|

معرفی بهترین رژگونه های مایع

قبل از خرید رژگونه مایع بهترین برنداشو بشناس؛ گونه هایی طبیعی و جذاب داشته باشید

رژگونه مایع

معرفی بهترین برندهای رژگونه مایع با قیمت در شایانیوز، قبل از خرید رژگونه مایع از قیمت رژگونه مایع نارس، رژگونه مایع شیگلم مطلع شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رژگونه به صورت شما، شادابی می دهد و چهره را سرزنده تر نشان می دهد. شاید رژ لب و یا مداد چشم پرکاربرد ترین وسیله های آرایشی باشند و کمتر کسی به رژگونه اهمیت بدهد، ولی خوب است که بدانید رژگونه مخصوصا رژگونه مایع یکی از ترندهای آرایشی سال 2023 است. پس اگر می خواهید صورتی ترندی و شاداب داشته باشید بهتر است به جز انتخاب مانتو و یا استایل برای انتخاب و شناخت ترندهای آرایشی هم وقت و هم هزینه صرف نمایید. بر خلاف تصور برخی از خانم ها رژگونه برای رنگی کردن صورت ساخته نشده است بلکه کاربرد مهمتر و بهتری دارد که آن، حجیم تر نشان دادن گونه ها و زاویه دار کردن صورت است. رژگونه آخرین مرحله از یک آرایش کامل است که باعث زیباتر شدن چهره می شود.

اگر می خواهید چهره ای نچرال، زیبا، درخشان و سالم داشته باشید بهتر است تا رنگ رژگونه مایع را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید. برای مثال، افرادی که پوست خیلی روشنی دارند خوب است از رنگ‌ های ملایمی استفاده کنند که صورت‌ شان را طبیعی و گرم نشان می‌ دهند. این در حالی است که چهره‌ های گندمی براساس میزان تیرگی و تنالیته پوست می‌ توانند رنگ‌ های تیره‌ تر را انتخاب کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به طور کلی رژگونه ها از نظر ساختار به سه دسته تقسیم بندی می شوند که باید بر اساس نوع پوست انتخاب شوند. رژگونه پودری، رژگونه کرمی، رژگونه مایع که ما در این مقاله می خواهیم درباره معروف ترین و جدیدترین مدل آن صحبت کنیم تا شما در خرید رژگونه مایع تصمیم آگاهانه تری داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های معروف رژگونه مایع به همراه قیمت آشنا شوید.

قیمت رژگونه مایع

قیمت رژگونه مایع

اولین رژگونه پیشنهادی: رژگونه مایع شیگلم

رژگونه مایع شیگلم با رنگ بندی بسیار متنوع، همه سلیقه ها را پوشش می دهد و خانم ها می توانند به خاطر داشتن تنوع رنگی بسیار به راحتی تناژ رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنند. این رژگونه فرمولاسیون غنی و مرطوب کننده دارد و به هیچ عنوان به بافت پوست آسیب نمی رساند بلکه در نقطه مقابل موجب افزایش سلامت آن می گردد. این رژگونه در بازار دارای قیمتی در حدود چهارصد هزار تومان است.

شما برای استفاده از این رژگونه مایع باید ابتدا صورت خود را آبرسانی کنید و در ادامه حتما از پرایمر استفاده کنید. زیرا این محصول به تنگ کردن منافذ و ایجاد پوستی یکدست کمک می‌ کند. بعد از زدن پرایمر، کرم پودر و کانسیلر بزنید تا نوبت استفاده از رژگونه مایع برسد. بله درست حدس زدید قبل از پودر فیکس و پنکیکی باید از رژگونه مایع استفاده کنید.

قیمت رژگونه مایع

قیمت رژگونه مایع

یکی از معروف ترین برندهای رژگونه مایع قطعا نارس است

رژگونه مایع نارس در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین محصولات در سطح دنیا می باشد که جالب است بدانید مشهور ترین رنگ این محصول orgasm  می باشد. رژگونه مایع نارس باعث ایجاد بافتی نرم و مخملی بر روی سطح پوست می شود، همچنین این رژگونه با پیگمنت رنگ بالا، ظاهری طبیعی به پوست می دهد. برای درک بهتر برند این رزگونه مایع ترند و جذاب خوب است که بدانید برند فرانسوی نارس NARS یکی از مطرح‌ ترین و باکیفیت‌ ترین برندهای لوازم آرایشی است که توسط فرانسوا نارس در سال 1994 تاسیس شد. قیمت این رژگونه در بازار حدودا دو میلیون تومان است و می توان گفت در رده محصولات آرایشی لوکس قرار دارد.

قیمت رژگونه مایع

قیمت رژگونه مایع

با دنیای رنگی رنگی رژ گونه مایع چیک هیت آشنا شوید

رژ گونه مایع میبلین چیک هیت یکی از رژگونه های مایع و پر طرفدار سال 2023 است که می توان گفت از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است. این رزگونه مایع دارای بافتی نرم با رنگدانه هایی ملایم بر پایه آب است که جلوه ای طبیعی و شاداب به چهره شما می بخشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این رژگونه مایع در سال 2020 لقب بهترین رژگونه مایع را گرفته است، زیرا این رژگونه برای همه نوع های مختلف پوست مناسب استف فاقد چربی می باشد و بدون ایجاد حساسیت پوستی جلوه ای مات و کاملا طبیعی برایتان به ارمغان می آورد. البته خوب است که بدانید میبلین یک برند معروف آرایشی است که محصولاتش در بیش از 129 کشور به فروش می رسد.

قیمت رژگونه مایع

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها