|

تو سرما باید یه دامن بپوشی که شلوار گرماتو از زیرش بتونی پا کنی / اینا رو تست کن

در این مقاله در خصوص داشتن استایل با دامن براتون صحبت کردیم که میتونه از بهترین آیتم ها برای داشتن یه استایل زمستونی باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل خوب میتونه آرزوی هر کسی باشه که البته برای اون تلاش هم لازه یعنی شما حتی اگر میلیونی هم برای هر استایلتون خرج کنید ولی سلیقه به خرج ندید و ندونید که چه چیز رو باید با چی ست کنید احتمالا چیزه خوبی از آب درنیاد استایل و تیپتون بنابراین قبل از این که سراغ خلق یه استایل جدید برید اول از این که باید در این سبکی که مدنظرتون هست لباس ها رو چطور باید باهم ست کرد اطلاعات کافی رو کسب کنید و بعد اقدام به زدن یه تیپ جدید کنید که حالا ما هم در این مقاله و در همین راستا میخواهیم درباره ی استایل با دامن براتون صحبت کنیم.

در کل دامن یکی از آیتمی های پر کاربرد هست که پوشیدن اون در تابستون میتونه شما رو خنک کنه و با پوشیدنش در فصل سرما هم از اونجایی که جنسشون پشمیه و میشه برای این فصل ها از زیرشون هم یه شلوار گرم پوشید گرم میشید و به همین علت خیلی ها در پاییز به دنبال دونستن این هستن که چطور استایل پاییزی با دامن داشته باشیم در حالی که میشه در زمستون هم یه استایل خوب با دامن داشت که هر کسی رو بعد از دیدنمون وادار به تعریف کردن از ما کنه به همین علت در این مقاله میخواهیم درباره ی این که برای داشتن استایل با دامن سراغ چه دامن هایی بریم براتون صحبت کنیم، پس دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ اصل مطلب.

استایل با دامن

پالتو کتی رو کنار دامن پشمی از قلم نندازید

در صورتی که از او دسته از افرادی هستید که به نظرتون استایل های زمستونی اونقدرا که باید و شاید با استایل های تابستونی در زیبایی نمیتونن رقابت کنن احتمالا به خاطره این هست که تا به حال به سراغ دامن در این فصل سرد و سفید پوش نرفتید و خبر ندارید از زیبایی اون. بنابراین در صورتی که به دنبال این هستید که یه استایل زمستونی و جذاب داشته باشید بهتره که بدون هیچ ترس و تاملی و با شجاعت و اعتماد به نفس کامل به سراغ پوشیدن دامن برید و از این مطمئن باشید که یکی از خلاقانه ترین استایل هایی که میتونید داشته باشید ست کردن پالتو و دامن با هم هست.

بنابراین در صورتی که یه دامن تک رنگ پشمی و ساده دارید میتونید اون رو با یه پالتو کتی بلند بپوشید و جوراب شلواری ضخیم از زیر اون بپوشید و با بوت های تا زانو و بلند استایلتون رو تکمیل کنید.

استایل با دامن

با دامن چرم از صد فرسخی شیک بودن خودتون رو با لباس هاتون فریاد بزنید

یکی از دوست داشتنی ترین آیتم ها در استایل برای زمستون دامن چرم هست هست که در این سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته و طرفدارهای خودش رو داره و از اون ترندهایی نیست که یه مدت مد بشه و بعد دمده، بلکه شما هر سال میتونید استفاده از چرم رو در قسمت های مختلف استایل مشاهده کنید از لگ و پالتو بگیر تا کلاه و کت و.... یه خوبی که چرم داره ای هست که میتونه هر استایلی رو شیک و گرون کنه و این موضوع که چرم طبیعی باشه یا نه اصلا مهم نیست و حتی این روزا خیلی ها مخالف پوشیدن چرم های طبیعی هستن و با این حساب بهتره که چرم مصنوعی هم که انتخاب میکنید کیفیت بالایی داشته باشه.

حالا هم نوبت به دامن چرم رسیده و شما میتونید اون رو با کت یا پالتوی چرم و یه پلیور سفید ست کنید تا هم یه استایل خاص و متفاوت داشته باشید و هم خانومانه و شیک به نظر برسید.

استایل با دامن

مگه میشه از دامن های چهارخونه تو این فصل گذشت

دامن های چهارخونه رو میشه یکی از آیتم های جدانشدنی در پاییز و زمستون دونست که هر سال مدل های متنوعی از اون ها در بازار عرضه میشه و شما میتونید انتخاب های زیبایی از بین اون ها داشته باشید. در صورتی که دامن چهار خونه دارید و یا خریدید برای استایل کردن اون میتونید به سراغ یه پلیور ساده برید و یه استایل شیک داشته باشید. البته به این موضوع هم اشاره کنیم که یکی از نکاتی که در مواقع پوشیدن دامن های چهار خونه باید به اون توجه کنید این هست که شما باید در صورتی که این دامن ها رو که طرح دار هستن میپوشید مابقی آیتم ها رو در استایلتون ساده انتخاب کنید تا آشفته و شلخته به نظر نرسید.

استایل با دامن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی