|

هر پالتو رو با چه شلواری ست کنیم؟ / تکراری نباش تنوع تو استایل حال و هواتو عوض میکنه

در این مقاله در خصوص این که هر پالتو رو با چه شلواری ست کنیم صحبت کردیم و یه سری از نکات رو گوشزد کردیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه تیپ خوب به میزان قابل توجه میتونه روی اعتماد به نفس ما تاثیر داشته باشه مثلا در صورتی که برای یه قراری با استایلی که زیاد توش راحت نیستید رو بپوشید تا آخر معذب خواهید بود و دوست دارید که هر چی زودتر فرار کنید به گوشه ی خونتون و هیچ آدم دیگه ای شما رو با اون تیپ نبینه البته که برای خانوم ها موضوع فقط تیپ نیست بلکه آرایش و میکاپ هم هست که باید بدونن برای هر کجا چطور انجامش بدن مثلا برای آرایش مناسب سرکار نباید به سراغ رژهای جیغ و پررنگ رفت و باید تمرکز رو روی این گذاشت که ساده و نچرال به نطر بیاد آدم که خب در غیر این صورت باشه احتمالا خودتون هم معذب بشید.

حتی شما به عنوان خانوم باید بدونید که از جواهرات کجا و چطور استفاده کنید مثلا برای یه قرار کاری خیلی حرکت عجیبیه که شما هر چی النگوی طلا دارید رو بندازید و از اون طرف خیلی عجیبه که برای مراسم عروسی بدون حتی یه دونه جواهر برید. بنابراین باید موقعیت شناس بود چه در تیپ و استایل، چه در میکاپ و چه در انتخاب جواهر و اکسسوری. باید در همه حال این موضوع رو در نظر گرفت که آیا لباس انتخابی باعث راحتیه ماست و دیگران با دیدن ما با این لباس ها چه فکری در مورد ما میکنن آیا میتونیم همون چیزی که هستیم رو با لباسامون نشون بدیم یا نه؟ حالا در این بین برای استایل های خوب شما نیازمند یه ست خوب هست که ما هم در این راستا و در این مقاله میخواهیم در خصوص این که هر پالتو رو با چه شلواری ست کنیم براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

هر پالتو رو با چه شلواری ست کنیم

انواع پالتو رو با شلوارهای جین ست کنید

یه سری آیتم ها هستن که همیشه جزء جداناپذیر استایل ها بودن که یکی از اون ها شلوار جین هست که به راحتی میشه در مواقعی که یه استایل کژوال و راحت میخواهید بزنید مثل آب خوردن به سراغ این مدل از شلوارها برید که خب این روزا در مدل های متنوعی هم قابل دسترسی هستن. بنابراین برای یه استایل امروزی که برای هر زمان و مکانی مناسب باشه میتونید به جین ها اعتماد کنید و با خیال راحت دبه سراغ اون برید چرا که حرف اول رو در میزنن و پس در کنار پالتو هم صرف نظر از این که پالتوی شما کوتاهه و یا بلند میتونید به سراغ جین برید مثلا برای پالتوهای بلند از جین های اسکینی و یا مام استفاده کنید و برای پالتوهای کوتاه از شلوار بگ، مام فیت و حتی اسکینی بهره بگیرید.

هر پالتو رو با چه شلواری ست کنیم

انواع پالتو رو با شلوار پارچه ای بپوشید

یه سری از استایل ها همیشگی هستن و طرفداران بیشماری هم دارن که در این بین استایل های کلاسیک و رسمی جزء اون ها هستن ولی خب در انتخاب آیتم های مختلف برای این استایل ها باید بسیار دقت و وسواس به خرج بدید چرا که اشتباه در این مدل از استایل ها جایی نداره بنابراین در صورتی که شما هم از اون دسته از افرادی هستید که تیپ های رسمی رو دوست دارید و مایل هستید که همیشه مرتب و اتو کشیده دیده بشید در این مدل از استایل ها نباید خبری از شلوار جین توی پای شما باشه بلکه شما باید یه شلوار پارچه ایه راسته رو جایگزین اون کنید که با پالتو فوق العاده عالی میشه. در صورتی هم که جنس شلوار پارچه ای شما فوتر و یا کشمیر باشه چه بهتر چون گزینه های شیک تری هستن. شما هیچنین میتونید برای استایل زمستونی با پالتو به سراغ شلوارهای بوتکات پارچهای هم برید البته در صورتی که پالتوی شما کوتاه و کتی باشه.

هر پالتو رو با چه شلواری ست کنیم

شلوارهای راسته در کنار پالتوهای بلند و اورسایز شما رو حسابی قد بلند میکنن

این روزا مسلما در بازار و حتی آنلاین شاپ های اینستایی لباس هایی در شکل و شمایل اورسایز زیاد به چشمتون میخوره و خب این مدل از لباس ها تونستن از محبوبیت بسیاری برخوردار بشن که یکی از دلایل اون راحتی بیش از حدی هست که دارن و مهم نیست که شما قدتون چقد باشه و یا وزنتون به کلی این مدل لباس ها به تنتون خواهند نشست که در بین اون ها پالتوهای اورسایز هم زیاده که در صورتی که میخواهید با اونها تیپ کژوال داشته باشید میتونید از ست هودی و شلوار جاگر در زیر اون ها استفاده کنید و در صورتی هم که میخواهید در عین راحتی یه مقدار هم نیمه رسمی باشید توصیه ی ما رفتن به سراغ شلوار بگ و یا راسته هست.

هر پالتو رو با چه شلواری ست کنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی