|

آب دسته بزار زمین زنگ بزن کابینت سازت / از شیک ترین رنگای کابینت تا ایده واسه گوشه ها

کابینت ها نیز به مانند باقی موارد ترند دارند و مد و دمده میشن که در این مطلب میخوایم با مدرن ترین سبک کابینت ها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شاید به جرئت بشه گفت نیمی از زیبایی کل خونه برای آشپزخونه ای هستش که از نمای دور دیده میشه و چشم هر مهمون خونده  ناخونده ای بهش میفته و به شدت تو نظرش تاثیر گذاره. قطعا هر کسی که برای اولین بار بیاد خونتون بعد از اینکه به طور ناخودآگاه چشمش میفته به فضای آشپزخونه، تو دلش میگه چقدر زیبا و یا چقدر زشت! قطعا نشیمن و پذیرایی اهمیت بسیار بالایی در زیبایی و دکوراسیون خونه دارند اما اونجه که بعد از این فضا بولد هستش فضای آشپزخونه می باشد. اما بیاین کمی ریزبین تر بشیم و بریم تو جزئیات. مثلا اینکه تو آشپزخونه، در این قلب تپنده خونه چه آیتمی اهمیت داره؟ قطعا و بی شک کابینت ها! درسته؟ اینکه کابینت آشپزخونه شما با چه رنگ و طرحی باشه میتونه کاملا ظاهر کلی خونه رو تحت تاثیر قرار بده.

دکوراسیون نیز به مانند مد و فشن میمونه و اونچه که مشخصه اینه که هر ساله و یا دیگه هر سه چهار سال یکبار تغییر میکنه و نظرش راجع به ترند ها عوض میشه. در واقع ترند ها چیزی نیستن که برای همیشه از بین برن و یا تموم بشن، بلکه تنها چند صباحی به فراموش سپرده میشن و دوباره میان رو بورس، حالا با کمی تا قسمتی تغییر و یا نه دقیقا همون ترند ممکنه تکرار بشه. 

beautiful Kitchen cabinet and tail Ideas

تو آشپزخونه کوچیک و بزرگ چجوری کابینت طراحی میشه؟

در آشپزخونه، با توجه به اینکه کابینت اهمیت فراوونی داره، خب هم کارکردش و هم ظاهر و استایلی که داره متناسب با نیاز اون خونه و خونواده و البته سلیقشون انتخابی میشه. مثلا تو یه خونه ای می بینیم فضا بزرگه و حسابی دست طراح کابینت بازه، بنابراین انتخاب ها نیز گسترده میشه و صاحب خونه با خیال راحت میتونه از انواع سبک کابینت استقبال کنه.

اما تو یه خونه ای می بینیم فضا کمه، که خب باید بگیم در این حالت هم قرار نیست که دو تا دونه کابینت ساده زده بشه و تموم، بلکه در فضای کوچیک هم میشه خلاقیت و زیبایی به کار برد، اما به شرط اینکه طراحی به درستی انجام بشه. بگذریم و برسیم به موضوع اصلیمون که راجع به رو مد ترین و یا بهتره بگیم مدرن ترین کابینت ها می باشد. شما در اینجا طرحی هایی رو می بینید که هم پرتی های آشپزخونه رو رفع کرده و هم اینکه لوکس ترین ترکیب رنگی های رو مد رو می شناسید.

پس با ما همراه باشید.

Dilley Mid-century Modern Gold 4-Light Lantern Chandelier Foyer Island Pendant for Dining Room - Bed Bath & Beyond - 35429396

با این 6 ایده عالی گوشه های کابینت رو پر کن!

خب کابینت ها باکس های کوچیک و بزرگی هستند که در کنار هم چیدمان شدند. از کشوها و طبقاتی تشکیل میشن که بر اساس پلان آشپزخونه باید در کنار هم چیده بشن و یه یکدستی و زیبایی خاصی رو به وجود بیارن.

اما مسئله اینجاست که تقریبا تو همه کابینت ها قسمت های پرتی هستش و این پرتی ها هم معمولا در قسمت گوشه ها ایجاد میشن. خب هرچی میگذره علم بیشتر پیشرفت میکنه و تا همین یک دهه پیش هم با این گوشه ها عجیب می ساختن و خیلی براشون اهمیت نداشت، اما حالا می بینیم که این گوشه ها با اونچنان طرح وجذابیتنی میتونن پر بشن که شاید به ذهن صاحبخونه خطور نکنه، اما یک طراح حرفه ای بدین شکل مشکل رو حل خواهد کرد. شما نیز در ادامه با دیدن این شگرد های جذاب میتونید به طراح خود ایده بدید و کابینت هایی منحصر به فرد تحویل بگیرید.

واسه زیر گاز کشو بزن اینجوری دلبر و کاربردی

خب میدونید که اجاق گاز یکی از سه عنصر مثلث طلایی آشپزخونه می باشد. گاز، سینک و یخچال که باید حالتی مثلثی شکل در آشپزخونه داشته باشند، هر سه اهمیت و کاربردی بسیار مهم در این فضا دارند.

اما از اونجایی که گاز خودش یه مقوله بسیار مهمه و کلی وسیله و همراه داره، معمولا خانوم ها برای نگهداری و از طرفی هم در دسترس بودن این وسیله ها هنگام آشپزی مشکل دارند. پس بهترین ایده چیه؟ اینه که در نزدیکی گاز یا بهتره بگیم زیر گاز ، کشو هایی تعبیه کنند. نکته دوم اینه که معمولا بانوان به هنگام برداشت قاشق و چنگال و ملاقه و هزار وسیله ریز دیگه تو یک کشو، دچار مشکل میشن چرا چون قاطی پاتیه! به همین علت بهترین ایده داشتن کشوهای خاص می باشد که در ویدیو زیر مشاهده می کنید.

Sea Glass Pendants I Kitchen Island Lighting I Customized

7 ترکیب رنگ شیک کابینت برای آشپزخونه لوکس 

خب میرسیم به سومین طرح برای به روز شدن کابینت های شما. همونطور که گفتیم قطعا رنگ کابینت اهیمت بسیاری داره که خب باید به هارمونی رنگ خونه و دکوراسیونش هم بیاد.

رنگ ها نیز ترند های خاص خودشون رو دارند و این چنین نیست که همیشه و همیشه یک طیف رنگی رو مد باشه. اما اگر شما کسی هستید که میخوانی در حال حاضر کابینت هایی شیک و مدرن داشته باشید، توصیه ما به شما اینه که با این 7 ترکیب رنگ شیک کابینت، یه آشپزخونه لوکس برای خود بسازید.

kitchen wall decoration

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی