|

قبول داری جواهرات ترند 2024 یه چیز دیگن؟ / مگه میشه ازین طرح ها انداخت خوشگل ترین نشد

جوات نیز از دست آیتم هایی هستند که میتونن مطابق با مد روز تغییر کند و امسال نیز با توجه به آیتم های 2024 این تغییرات حاصل شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا جواهرات نیز به عنوان بخشی از دنیای مد و فشن در سال های اخیر تحولات و ترند های خاص خودش رو داشته که خب میشه گفت اصلا چیزی که بخواد به عنوان زیبایی باشه و نخواد تغییر کنه و یکجا نشین بمونه، خیلی نمیتونه خوشایند باشه! چرا که آدمی عاشق و شیفته تغییره و شاید مثلا یک لباس رو حالا اصلا دوستش نداشته باشه، کافیه تا دو سالی از جلوی چشمش جمع کنه، اونوقته که قطعا دوسال دیگه همونی که براش خسته کننده بوده جدید به نظر میاد و حتی ممکنه بیش از پیش باهاش خوشحال باشه.

جواهرات هم اینچنین هستند و در سالهای اخیر نیز طراحی های خلاقانه ای داشتن که در نوع خود منحصر به فرد بودند. در سال 2024، طراحان جواهرات با نگاهی نو و خلاق، مجموعه ‌هایی رو به نمایش گذاشته اند که نه تنها زیبایی و دقت در اجرا به رخ میکشند، بلکه انعکاس ‌دهنده تغییرات اجتماعی، فرهنگی و غیره می باشند و در جهان مورد توجه واقع شدند.

اما ویژگی های جواهرات ترند 2024 چیه؟

جواهرات ترند 2024

طراحی مینیمالیسم و طلای زرد رو دریاب

خب تا همین چند سال پیش جواهرات سنگین و کار شده مورد توجه بودند چرا چون مد بودن! حالا هر چی جواهرات طراحی های ساده تری داشته باشند و کم جزئیات و مینیمال طراحی و ساخته بشن جذاب ترند چرا که به عنوان یکی از ویژگی‌ های اصلی ترندهای سال 2024 این موضوع شناخته شده. این سبک جواهرات معمولا از طلای سفید و یا طلای زرد و با طراحی های دقیق و شگفت انگیز ساخته خواهند شد.

طلای زرد رو شاید یه مدت دختران جوان کنار گذاشته بودن، اما امسال دوباره این سبک و رنگ طلا مورد توجه و ترند واقع شده است. این رنگ خوشگل و ظریف به طراحی‌ های مختلف جواهرات، شکوه و زیبایی خوبی میبخشه.

جواهرات ترند 2024

سنگ های رنگارنگ در جواهرات مورد توجه سال 2024 هستش

خب سنگ های قیمتی زیادی وجود دارند که میتونن ظاهر یک جواهر رو از این رو به اون رو کنند. سنگ ‌های قیمتی با رنگ‌ های زیبا و جذاب نظیر زمرد، یاقوت و … تو طراحیای مختلف جواهرات در ترند سال جدید یعنی سال 2024 به کار رفته به طوری که این سنگ ‌ها حس زیبایی و لوکس بودن جواهر رو به شدت بالا میبرند. اگر از علاقمندان سنگ ها نبوده باشید هم به نظر میاد با توجه به اینکه دیگه داره مد میشه، خوشتون بیاد! 

جواهرات ترند 2024

در این جواهرات طراحی ‌های هندسی، الهام ‌گیری از اشکال هندسی از دیگر ویژگی های ترند سال نو می باشد که میتونه تنوع و زیبایی بسیاری رو به نمایش بزاره. این طراحی ‌ها اغلب با استفاده از تکنولوژی ‌های مدرن و روش‌ های جدید و نوآوری انجام میشن. البته که کار دست هم فراوون وجود داره که ارزش و قیمت خاص خودشون رو دارند. 

جواهرات ترند 2024

جواهرات مرواریدی که زیبایی و ظرافت رو به رخ میکشن

جواهرات مرواریدی همیشه یه انتخاب کلاسیک و اصیل بودن و هستن که خب با گذر زمان جذابیت و محبوبیت خودشون رو هم از دست نمیدن. مرواریدها اغلب تو طراحی ‌های سنتی و متقارن کاربرد بیشتری دارند، اما روند اخیر نشون داده که جواهرات نامتقارن و مدرن هم میتونن برای این سبک جواهرات مرواریدی جذاب و چشم نواز باشند. انگشترهای مروارید طرح ها و استایل های مختلفی دارند که میتونن به تنهایی و یا با ترکیب با سنگ های قیمتی استفاده بشن و ظاهری بی نقص تحویل شما بدن.

جواهرات ترند 2024

انواع مختلف گردنبند های مروارید جواهر به عنوان یه الگوی محبوب و مورد توجه در جواهرات ترند برای سال 2024 محسوب میشن. خوشگلیه مروارید و نفیس بودنش، این جواهرات رو به یه انتخاب خاص و مطمئن برای مهمانی های خاص تبدیل میکنه. 

البته که در نایت بادی بگیم این سلیقه شخصی شماست که تو انتخاب جواهرات دخیله و بعد باید رفت به سرغ ترند ا و اونچه که مد و قوانینیش میگه!

جواهرات ترند 2024

جواهرات ترند 2024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی