|

لباس مناسب برای اندام گلابی / اصلا چارشونه بودنت به چشم نمیاد اینجوری بپوشی ردیف میشه

در این مقاله در خصوص لباس مناسب برای اندام گلابی صحبت کردیم که در صورت برخورداری از این فیزیک تعادل رو در بالاتنه و پایین تنه برقرر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل خوب این روزا دیگه مثل قدیم سخت نیست چرا که یه عالمه اطلاعات در سرتاسر اینترنت هست که میشه با وجود اون ها برای خودمون یه استایل و تیپ شیک و پیک بسازیم طوری که از خودمون توی آینه چشم برنداریم و تو خیابون به هر آینه و شیشه ای که رسیدیم زل بزنیم به خودمون و قربون قد و بالا و زیباییمون بریم که خب این موضوع برای هر خانوم حداقل یه بار توی زندگیش پیش اومده ولی چطوره که اون رو تبدیل کنیم به یه اتفاق همیشگی طوری که اسممون توی فامیل و آشنا به عنوان یه فرد خوشتیپ بپیچه؟ در این راستا در این مقاله میخواهیم در خصوص لباس مناسب برای اندام گلابی براتون صحبت کنیم.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در استایل اون رو رعایت کنید انتخاب درست لباس با توجه به اندام و فیزیک بدنتون هست چرا که در صورتی که انتخاب اشتباه داشته باشید در این زمینه شاید نواقص اندامتون بییشتر به چشم بیاد مثلا در صورتی که بازوهای چاقی دارید باید بدونید که لباس مناسب برای بازوهای چاق باید چطور باشه تا با پوشیدن اون ها بازوهای خودتون رو لاغرتر به نظر بیارید تا اینطوری احساس  بهتری داشته باشید و خوشبختانه این روزا هم با استایل و لباس های مختلف شما میتونید به راحتی چاق تر یا لاغرتر، قدبلندتر و یا قدکوتاه تر و... دیده بشید پس دیگه وقت رو هدر ندیدم و بریم سراغ دونستن این که لباس مناسب برای اندام گلابی باید چطور باشه تا اندام متعادل تر دیده بشه.

لباس مناسب برای اندام گلابی

شلوار مناسب برای اندام گلابی

اون شلواری برای اندام گلابی مناسبه که پایین تنه رو کوچکتر نشون بده و بدن رو در حالت کلی به یه تعادل برسونه با این حساب باید به سراغ اون دسته از شلوارهایی که دارای رنگ های تیره، دوخت های ساده و برش های صاف هستن برید تا پایین تنه رو کمرنگ جلوه بدید. در حالت کلی شلوار های کمر گنی و ساده میتونن بهترین گزینه برای شما باشن. 

شما باید از پوشیدن اون دسته از شلوارهایی که دارای جزئیات و تزئین هستن خودداری کنید و شلوارتون باید فاقد هر گونه جیب بزرگ و چین باشه و توی قسمت پاها باریک نشه چرا که در این حالت شما در قسمت پایین تنه ی بدنتون پهن تر دیده میشید. 

در خصوص شلوارهای جین مناسب هم شما باید به سراغ اون دسته از جین ها برید که راسته، بگ و یا بوت کات هستن چرا که تنگ نیستن و شما رو حجیم نشون نمیدن و همچنین باید رنگ اون ها هم تیره باشه بنابراین به سراغ سفید و آبی های خیلی روشن نرید. دقت کنید که به هر میزان که پایین تنه بزرگ دیده بشید بالاتنه کوچک به نظر میاد و استایل شما عجیب دیده خواهید شد بنابراین سعی کنید که تعادل رو ایجاد کنید.

لباس مناسب برای اندام گلابی

دامن مناسب برای اندام گلابی

یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که میخوان پایین تنه ی خودشون رو کوچک تر نشون بدن پوشیدن دامن هست که بهترین انتخاب از بین اون ها دامن های کمرگنی هست که اندام شما رو لاغرتر نشون میده و همچنین سعی کنید که این دامن ها لبه های پهن تری هم داشته باشن. قد پیشنهادی برای دامن افراد با اندام گلابی تا زانو یا بین زانو و وسط ساق هست، دقت کنید که در صورتی که دامنتون رو تا مچ بپوشید شاید پایین تنتون پهن تر هم حتی دیده بشه. همچنین دامن هایی رو تزئینات زیادی دارن و از جزئیات برخوردار هستن روفاکتور بگیرید و به سراغشون نرید چون در این صورت شما چاق تر دیده خواهید شد.

لباس مناسب برای اندام گلابی

مانتوی مناسب افراد با اندام گلابی نه باید بلند و نه باید کوتاه باشه

برای این که پایین تنه ی خودتون رو لاغرتر نشون بدید باید با دقت و وسواس لازم بلندی و قد مانتو رو انتخاب کنید اون دسته از مانتوهایی که خیلی کوتاهن و یا خیلی بلند هستن شما رو در قسمت پایین تنه چاق نشون میدن بنابراین بهترین اندازه ی مانتو برای شما میتونه تا وسط ران باشه. 

همچنین انتخاب مانتوها به رنگ های تیره هم شما رو لاغر تر نشون میده و بهتره برای این که بین بالاتنه و پایین تنه تعادل رو برقرار کنید به سراغ مانتوهایی که در قسمت بالاتنه جزئیات و تزئین دارن برید تا بالاتنه تون حجیم تر دیده بشه مثلا به سراغ مانتوهایی با یقه های پهن و بزرگ برید. 

لباس مناسب اندام گلابی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی