|

همه واسه رو کم کنی پرده شیش لایه لاکچری میزنن / تو خاص باش پرده مینیمال ولی خلاق بزن

توی این مقاله در مورد پرده های شاد و مینیمال و درعین حال خلاقانه صحبت میشه که روی نمای داخلی خونه خیلی موثرن و میتونن فضا رو دلنشین تر کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید بشه گفت دوره ای که خیلی ها دکوراسیون شلوغ با طرح های سنگین و گل‌درشت رو می پسندیدن گذشته و این روزا تمایل آدما مخصوصا جوونا به طرح و مدل های مینیمال خیلی بیشتر از قبل شده. حالا دیگه کمتر خونه ای رو میبینی که ساکنانش جوون باشن و دکوراسیونش شلوغ و زرق و برق دار باشه. چیزی به عید نوروز نمونده و خیلی ها قصد تغییر دکوراسیون خونه شون رو دارن. توی این مقاله میخوام در مورد پرده های مینیمال و در عین حال خلاقانه صحبت کنم که روی نمای داخلی خونه خیلی موثرن. تا پایان همراه من باش تا چند مدل پرده زیبا و ساده ببینیم که دکوراسیون خونه مون رو قشنگ تر و دلنشین تر می کنن.

parde-minimal11

پرده مدرن؛ خونه رو شیک نشون میده!

سبک مدرن در چیدمان خونه مورد پسند خیلی هاست. پرده ای هم که به سبک مدرن طراحی شده، در عین سادگی، زیبا و شیکه و توجه ها رو به خودش جلب میکنه. توی این سبک از پرده، تلفیق دو رنگ که توی دکوراسیون خونه غالبه خیلی زیباست. ترکیب این مدل با حریر یا تور سفید ساده، اون رو چشمگیرتر می کنه.

parde-minimal1

حریر سفید روی پرده رنگی

یه مدل خلاقانه دیگه که خونه تو رو متفاوت با خیلی خونه ها میکنه، استفاده از حریر روی پرده رنگیه. پرده رنگی رو میتونی متناسب با رنگ دکوراسیونت انتخاب کنی و حریر رو شیری یا سفید انتخاب کنی. جمع کردن پرده رویی، جلوه زیبایی به پنجره خونه ت میده.

parde-minimal2

تور طرح دار و دستک های پارچه ای

توری که روش طرح داره و میشه اون رو دالبری برش داد، برای وسط پنجره زیباست و یه ایده خاص برای دکوراسیون خونه. توی این مدل میتونی دستک ها رو از پارچه ضخیم و رنگ اون رو هماهنگ با فرش یا مبل ها انتخاب کنی.

parde-minimal3

این مدل پرده، زیبایی خاصی به فضا میده و شبیهش رو کمتر جایی میتونی ببینی.

ترکیب پارچه طرح دار و ساده

اگر پارچه پرده ای طرح داری چشمت رو گرفته ولی شک داری که خونه‌ت رو شلوغ نشون بده، میتونی اون رو پارچه ساده ای که رنگش باهاش هماهنگه، تلفیق کنی. بهتره رنگ پارچه پرده ها رو نزدیک به رنگ دیوار انتخاب کنی تا از شلوغ دیده شدن فضا جلوگیری کنی.

parde-minimal7

استفاده از پرده با طیف رنگی

استفاده از پارچه هایی که طیف رنگی دارن توی پرده ها، زیبایی خاصی به فضا میدن و دکور خونه رو منحصربه فرد میکنن. پارچه با طیف های رنگی مختلف توی بازار وجود داره و میتونی متناسب با فضا و دکوراسیونت، بهترین رنگ رو انتخاب کنی.

parde-minimal5

حریر ساده و مدل های خاص

استفاده از حریر ساده برای پرده، همیشه جذابه و هیچوقت از مد نمیفته. برای اینکه پرده خیلی هم ساده نباشه میشه مدل های خلاقانه بهش داد و از حریر ساده والان هم درست کرد و اون رو به زیبایی روی لایه زیری نصب کرد.   این مدل پرده در عین سادگی، شکوه خاصی به خونه میده و واقعا چشم نوازه. اگه به مطالبی از این دست علاقمندی بقیه مقاله های سایت با موضوع دکوراسیون رو هم اینجا ببین.

parde-minimal8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی