|

برند نوت و محصولاتش را بشناسید

معرفی چندتا تا از بهترین محصولات آرایشی نوت؛ برند باکیفت و حامی حیوانات بین المللی

محصولات آرایشی نوت

معرفی چندتا تا از بهترین محصولات آرایشی نوت به همراه قیمت؛ جدیدترین مدل های رژ لب، رژگونه و پنکک نوت به همراه نمایندگی محصولات آرایشی نوت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند محبوب دنیای آرایشی در این روزها یعنی نوت از کجا آمده و اصالتا کجایی است. برند نوت یک برند کاملا بین المللی است و هم اکنون به بیش از 50 کشور جهان صادر می‌ شود. همچنین این برند بیش از 7 سال در تولید محصولات آرایشی نوت سابقه دارد. بنابراین طبیعی است که سوالاتی مانند برند نوت کجایی است و یا برند نوت ساخت کجاست در ذهن مصرف کنندگان شکل بگیرد. البته دیگر وقت گرفتن جواب این سوال ها است و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این برند باکیفت و حامی حیوانات آشنا کنیم. Note برندی چند ملیتی است که دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن در منطقه آزاد تجاری و اروپایی ترکیه واقع شده است.

بیشتر محصولات این برند در کارخانه واقع در شهر آلتونا تولید شده و بقیه محصولات این برند مانند مدادها در کشورهای اتحادیه اروپا تولید می‌ شوند. برند نوت صادرات خود را از سال 2014 آغاز کرده و هم اکنون در بیش از 50 کشور جهان حضور دارد. محصولات آرایشی نوت هیچ کدام دارای تست حیوانی نیستند و در ساخت آن‌ ها از مواد اولیه حیوانی استفاده نمی‌ شود، به طوری که می توان گفت این برند تا حد زیادی به این ویژگی نیز مشهور است و صد البته مورد استقبال حیوان دوستان و انسان های شریف نیز قرار دارد. برای معرفی محصولات آرایشی نوت می توان گفت آن ها مناسب برای زندگی وگان و فاقد پارابن هستند، به همین خاطر شعار این برند، تمام چشم ها روی توست (All eyes on you) است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا تا از بهترین محصولات آرایشی نوت آشنا شوید.

قیمت محصولات آرایشی نوت

قیمت محصولات آرایشی نوت

رژ لب جامد نوت؛ کاربردی ترین محصولات آرایشی نوت را بشناسید

یکی از کاربردی ترین محصولات آرایشی نوت را می توان رژ لب نوت جامد این برند دانست، زیرا این رژ لب ها دارای بافت مات و مخملی هستند و ظاهری جذاب و خاص به لب های شما می بخشند. رژ لب نوت طیف متنوعی از رنگ های طبیعی تا شاد را شامل می شود و برای انواع سلیقه ها مناسب است. این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین ‌های گوناگون، نه تنها از لب‌ های شما مراقبت می‌کند، بلکه از خشکی لب‌ ها جلوگیری می‌ کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرمول خاص رژ لب جامد نوت باعث می‌ شود دوام و درخشندگی آن برای مدت طولانی بر روی لب حفظ شود و یکی از نکاتی که باعث تمایز آن با دیگر رژ لب ها است را می توان تهیه این رژ لب از دو ماده بسیار مفید روغن ماکادمیا و کره شی نام برد.

قیمت محصولات آرایشی نوت

قیمت محصولات آرایشی نوت

رژگونه نوت؛ نامبروان محصولات آرایشی نوت

دومین محصول پیشنهادی از بین محصولات آرایشی نوت را می توان رژگونه نوت سری Luminous Silk دانست. این رژگونه تنها یک رژگونه نیست بلکه یکی‌ از پرطرفدارترین محصولات آرایشی نوت می باشد، به همین خاطر بهتر است همیشه یکی از آن را در کیف آرایشی خود داشته باشید. شاید کمی به نظرتان عجیب باشد ولی همانطور که در ابتدا گفتیم این رژگونه تنها یک رژگونه نیست و دارای خواص بسیار جذابی برای پوست شما خواهد بود.

برای مثال رژگونه نوت سری Luminous Silk ضمن محافظت از رطوبت پوست، با خواص ضد پیری پوست را در قبال اثرات کهولت سن مراقبت می نماید و به واسطه فرمول خاصی که دارا است به گونه ها جلوه طبیعی می‌ بخشد و از کاهش رطوبت و کم آبی پوست دوری می نماید. روغن آرگان موجود در‌این رژگونه دربردارنده آنتی اکسیدان هایی است که  قادر می باشند از پیری و ایجاد چروک بر روی پوست شما جلوگیری نمایند.

قیمت محصولات آرایشی نوت

قیمت محصولات آرایشی نوت

بی بی کرم نوت؛ محصولات آرایشی نوت در زمین پوست حرف ندارن

بی بی کرم نوت که از محصولات آرایشی نوت در زمینه آرایشی و مراقبتی پوست محسوب می‌ شود که اگرچه نسبت به کرم پودرهای نوت پوشانندگی کمتری دارد، اما باعث روشن شدن و شادابی پوست می‌ شود. بی بی کرم نوت یک محصول 5 کاره است که پرکننده، اصلاح کننده، هیدراته کننده، کامل کننده و محافظت کننده پوست به شمار می‌ رود. پس اگر می خواهید عیوب صورت خود را بپوشانید و در عین حال پوستی سبک و طبیعی داشته باشید بهتر است به جای کرم پودر از بی بی کرم نوت استفاده کنید. البته همیشه به یاد داشت باشد که بی بی کرم یا سی سی کرم حال از هر برندی که باشد می تواند گزینه مناسب تری برای پوست صورت شما باشد.

قیمت محصولات آرایشی نوت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها