|

آرایش مناسب سرکار برا حرفه ای ها / بعضیا در حد عروس آرایش دارن ولی معلوم نیس چون بلدن

در این مقاله نکاتی در خصوص آرایش مناسب سرکار بهتون گفتیم که با رعایت کردن اون ها میتونید یه میکاپ زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا قبل از هر چیزی ظاهره ما میتونه اطلاعاتی به افراد بده یعنی شما میتونید با تیپ و آرایش خودتون یه جورایی روحیات خودتون رو نشون بدید مثلا اونایی که لباس های شاد و رنگی میپوشن معمولا اینطور به نظر میاد که شاد و شنگول هستن حتی با وجود این که اینطوری نباشن و یا اون دسته از افرادی که لباس های گل گلی و یا همون استایل فلورال دارن اینطور به نظر میان که انگار روحیه ی هنری دارن و اهل موسیقی های خاص و رفتن به گالری های نقاشی هستن البته که باز میگیم شاید واقعا اینطوری نباشن ولی خب آدم های زیادی در مواجه با اون ها یه همچین فکری میکنن پس با این حساب تیپ و استایل ما بسیار مهمه.

البته که آرایش هم در این بین بسیار مهمه و خب از اونجایی که یه کار زنونه هست و مسلما هیچ آقایی رژ نمیزنه خیلی مهم هست که خانوم ها با دقت و وسواس زیادی آرایش انجام بدن و با توجه به موقعیت میکاپ کنن یعنی با سایه ی خلیجی پا نشن برن برای مراسم ختم! این همه مهم هست که شما به عنوان یه خانوم بدونید که چه مدل آرایشی به صورتتون میاد چون با آرایش میتونید فیستون رو بسیار تغییر بدید مثل آرایش برای چاق نشان دادن صورت که طی اون با چندتا ترفند و به راحتی میتونید صورتتون رو از حالت بلند و کشیده به حالت گرد و یا برعکس دربیارید که خب میشه این رو از مزایای میکاپ دونست حالا در ادامه بریم به سراغ دونستن آرایش مناسب سرکار که جهت تمیز و آراسته دیده شدن شما در محیط کار به اون پرداختیم، پس با ما همراه باشید. 

آرایش مناسب سرکار

رژ لب در آرایش مناسب سرکار

یکی از مهم ترین قسمت های یه آرایش مناسب برای سرکار رفتن مربوط میشه به رژ لب شما و انتخاب پالت رنگی اون که مسلما میدونید برای سرکار به هیچ وجه من الوجوه نباید به سراغ پالت رنگی پررنگ برید و این رو ما نمیگیم بلکه هر آموزش و میکاپ آرتیستی که ببثینید بهتون این توصیه رو میکنن که برای آرایش های رسمی از رنگ رژهای طبیعی بهره بگیرید. حالا در این بین برای خیلی ها این سوءتفاهم به وجود میاد که منظور از رژ رنگ طبیعی اون هایی هست که خیلی روشنه رنگشون در حالی که خیر منظور روشن بودن رژ نیست چون این حرکت هم دقیقا یه کار اشتباه هست که خانوم ها ممکن هست در آرایش رسمی خودشون مرتکبش بشن بنابراین رژهای پر رنگ و روشن برای این محیط خط زده میشن.

در کل باید تعادل رو حفظ کنید و برای رنگ رژتون بهتره که سراغ یه رنگ خنثی و یا ملایم برید چرا که این مدل از رژها صوت شما رو بشاش و پوستتون رو درخشان نشون میدن. همچنین یادآوره سبک های دیگه نیستن مثلا خیلی ها رژ قرمز رو مناسب مراسماتی مثل عروسی میدونن در حالی که رژهاییث به رنگ خنثی رو میشه برای هر موقعیتی استفاده کرد. 

آرایش مناسب سرکار

برای آرایش مناسب سرکار حرفه ای ریمل بزنید

احتمالا دور و بر خودتون دیده باشید که بعضی از خانوم ها با آرایش های چشم عجیب و غریب و استفاده ی زیاد از ریمل ظاهر ترسناکی برای خودشون میسازن، اصلا به طور کلی زیاد ریمل زدن برای هر جایی چه مهمونی، چه پیاده روی و چه برای کار به هیچ عنوان حرکت جالبی نیست و اصلا توصیه نمیشه بنابراین در صورتی که میخواهید برای آرایش سرکار ریمل بزنید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که در استفاده از این وسیله زیاده روی نکردید. 

برای جلوگیری از زیاده روی در مصرف ریمل هم میتونید از ریمل های حجم دهنده استفاده کنید که در یکی دوبار کشیدن روی مژه هاتون بهشون حالت خوبی میده و نیاز نیست که چند بار فرچه ی ریمل رو در مواد بزنید و بعد استفاده اش کنید. دقت کنید که در زدن ریمل برای سرکار مژه هاتون بهم نچسبه و ظریف و مرتب دیده بشن و روشون گلوله گلوله نباشه که برای رسیدن به این موضوع توصیه میکنیم که با دو لایه نازک ریمل کار رو تموم کنید و بیشتر نزنید و برای این قسمت آرایش وقت و دقت کافی بذارید چون چشم ها بسیار مهم هستن.

آرایش مناسب سرکار

ابروهای طبیعی مناسب برای آرایش سرکار

در صورتی که ابروهاتون رو حین آرایش خیلی پررنگ کردید اون روز رو کاملا بیخیال سرکار رفتن بشید! پررنگ کردن و پر کردن ابرها اون هم با مداد باعث میشه که صورتتون عبوس و اخمو دیده بشه بنابراین توصیه ی ما به شما این هست که به هیچ وجه تلاش نکنید که با خط های عجیب و غریب فرم ابروهاتون رو عوض کنید چون برای یه آرایش رسمی و اداری بهتره که ابروهاتون طبیعی باشه و رنگ نچرال داشته باشه.

البته که در صورتی که خیلی مایل هستید که یه مقدار ابرهاتون رو پر تر به نظر بیارید میتونید از سایه های ابرو هم رنگ با ابروهاتون استفاده کنید و خیلی ظریف جاهای خالی رو پر کنید. در صورتی هم که میخواهید از ژل ابرو استفاده کنید بهتره که خیلی خودتون رو خشن نکنید و جنس خوبی انتخاب کنید که سفیدک نزنه.

آرایش مناسب سرکار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی