|

امسال چه شلواری مده؟ / هر چی شلوار لوله و بگ داری دم عید بده برن نوبته بوت کات رسیده

به نظرتون امسال چه شلواری مده؟ یه شلواری که هم میشه باهاش راحت بودن رو تجربه کرد و هم شیک بودن رو یعنی شلوار بوت کات که حسابی خاصه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که واقعا از خوشتیپ بودن بدش بیاد و دلش نخواد که با تیپ و استایلی که داره بدرخشه و کاری کنه که هر کسی به تعریف ازش زبون باز کنه البته که میدونید برای رسیدن به این هدف مثل آشپزی و درست کردن غذا یه سری مواد لازمه مثل سلیقه، آگاهی از مد و استایل ها، دونستن ویژگی های فیزیکی بدنمون و... که خب در صورتی که همه ی این فاکتورها رو یه جا جمع کنید مسلما هیچ احتمالی برای این خوشتیپ نشید وجود نخواهد داشت چون بالاخره همه که از شکم مادرشون خوشتیپ نبودن تست و امتحان کردن مثلا باید لباسای مختلف رو تست کنید تا بدونید با پالتو خز چی بپوشیم همینطوری که نمیشه به نتیجه رسید!

ولی خب یه راه ساده تر و آسون تر خوندن مطالبی مثل همین مطلبی هست که در حال حاضر دارید اون رو مطالعه میکنید چون اینطوری در وقتتون هم صرفه جویی میشه و با توجه به سلیقتون میرید به سراغ استایلی که میخواهید مثلا در صورتی که به دنبال لباس برای خواستگاری هستید احتمالا خیلی هول و دستپاچه بشید و از هر کسی هم نظر بپرسید یه چیزی بگه و بدتر سردرگمتون کنه ولی با یه سرچ و چندتا کلیک میتونید تصمیم بگیرید که چه لباسی رو برای این مراسم انتخاب کنید. بگذریم بریم به سراغ موضوع اصلی این مقاله یعنی امسال چه شلواری مده و چطور باید اون رو ست کنیم؟ خب امسال بوت کات مده و احتمالا در عید کمتر شلوار بگ ببینیم و خب خوبی که بوت کات داره این هست که هم میشه با استایل های کژوال رفت سراغش و هم استایل های رسمی حالا در ادامه بریم برای دونستن یه سری نکات در خصوص این شلوار.

امسال چه شلواری مده

بوت کات همون دمپاس که داره ادا درمیاره یا چی؟

احتمتالا وقتی در نظر اول شلوار بوت کات رو میبینید با خودتون میگید خب این که همون دمپاس فرقش چیه که خب تا حدودی هم حق دارید که اینطور فکر کنید چون این دو مدل اونقدرا که باید و شاید باهم تفاوتی ندارن و اصلی ترین تفاوتی که میشه با یه ذره دقت بهش پی برد این هست که شلوارهای بوت کات در قسمت پاچه و پایینی شلوار از شلوارهای دمپا گشادترهستن؛ یعنی شما اگر دقت کنید متوجه میشید که شلوارهای دمپا از قسمت زانوشون به پایین گشاد میشن اما در انتها یه شکل و شمایل گرد دارن و میشه اون ها رو با کفش های راحتی و صندل ها استایل کرد این در حالیه که گشادی در قسمت انتهایی شلوارهای بوت کات زیادتره که یه حالت گوشه دار و زاویه ای پیدا کرده و میشه اون ها رو با کفش های لژ دار و پاشنه بلند بسته به جنس شلوار ست کرد.

امسال چه شلواری مده

برای ست کردن شلوار بوت کات جین چیکار کنیم؟

خب گفتیم که شلوارهای بوت کات طورین که هم میشه با اون ها تیپ های کژوال داشته و هم رسمی که خب به همین دلیل در جنس  های جین و پارچه ای تولید میشن که جین های اون ها رو در استایل های راحتی بیشتر استفاده میکنن و پارچه ای ها هم خوراکه تیپ های خانومانه و مجلسی هستن و البته قرارهای کاری.

در این بین لقب یکی از محبوب ترین شلوارهای جین رو میشه به بوت کات های جین داد که از رنگ های متنوعی هم برخوردار هستن مثل مشکی، آبی تیره و روشن و... که شما میتونید با خیال راحت برای استایل های راحتی خودتون همراه با مانتوهای شومیزی و اسپرت به سراغ پوشیدن اون ها برید. البته که این دلیل نمیشه که شما نتونید از این شلوار در استایل های نیمه رسمی خودتون هم بهره ببرید چون شما میتونید این شلوار رو با یه مانتوی کتی هم ست کنید و برای رفتن به یه مهمونی شام حاضر باشید البته که باید دقت کنید که مانتوی کتی شما مدل کلاسیک نداشته باشه و اسپرت باشه.

امسال چه شلواری مده

برای ست کردن شلوار بوت کات پارچه ای چیکار کنیم؟

یکی از ترندی ترین شلوارهایی که نظر خیلی ها رو به خودش جلب کرده شلوار بوت کات پارچه ای هست که میتونه تیپ و استایل شما رو طوری متحول کنه که حد و حساب نداره یعنی شما با این لباس ها میتونید داد بزنید که شیک پوش هستید و برای تیپتون وقت گذاشتید و خانوم بودن از هر آیتم توی استایلتون میباره! شلوارهای بوت کات پارچه ای میتونن جنس هایی نظیر کرپ و کتان داشته باشن که هر دو ایستایی خوبی دارن. دقت کنید که این مدل شلوارها برای استایل های کلاسیک و رسمی ساخته شدن و بهتره که در کنار اون ها از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. و مانتو رو کوتاه هم لوکس انتخاب کنید با پارچه هایی مثل ژاکارد.

امسال چه شلواری مده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی