|

جدیدترین لوسترهای مدرن پذیرایی / قدیما لوستر شعله ای اوج کلاس بود الان اینارو میپسندن

در این مقاله در خصوص نکاتی که باید موقع خرید لوستر بهشون توجه کنید و نمونه های لوسترهای مدرن پذیرایی صحبت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا داشتن یه دکور خوب و مناسب میتونه یکی از دغدغه های افراد باشه چون بالاخره این روزا دیگه مثل قدیم نیست که هر چی دستمون اومد رو بچینیم و به خیال خودمون دکوراسیون شیک و پیک ردیف کردیم و کسی هم نفهمه قضیه از چه قراره چون دیگه اکثر افراد از طراحی و دیزاین داخلی یه چیزای بیسی میدونن و نمیشه که با میل و علاقه ی خودمون بدون اطلاعات کافی در این زمینه پیش بریم چون دسترسی به یه چیدمان هماهنگ نیازمند اطلاع داشتن از اخبار به روز هست مثلا در صورتی که شما فرشتون رو خریدید بعد میخواهید به سراغ خرید لوستر برید باید نحوه ی ست کردن فرش با لوستر رو بدونید تا بتونید یه انتخاب عاقلانه و مناسب داشته باشید.

حالا شاید با خودتون بگید مگه ما طراح دکوراسیون منزل هستیم که این چیزا رو بدونیم ولی خب همین حالا که شما در حال خوندن این مقاله هستید یعنی در اندازه ی خودتون برای این که دکور و چیدمان خوب داشته باشید در حال تلاش هستند و خب این قابل تقدیره ما هم در همین راستا میخواهیم که چند نمونه از لوسترهای مدرن پذیرایی رو که جدیدا مد شده رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این که به چه نکاتی باید موقع خرید لوسترتوجه کنید براتون بگیم پس با ما همراه باشید.

لوسترهای مدرن پذیرایی

ابعاد فضایی که میخواهید لوستر رو از سقفش آویزون کنید رو چک کنید

در وهله ی اول شما باید یه بودجه ای برای خرید لوستر کنار گذاشته باشید که با دخل و خرجتون همخونی داشته باشه و معقول باشه چون بالاخره هر چقدر دست روی لوسترهای گرونتری بذارید باید پول بیشتری صرف کنید ولی در این بین این موضوع که هر چی پول بدی همونقدر آش میخوری زیاد صدق نمیکنه چون میشه با هر بودجه ای زیباترین لوستر رو برای خونه تهیه کرد ولی بیایید فرض رو بر این بذاریم که شما بودجه تون مشخصه بعدش باید چیکار کنید؟

بعدش باید به این نکته دقت کنید که فضای شما برای چه لوستری مناسبه چون بالاخره باید لوستر شما خودش رو با فضا تطبیق بده نه فضا با لوستر! حالا یعنی چی؟ یعنی در صورتی که فضای شما خیلی کوچیک باشه مسلما عقلانی نیست که شما یه لوستر بزرگ بخرید مثل این میمونه که شلوار اسمال تن فیل کنید! بنابراین خیلی دقیق و موشکافانه اندازه ی اتاق و ابعاد اون رو چک کنید و تا خودتون با دیدن تناسب بین لوستر و محیط غرق در لذت بشید. این رو هم اضافه کنیم که اندازه ی لوستر و لامپاش هم روی میزان روشنایی تاثیر بسیار داره و مسلما یه لوستر کوچیک فضای بزرگ رو روشن نمیکنه و از طرف دیگه یه لوستر بزرگ هم فضای کوچیک رو خیلی روشن میکنه طوری که چشم اذیت بشه.

لوسترهای مدرن پذیرایی

لوسترهای مدرن پذیرایی

به جنس و مواد لوستر توجه کنید

اگر یادتون باشه در گذشته بیشتر لوسترها کریستالی بودن ولی این روزا تقریبا میشه از هر موادی لوستر ساخت یعنی شما میتونید با یه بطری شیشه ای هم برای خودتون لوستر بسازید و در این عرصه خلاقیت بسیار بالا رفته و از جنس های مختلف استقبال های خوبی هم انجام شده و شما میتونید انواع لوستر رو در جنس های فلزی، برنج، آنی و کریستالی مشاهده کنید که با توجه به دکور و دیزاین خونتون به سراغ اون ها برید مثلا شما یه لوستر مدرن رو نمیتونید در یه خونه ای که دکور اون کلاسیک هست مورد استفاده قرار بدید چون در این صورت نمای کلی خونه رو بد جلوه خواهید داد. 

بنابراین باید به این نکته توجه کنید که چطور میشه که لوسترتون با بقیه ی آیتم های موجود در فضاتون هماهنگ میشه مثلا فکر کنید با مبل های سلطنتی لوستر مدرن بخرید چرا؟ چون فقط اون لوستر رو خوشتون اومده و پسندیدید که خب معلومه چه انتخاب عجیبه! بنابراین رنگ و جنس لوستر رو با توجه به کاغذدیواری، مبلمان، پرده ها و حتی پنجره ها انتخاب کنید تا اینجوری یه دکور منسجم با هارمونیه بالا داشته باشید.

لوسترهای مدرن پذیرایی

لوسترهای مدرن پذیرایی

ارتفاع سقف رو برای خرید لوستر در نظر بگیرید

در خصوص این که فضای اتاق باید با لوستر هماهنگ باشه براتون صحبت کردیم ولی الان بریم به سراغ ارتفاع سقف که یکی دیگه از نکات مهم و قابل توجه در هنگام خرید لوستر بشمار میاد؛ شما باید برای خونه هایی سقفشون بالاست و خیلی بلنده از لوسترهایی که آویزون استفاده کنید تا این بلندی سقف به تعادل برسه با لوستر و برای خونه هایی که سقفشون کوتاه هست از لوسترهای سقفی استفاده کنید.

لوسترهای مدرن پذیرایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی