کنید چون زرد بیشتر از سفید پوست ها به افرادی که پوست گندمی و تیره تر دارن میاد بنابراین بهتره که لباس هایی با طراحی های خاص انتخاب کنید که به رنگ زرد هستن.

رنگ لباس برای پوست گندمی

طیف‌های آبی رنگ رو مهمون استایلت کن

آبی رو باید از اون دست رنگ هایی بشمار آورد که شما به عنوان یه فرد دارای رنگ پوست گندمی میتونید حسابی بهش تکیه کنید و در قسمت های مختلفی از استایلتون ازش بهره ببرید مثلا میتونید بلوز هایی به رنگ آبی پاستلی داشته باشید و یا به سراغ جین هایی به رنگ آبی برید و درخشش پوستتون رو بیشتر از هر وقتی به چشم بیارید و در این بین بهتره که آبی های روشن رو انتخاب کنید تا شما رو بشاش تر نشون بده و حالت خستگی بهتون نده.

با رنگ قرمز رفیق جون جونی بشید!

قرمز رو میشه یکی از رنگ های همه کار محسوب کرد و که میشه گفت تقریبا به هر رنگ پوستی هم که داشته باشید میاد بنابراین در صورتی که از یه فرد ماهر در زمینه استایل و فشن بپرسید که چه رنگی به پوست های گندمی میاد حتما یکی از گزینه های این فرد برای پیشنهاد به شما قرمز خواهد بود بنابراین شما هم بهتره که از طیف های مختلف این رنگ توی استایلتون استفاده کنید تا ببینید کدوم بیشتر بهتون میاد.

رنگ لباس برای پوست گندمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی