|

ست کردن مبلمان با پرده

برای چیدمان لوکس ست کردن پرده خیلی مهمِ؛ این رنگ ها واسه مبلمان طوسی و خاکستری عالییَن

دکوراسیون

در این مطلب میخواهیم به معرفی4 رنگ و مدل پرکاربرد پرده برای ست کردن با مبلمان طوسی و خاکستری به سبک اروپایی بپردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می‌دانید دنیای رنگ‌ها بسیار گسترده و جذاب است. هر کدام از رنگ‌ها معنی و مفهوم خاصی دارند و تاثیرات خاصی بر روح و روان و احساسات ما می‌گذارند. همین مسئله باعث شده که انتخاب رنگ برای دکوراسیون امری مهم و دشوار باشد. رنگ طوسی و خاکستری یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون منزل است؛ تا جایی که بسیاری از طراحان داخلی رنگ طوسی را پادشاه رنگ‌ها در دکوراسیون مدرن می‌دانند. استفاده از رنگ‌های طوسی در مبلمان باعث می‌شود به راحتی وسایل خانه را با آن همانگ کنیم در ادامه میخواهیم به معرفی4 رنگ و مدل پرکاربرد پرده مناسب برای ست کردن با مبلمان طوسی و خاکستری به سبک اروپایی بپردازیم. این متن به شما کمک خواهد کرد تا یک ایده اساسی در مورد چگونگی تطبیق پرده های خود با سایر اجزای دکوراسیون به ویژه مبلمان بگیرید.

eb1d14ab-af5a-47c7-b4b4-37b0d5e9b2b7

پرده سفید 

پرده سفید و حریر برای هر دکوراسیونی یک گزینه عالی و مکمل همه رنگ ها می باشد، خاکستری و سفید هر دو رنگ های خنثی هستند. برای اینکه مبلتان بیشتر به چشم بیاید از پرده های سفید استفاده کنید. اگر دیوارهایی به رنگ سفید یا روشن دارید، این رنگ پرده ها به زیبایی در خانه شما نقش می بندد!

b96fb6f9-d166-4a8f-bc09-fad4c18e60f8

پرده آبی

یک ترکیب کلاسیک خاکستری و آبی است. اگر می خواهید مبل خاکستری خود را با پرده های آبی ست کنید، این کار را انجام دهید! سعی کنید از رنگ های تیره و مات آبی به عنوان بهترین گزینه برای پوشش پنجره استفاده کنید.

27a8b7b0-3f70-4538-9b43-096c8a03ab9e

پرده نارنجی

نارنجی رنگی زنده و هیجان انگیز است که با اننخاب آن روحی تازه به خانه خود می دمید این پرده‌ها با روشن‌تر کردن محیط زیبایی‌شناسی را افزایش می‌دهند در واقع خاکستری و نارنجی مکمل یکدیگر هستند وچون بیش از حد روشن نیست جلو مبل ها را نمی گرد درعوض، در عین هماهنگی با فضای داخلی خاکستری شما، موجی از رنگ را فراهم می کند.

5f5c71fb-486f-4e05-9fcb-cad44c60468b

پرده در طیف قهوه ای

مبل خاکستری اتاق نشیمن شما را می توان با پرده های قهوه ای تیره زیباتر کرد.این رنگ پرده ها ایده آل ترین ست برای مبل های راحتی خاکستری تیره هستند. خاکستری زیبایی سرد و منزوی دارد که جذاب است. مبل خود را با پرده های قهوه ای تیره که مانند خاک گل آلود به نظر می رسند ست کنید  استفاده از رنگ قهوه ای باعث می شود منزل شما رنگ بوی طبیعت به خود بگیرد اگر می خواهید رنگ ارگانیک به آن اضافه کنید. همچنین می توانید یک یا دو گیاه جدید را به پذیرایی خود اضافه تا فضا را بهتر کنید.

edcbf45e-f304-40ff-a66e-45c5f0cfd8d8

پس از بررسی و معرفی، باید درک خوبی از اینکه چه پرده هایی با صندلی های مبل خاکستری مطابقت دارند، داشته باشید. رنگ هایی مانند گلبهی و قهوه ای مایل به زرد برای ظاهری آرام ایده آل هستند. رنگ های روشن مانند آبی و نارنجی راه خوبی برای ایجاد ظاهری قدرتمندتر و دراماتیک هستند!

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی