|

با یه رنگ جذاب واسه دیوار پذیرایی نمای خونه رو متحول کن / چند ایده کاربردی و خاص

یکی از موضوعاتی که در دکوراسیون مهمه و نمای داخلی خونه رو حسابی تحت تاثیر قرار میده، رنگ دیوارهاست؛ توی این مقاله در این مورد صحبت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه تعداد کسانی که به دکوراسیون خونه ها و محل کارشون اهمیت میدن، بهش فکر میکنن و حتی از متخصصان این حوزه، مشاوره میگیرن خیلی بیشتر از قبل شده. ست کردن مبلمان و فرش، انتخاب پرده، لوستر، کابینت های آشپزخونه و... همه حساب شده هستن، در هارمونی کامل باهم قرار دارن و حتما جلوه خاص و زیبایی هم به خونه میدن. یکی دیگه از موضوعاتی که در دکوراسیون مهمه و نمای داخلی خونه رو حسابی تحت تاثیر قرار میده، رنگ دیوارهاست. توی این مقاله میخوایم در مورد ایده های مختلف رنگ دیوار پذیرایی صحبت کنیم. تا پایان همراه ما باش...

divar-paziraee4

رنگ های خنثی، تیره یا شاد؟

برای انتخاب رنگ دیوار پذیرایی اول از همه باید ببینین که چه روحیاتی دارید. رنگ های خنثی رو میپسندید، رنگ های شاد انتخاب شماست و یا رنگ های تیره به سلیقه شما نزدیک تر هستن.

بعد از فهمیدن این نکته، باید سبک دکوراسیون خونه تون رو مشخص کنین. وسایل خونه شما سبک مدرن، معاصر یا سنتی و کلاسیک دارن؟ بعد از اینها شما میتونین هم راستا با سلیقه و سبک دکوراسیون خونه تون، برای رنگ دیوار پذیرایی تصمیم بگیرین.

کرم روشن یا استخوانی؛ انتخابی محبوب!

یکی از رنگ های کم دردسر برای دیوارهای پذیرایی رنگ کرم روشن یا استخوانی هست که تقریبا با هر رنگ وسیله ای جور درمیاد و خونه رو روشن و بزرگ نشون میده. این رنگ انتخاب خیلی هاست و میشه خیلی راحت هم تغییرش داد.

divar-paziraee3

طوسی به فضای خونه عمق میده!

یکی از رنگهایی که طی چند سال گذشته مد شده و با اینکه خیلی مورد استقبال قرار گرفته، همچنان زیباست طیف رنگی از طوسی روشن تا ذغالی هست. انتخاب این رنگ به فضای خونه شما عمق میده و بیشتر با دکوراسیون سبک مدرن جور درمیاد.

divar-paziraee8

با انتخاب این رنگ برای یکی از دیوارهای اصلی پذیرایی میتونین انتخاب های زیادی برای رنگ مبلمان و فرش هاتون داشته باشین چون رنگ طوسی مکمل زیبایی برای خیلی از رنگ هاست.

فضایی خاص تر با رنگ های تیره!

استفاده از رنگ های تیره اگرچه مورد پسند اکثریت نیست ولی فضایی خاص و رازآلود به خونه شما میده. رنگ های تیره برای خونه های کوچیک مناسب نیست و فضا رو کوچیکتر از چیزی که هست به نظر میرسونه.

قبل از اینکه رنگ های تیره ای مثل کله غازی، سرمه ای، ذغالی تیره و... رو انتخاب کنین خوب فکر کنین و ببینین این رنگ ها با روحیات شما سازگاری دارن یا نه!

divar-paziraee7

البته این رو هم باید بگیم که در کنار هم قرار دادن رنگ های تیره و روشن در محیط خونه تضاد زیبایی رو به وجود میاره که خیلی جذابه.

divar-paziraee5

سبک معاصر و انتخاب رنگ های شاد

رنگ های شاد مثل لیمویی، هلویی و یاسی برای یکی از دیوارهای اصلی پذیرایی انتخاب شجاعانه و خاصیه که نشون دهنده علاقه شما به سبک معاصره!

اگر چنین رنگ هایی رو برای دیوار پذیرایی انتخاب کردین حواستون باشه تا با انتخاب هوشمندانه رنگ مبلمان و بقیه وسایل خونه، ترکیب زیبایی رو خلق کنین.

divar-paziraee2

divar-paziraee1

توی این مقاله به ارائه چند ایده برای انتخاب رنگ دیوار پذیرایی به صورت خلاصه پرداختیم. اگر در زمینه دکوراسیون تخصصی ندارین بهتره با متخصصان این حوزه مشورت کنین و بهترین انتخاب رو داشته باشین.

اگر به مباحثی از این دست علاقمندی، بقیه مطالب سایت در زمینه دکوراسیون رو اینجا میتونی ببینی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی