|

برای عروسی دوستم چی بپوشم؟ / ای تو که هی بهش میگفتی پسر بودم خودم میگرفتمت تیپ بزنیا

در این مقاله در خصوص این که برای عروسی دوستم چی بپوشم صحبت کردیم که میتونید با توجه به این نکات استایل خودتون رو انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همونطور که میگن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد پوشیدن لباس هم برای هر مکانی متفاوت هست و شما نمیتونید با لباس ساحلی برید یه جای سرد و یا برعکس با یه لباس گرم بکوبید و تا کیش برید البته که این موضوع شاید خیلی واضح باشه ولی در ابعاد وسیع تر باید به این موضوع فکر کرد که هر استایلی برای خودش جا و مکانی داره مثلا اون دسته از افرادی که سوالشون این هست که چطور استایل ماکسیمال داشته باشیم اول باید به این موضوع فکر کنن که آیا این استایل پر زرق و برق رو میتونن برای یه قرار رسمی بپوشن یا نه که خب در بیشتر مواقع جواب نه هست چون خیلی عجیبه که شما با لباس های شلوغ پلوغ و اکسسوری های آنچنانی برید به یه قرار کاری!

بنابراین باید اول استایل ها رو بشناسید و بعد بدونید هر کدوم از اون ها رو کجا و چطور استفاده کنید مثلا در صورتی که مایل هستید برای لباس های عید خودتون آیتم های گل گلی داشته باشید بهترین استایل برای شما استایل فلورال خواهد بود که باید در مورد اون مطالعه کنید و بعد برید برای جفت و جور کردنش. حالا برسیم به مقاله امروز که یه سوال خیلی مهم هست که شاید برای خیلی از خانوم ها تا به حال پیش اومده باشه و اون اینه که برای عروسی دوستم چی بپوشم که امیدواریم این رفاقت بعد از عروسی اون دوستتون که میخواهید تو مجلسش شیک باشید و همیشه بهش میگفتید پسر بودم خودم میگرفتمت، ادامه دار باشه چون بعضی از خانوما انگار سنگ میخوره تو ملاجشون  بعد از ازدواج دوستیشون رو قطع میکنن! ایشالا که برای شما اینطوری نمیشه حالا بریم به سراغ جواب این که برای عروسی دوستم چی بپوشم؟

برای عروسی دوستم چی بپوشم

لباس با سایز درست رو انتخاب کنید 

دقت کنید که لباس مجلسی ها باید از نظر اندازه بسیار فیکس باشن چون در صورتی که لباس شما خیلی تنگ و یا از اون طرف خیلی گشاد باشه اندام شما اونطور که باید و شاید خوب دیده نخواهد شد و در نهایت شلخته و آشفته به نظر میایید بنابراین خیلی مهمه که در انتخاب لباس مجلسی درست سایز خودتون رو انتخاب کنید و به امید این که قراره لاغر کنید و یا چاق کنید به سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نرید. در صورتی هم که میخواهید لاغر تر یده بشید به سراغ لباس های مجلسی با رنگ های تیره مثل سرمه ای برید و در صورتی هم که میخواهید چاق تر به نظر برسید به سراغ رنگ های روشن مثل فیروزه ای برید.

برای عروسی دوستم چی بپوشم

سراغ لباس های با طرح ساده و تک رنگ برید

دیدید که میگن دوست آیینه ی آدمه و مسلما تا به الان بودن دوستایی که خونواده تون مایل به رفت و آمد شما با اون ها نبودن چون به نظرشون براتون مناسب نبودن ولی در حال حاضر یه رفیق دارید که داره عروسی میکنه و خب شما رو قابل دونسته و به جشن عروسیش دعوت کرده حالا تو این عروسی شما میخواهید چطور باشید و چه حسی رو منتقل کنید که دقیقا تاثیر مستقیم روی دیدگاه خونواده ی دوماد خواهد داشت چرا که همون داستانی که گفتیم بعضی از خانوما بعد از ازدواجشون بیخیال رفاقت های چند ساله میشن حالا با دلیل و یا بی دلیل که یکی از دلایل میتونه حرف همسر دوستتون باشه بنابراین در این جشن بسیار سرسنگین حاضر بشید و موجه که برای این موضوع باید بیخیال لباس های زرق و برقی بشید و باید به دنبال طرح های ساده و تک رنگ و البته شیک باشید.

برای عروسی دوستم چی بپوشم

خودتون رو شبیه طلافروشی سیار نکنید

این که اکثر خانوم ها طلا دوست دارن یه ذهنیتی هست که خب برای عموم جامعه جا افتاده و خب وقتی حرف عروسی میشه اولین چیزی  که به نظر خیلی از خانوم ها میاد این هست که خب الان میتونم از طلاهای تازه ای که خریدم رونمایی کنم و حسابی جلوی فلانی و فلانی فخر بفروشم که البته یه سری ها هم برای این که چشم نخورن این کار رو نمیکنن! اما درباره ی عروسی دوستتون شما باید چیکار کنید؟ باید به سراغ یه سری اکسسوری ها و جواهراتی که با لباستون هماهنگی داره برید و از آویزون کردن طلاها و جواهرات زیاد خودداری کنید چرا که این کار حتی میتونه واقعا خطرناک باشه چرا که در صورتی که طلاهاتون رو تو اینجور مراسم ها گم کنید احتمال این که پیداشون کنید خیلی کمه چون شاید خیلی زودتر رفته باشه تو جیب یه نفر!

برای عروسی دوستم چی بپوشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی