|

چگونه گونه هایی جذاب و تابستانی داشته باشیم؟

تفاوت رژگونه مایع و تینت گونه؛ به نظرت کدومش برای داشتن گونه هایی شاداب و جذاب بهتره؟

تفاوت رژگونه مایع و تینت گونه

رژگونه محصولی آرایشی است که برای گونه ها استفاده می شود تا گونه ها اندکی رنگ به خود بگیرند و چهره خسته شما را شاداب و جذاب نمایند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رژگونه محصولی آرایشی است که برای گونه ها استفاده می شود تا گونه ها اندکی رنگ به خود بگیرند و چهره را شاداب نمایند، مهم ترین موضوع در این زمینه این است که کدام نوع رژگونه برای شما مناسب می باشد، برای مثال رژگونه مایع یا تینت دو تا از محصولات ترند و جذاب آرایشی 1402 هستند که برای یک میکاپ مدرن معمولا پیشنهاد می شوند. حال اگر برایتان سوال شده است که کدامیک از این دو محصول می تواند استفاده راحت تری داشته باشد و یا برای شما مناسب تر است، باید بگوییم که بهتر است ابتدا با هر کدام به صورت جداگانه آشنا شوید. تینت محصولی آرایشی است که حالت مایع دارد و کاربردش رنگ دهی طبیعی به لب و گونه ها می باشد. از آنجایی که بسیاری از افراد تفاوت تینت با رژ گونه را نمی دانند بهتر است که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا فاوت این دو را بهتر از قبل درک نمایید. البته اولین تفاوتی که از روی ظاهر و بسته بندی هم کاملا واضح است این است که در ساخت رژ لب و رژ گونه از موم و پارافین و کلی مواد شیمیایی دیگر استفاده می‌ شود.

این مواد باعث ایجاد احساس سنگینی روی لب ها شده ولی تینت به دلیل بافت بسیار سبک و استفاده از ترکیبات گیاهی، (رنگدانه های طبیعی میوه‌ها) حس کاملا سبکی بعد از استفاده روی لب و گونه به همراه می‌ آورد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های رژگونه و روش های استفاده آن آشنا شوید.

تفاوت رژگونه مایع و تینت

رژگونه مایع چیست و چگونه استفاده می شود؟

رژگونه مایع نوعی رژگونه نسل جدید است که برخلاف نوع پودری و رایج که به براش استفاده می شود، برای زدن این مدل رژگونه نیاز به بیوتی بلندر خواهید داشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ظاهر این مدل رژگونه نسبت به رژگونه پودری طبیعی‌ تر است ولی از نظر ماندگاری شبیه به هم هستند و ماندگاری خوبی دارد. رژگونه مایع نسبت به رژگونه کرمی و ژلی رنگ بیشتری دارد، پس پوست‌ های تیره هم به راحتی می‌ توانند از این مدل استفاده کنند. برای استفاده این مدل رژگونه بهترین زمان قبل از زدن پنکک و یا پودر فیکس است، زیرا بعد از زدن پنکک استفاده از این رژگونه باعث می شود پودر از روی صورتتان جا به جا شود.

تفاوت رژگونه مایع و تینت

تفاوت رژگونه مایع و تینت

تینت لب و گونه؛ گونه هایتان را طبیعی رنگ کنید

تینت لب و گونه یا همان رنگ لب، یک محصول در پایه مایع یا ژل و گاهی موس و دارای رنگدانه است که روی لب‌ ها و گونه زده می‌ شود. این رنگدانه‌ ها تا مدت زمان زیادی روی پوست مانده و چهره شما را زیبا و جذاب نگه می‌ دارند. تینت در رنگ‌ های مختلفی موجود است، از جمله قرمز، صورتی، شرابی، بنفش و… . به‌ طور کلی می‌ توان تینت را یک محصول ارتقا یافته از تلفیق رژلب و برق لب به‌ حساب آورد چرا که معمولا بافتی شبیه برق لب و عملکردی مشابه رژلب اما با ماندگاری بالاتر دارد. پیشنهاد ما برای شما اگر می خواهید از تینت به عنوان رژگونه استفاده کنید تینت لب و گونه بنفیت است، زیرا این تینت دارای یک اپلیکاتور بسیار حرفه‌ای و فرمولاسیون قدرتمند است.

تفاوت رژگونه مایع و تینت

تفاوت رژگونه مایع و تینت

تفاوت رژگونه مایع و تینت؛ کدام استفاده راحت تری دارد؟

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم تینت و رژگونه مایه هر دو از محصولات ترند آرایشی محسوب می شوند که برای استفاده روزانه هم می توانند گزینه های مناسبی باشند. البته خوب است که قبل از انتخاب یکی از این دو مدل با تفوت هایشان تا حدودی آشنا شوید. برای مثال استفاده رژگونه مایع راحت تر از تینت است، زیرا تینت ها سریع خشک می شوند و شما اگر در بِلند کردن رژگونه خود کمی کُند عمل کنید تینت ها به صورت لک لک روی صورتتان باقی خواهند ماند در حالی که رژگونه مایع اینگونه نمی باشد. پس اگر در میکاپ خیلی حرفه ای هستید می توانید از تینت استفاده کنید.

تفاوت رژگونه مایع و تینت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها