|

بهتره دست از رنگای تکراری برداری

از دکور خونه‌ت خسته شدی؟ خب بیا ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای رو امتحان کن

نزدیک عیده و اگه قصد تغییر دکوراسیون خونه یا محل کارت رو داری دیگه وقتشه از رنگای تکراری و خسته کننده دست برداری و طرحی نو دراندازی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کردی خیلیا جسارت استفاده از رنگای مختلف رو توی دکوراسیون خونه و محل کارشون ندارن و معمولا از رنگای خنثی مثل کرم، طوسی و یا ذغالی برای چیدمان استفاده می‌کنن؟ اما باید بدونی این رنگا با اینکه زیبا هستن ولی خیلی تکراری شدن و واقعا دیگه جذابیت خاصی ندارن!

نزدیک عیده و هم می تونی با انجام تغییرات کوچیک به خونه ت حال و هوای تازه بدی و هم می تونی کل دکوراسیونت رو عوض کنی. همراه من باش تا برای تغییر دکوراسیون یه ایده خوب بهت بدم.

کمی جسارت به خرج بده!

حالا نمی‌گم رنگایی مثل سرخابی و سبز کله غازی رو برای دکوراسیونت انتخاب کن ولی رنگای راحت‌تری هم هستن که ترکیب فوق‌العاده‌ای برات می‌سازن. یکی از این ترکیب رنگا که فضای خیلی گرم و جذابی به‌وجود میاره، ترکیب رنگای طیف سبز و قهوه‌ایه.

دکوراسیون جدید

خونه‌ ای رو تصور کن که کف اون رو پارکتی به رنگ چوب گردو پوشونده و مبلمان اون سبز یشمیه! البته توی این خونه می‌تونی رنگ مبلمان رو قهوه‌ای و دیوارها رو سبز تصور کنی تا میزان خاص بودنش رو بالا ببری! حتما با من موافقی که حتی با تصورش هم گرما و آرامش این فضا رو حس کردی... ولی هنوز تموم نشده، تا انتهای این مطلب همراه من شو تا بهت بگم بقیه خونه رو چطوری چیدمان کنی.

green-brown-decor5

فرش رو چجوری انتخاب کنی بهتره؟

واسه ما ایرانیا، فرش موضوع مهمیه که هم به خونه گرمی و صمیمیت می‌ده، هم اهمیتی که اهالی اون خونه برای هنر و فرهنگ قائل هستن رو مشخص می‌کنه. توی فضایی که کف اون پارکت قهوه‌ای داره، بهتره رنگ فرش به رنگ کفپوش خونه نزدیک باشه و توی اون از رنگایی مثل سبز، کرم و زرد هم استفاده شده باشه.

green-brown-decor7

مطمئن باش با این انتخاب جذابیت دکوراسیونت چند برابر می‌شه و دیگران رو وادار می‌کنی تا با دیدن خونه یا محل کارت، زبون به تعریف و تمجید از سلیقه خوبت باز کنن!

گل و گیاه طبیعی رو فراموش نکن!

دیگه این روزا کمتر کسی هست که از گل و گلدون توی خونه یا محل کارش استفاده نکنه. توی دکوراسیونی که توی این مقاله برات توضیح دادم، استفاده از گیاه طبیعی شادابی خاصی به فضا می‌بخشه و گرما و صمیمیت اون رو مضاعف می‌کنه.

green-brown-decor3

گلدون‌ هات رو توی چند نقطه نورگیر فضایی که چیدمانش می‌کنی بذار و بعد به تماشای زیبایی اون بشین!

با یه آیتم قرمز، تیر خلاص رو شلیک کن!

شاید دلت یه‌کم هیجان بخواد و به نظرت این ترکیب رنگ خیلی خیلی جذاب نباشه ولی صبر کن. برای این موضوع هم پیشنهاد خوبی برات دارم! می‌تونی با یه آیتم به رنگ قرمز شفاف، اون هیجان و جذابیت فوق‌العاده رو به خونه یا محل کارت ببخشی و از دیدنش غافلگیر بشی!

دکور خاص

کوسن‌ های قرمز، یه مبل تک نفره قرمز، یه دکوری خاص به همین رنگ و یا قرمز کردن یه دیوار که خیلی هم بزرگ نباشه، این کار رو به‌خوبی برات انجام می‌ده و خیالت رو از داشتن یک فضای دلنشین که نظر هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه، راحت خواهد کرد.

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی