|

بهترین نوع های رژگونه را بشناسید

معرفی انواع رژگونه و دانستنی های جذاب در مورد آن ها؛ دیگه نرو سراغ تزریق ژل و فیلر!

انواع رژگونه

معرفی انواع رژگونه و دانستنی های جذاب در مورد آن ها در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های پالت رژگونه رولوشن و آموزش رژگونه زدن قدم به قدم از ابتدا…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گونه های ما نقش مهمی در چگونه دیده شدن چهره و یا حفظ شادابی ما دارند، پس به همان اندازه که برای انتخاب رژ لب وقت می گذارید بهتر است در انتخاب رژگونه هم دقت کنید تا دیگر نیازی به انجام عمل های زیبایی ای از قبیل تزریق ژل و فیلر به گونه های خود نداشته باشید. البته قبل از انتخاب رژگونه مناسب برای خود بهتر است تا انواع رژگونه را بشناسید تا بتوانید انتخاب مناسب تری نسبت به پوست و یا فرم چهره خود داشته باشید. پس هرگز فراموش نکنید که شناخت انواع رژگونه آرایشی و نوع استفاده هر یک از آن ها می تواند به شما کمک کند تا از بهترین و مناسب ترین رژگونه ها در آرایش خود استفاده کرده و نتیجه آن را ببینید. رژگونه یک پوشش عالی برای گونه ها است که می تواند آرایش را از حالت یکنواختی خارج کرده و ظاهری زیبا، درخشان و متفاوت به شما بدهد.

برای مثال اگر به دنبال خرید یک رژگونه بادوام هستید که مدت زمان زیادی قابل استفاده باشد، بهترین انتخاب برایتان رژگونه مایع هستند. بافت این نوع رژگونه بسیار نرم است و روی پوست حالت مخملی دارد. حالت مایع این نوع رژگونه سبب می‌ شود تا بتواند به خوبی روی پوست حرکت کند و در نهایت نیز یک حالت آبرنگی روی پوست ایجاد کند. البته برای استفاده از این رژگونه باید مهارت‌ های لازم را داشته باشید، زیرا تا حدودی استفاده سخت تری نسبت به رژگونه پودری دارد. به همین خاطر می توان گفت برای یک آماتور استفاده از این محصول ممکن است کمی سخت باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های رژگونه آشنا شوید.

آموزش رژگونه زدن

آموزش رژگونه زدن

رژگونه مایع؛ گونه هایی ترندی و شاداب داشته باشید

رژگونه مایع یکی از رژگونه های ترند و جذاب سال است که به جرات می توان گفت یه سر و گردن از دیگر نوع های رژگونه سر است. این رژگونه به گونه های شما ظاهری شاداب و طبیعی می بخشد و باعث می شود گونه هایی زیبا داشته باشید، پس اگر می خواهید جوان تر دیده شوید و مطابق با ترندهای دنیای آرایشی پیش بروید بهتر است تا رژگونه مایع را به جای نوع رایج آن یعنی رژگونه پودری یا فشرده انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که اگر اهل آرایش‌ های ملیح هستید، می توانید از دست خود برای محو کردن کمی از این رژگونه استفاده کنید و برای آرایش‌ های غلیظ می‌توانید از براش رژگونه استفاده کنید. اگر استفاده از این نوع رژگونه برای شما سخت است، عجله نکنید زیرا با چندبار استفاده حرفه‌ای می‌ شوید. رژگونه مایع مناسب افرادی است که پوست خشکی دارند و برای افرادی که پوست چرب دارند پیشنهاد نمی شود.

آموزش رژگونه زدن

آموزش رژگونه زدن

رژگونه پودری؛ رایج ترین نوع رژگونه

همانطور که می دانید رژگونه پودری پر کاربردترین نوع رژگونه است که در بازار وجود دارد. استفاده از این نوع بسیار راحت بوده و به دلیل داشتن تنوع در رنگ‌ بندی جذاب و زیبا می توان گفت دست شما در انتخاب این مدل رژگونه بسیار باز است. رژگونه پودری از ماده ای به نام تالک ساخته شده‌ است که باعث انتقال رنگدانه بر روی صورت شما می‌ شود. البته فراموش نکنید که این مدل رژگونه دارای ماندگاری کمتری نسبت به نوع مایع و بالایی است، به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا برای روزمره و میکاپ های طبیعی از این مدل استفاده نمایید. یک نکته بسیار مهم در مورد این نوع رژگونه این است که برای افرادی که پوست خیلی خشک و یا خیلی چرب دارند، مناسب نیست.

آموزش رژگونه زدن

آموزش رژگونه زدن

رژگونه استیکی؛ رژگونه ای کلاسیک و راحت

همانطور که از نام این رژگونه پیدا است این مدل از رژگونه به صورت استیکی است و شما می‌ توانید به آسانی و به صورت مستقیم استیک را روی گونه خود حرکت دهید تا رنگ بدهد. در صورت لازم برای پخش کردن آن می‌توانید از انگشت استفاده کنید. به دلیل آسان بودن استفاده از این مدل و نیاز نداشتن آن به براش، مناسب کسانی است که به تازگی شروع به آرایش کرده‌اند. البته به جز آماتور بودن رژگونه استیکی برای افرادی که وقت زیادی برای آرایش به صورت روزمره ندارند هم گزینه مناسبی خواهد بود، زیرا با استفاده از رژگونه استیکی در وقت شما برای زدن و فید کردن رزگونه صرفه جویی خواهد شد.

آموزش رژگونه زدن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها