|

از رنگ 2024 خبر داری؟ / اینجوری نارنجی هلویی رو به دکوراسیون خونه بیار و محشر بپا کن

رنگ نارنجی هلویی تو رو یاد چی میندازه؟ من یاد طلوع خورشید میفتم و کلی حس شور زندگی در من زنده میشه! به نظر میاد رنگ جذابی برای سال 2024…

لینک کوتاه کپی شد

آیا تو هم میخوای همزمان با سال نو، دکوراسیون خونه رو تغییر بدی و نمی دونی چه رنگی رو انتخاب کنی؟ قبول داری رنگ های کرم، طلایی، طوسی و ذغالی برای مبلمان خونه دیگه خیلی خسته کننده شدن و کلی از جذابیت اولیه شون کم شده؟ نظرت چیه از رنگ سال 2024 ایده بگیری و به دکوراسیون خونه‌ت رنگ و لعاب تازه ای بدی؟ رنگ نارنجی هلویی یا صورتی هلویی تو رو یاد چی میندازه؟ من با شنیدن این عبارت یاد طلوع خورشید میفتم و کلی حس شور زندگی در من زنده میشه! این رنگ توی طبیعت خیلی به چشم میخوره و حس سرزندگی در انسان ایجاد میکنه. به نظر میاد رنگ جذابی برای سال 2024 انتخاب شده و میتونه توی دکوراسیون خونه هم خوب جواب بده!

colorof2024-4

مبلمانت رو به رنگ هلویی انتخاب کن!

اگه برای سال 1403 قصد تغییر دکوراسیون اساسی داری، میتونی رنگ مبلمان جدید رو هلویی در نظر بگیری. یا حداقل ترکیب نارنجی هلویی با کرم یا قهوه ای که با هم هماهنگن و رنگبندی خونه رو متعادل میکنن. یه کاناپه هلویی رنگ در کنار چندتا مبل قهوه ای رو تصور کن... احتمالا لبخند روی لبت میاد و چشات میدرخشه!

colorof2024-7

رنگ کردن یه دیوار به رنگ هلویی چطوره؟

اگه نمیخوای مبلمانت رو تغییر بدی ولی اصرار داری از رنگ 2024 استفاده کنی، پیشنهادم رنگ کردن یه دیوار به رنگ هلوییه! این کار شاید جسورانه به نظر بیاد ولی در کنار کفپوش پارکت به رنگ قهوه ای و مبل به رنگ کرم، محشر میشه!

colorof2024-3

یه دیوار نسبتا بزرگ که پنجره ای روی اون نیست رو برای این کار انتخاب کن و بعد از یه ترکیب رنگ حرفه ای، دست به کار شو!

کابینت ها رو به رنگ هلویی دربیار!

این روزا آشپزخونه مکان محبوبی تو خونه ها شده که اعضای خانواده وقت زیادی رو توی اون میگذرونن. مهمه که رنگ کف و کابینت ها چی باشه تا گرما و نشاط فضا حفظ بشه. اگه قصد نو کردن کابینت ها رو داری، رنگ نارنجی هلویی یه رنگ جذاب و جوون پسنده که اگه از اون استفاده بشه، روح تازه ای رو به فضا میبخشه.

colorof2024-9

شاید بتونی کمی جسارت به خرج بدی و رنگ کابینت ها رو به این رنگ دربیاری یا حداقل از این رنگ توی فضای آشپزخونه استفاده کنی تا مد روز رو هم مهمون خونه‌ت کنی.

colorof2024-8

هلویی واسه اتاق خواب هم جذابه!

به نظر من استفاده از رنگ نارنجی هلویی برای روتختی یا یکی از دیوارای اتاق خواب، فضا رو خیلی رویایی و دل انگیز میکنه. کمی بهش فکر کن و اگه تا اینجا برای تغییر رنگ دکوراسیون خونه به نتیجه نرسیدی، اتاق خواب گزینه خوبی برای استفاده از رنگ نارنجی هلوییه!

colorof2024-2

در آخر این رو هم بگم که اصرار به مد روز بودن وقتی خوبه که اون مد باب سلیقه و پسند ما باشه. شاید دنباله روی صرف از مد به تنهایی قشنگ نباشه. زیاده روی در استفاده از رنگ سال 2024 هم مثل هر چیز دیگه ای جذاب نیست و باید تعادل رو رعایت کرد. اگه قصد تغییر اساسی دکوراسیون خونه رو نداری اما رنگ نارنجی هلویی رو میپسندی میتونی برای دکوری های کوچیک و کوسن از این رنگ استفاده کنی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی