|

بهترین محصولات مراقبت از پوست را بشناسید

معرفی سه تا از بهترین محصولات برند کلارنس؛ اینا تو روتین پوستی معجزه می کنن

برند کلارنس

معرفی سه تا از بهترین محصولات برند کلارنس و سرم های لیفت کننده پوست صورت؛ جدیدترین مدل های ضد آفتاب کلارنس، کرم پودر و دابل سرم کلارنس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از برندهای معروف دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست برند کلارنس است که می توان گفت به دلیل تنوع محصول و کیفیت بالا در تمام جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شرکت کلارنس CLARINS توسط ژاک کورتین کلارنس (Jacques Courtin Clarins)، با انگیزه بهبود و واقعی تر و طبیعی تر نمودن محصول، در سال 1954 در پاریس تاسیس گردید. استفاده و بهره وری از عصاره خالص و روغن گیاهان، از مهم ترین خصوصیات محصولات عرضه شده برند کلارنس می باشد. این برند پیشرو در تولید محصولات پوستی کاملا طبیعی بوده و از ترکیبات گیاهی و رایحه درمانی در تولید محصولات استفاده می‌ نماید.

 کلارنس توانسته است تا تحت عنوان درجه یک ترین برند در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی در اروپا محصولات خود را به بازار عرضه کند و تا همین لحظه هم توانسته این رده را حفظ نماید. پس از به استقلال رسیدن کلارنس در سال 2008 میلادی، شرکت راه خود را به صورت تجارت خانوادگی ادامه داد، این شرکت تاکنون توانسته تا محصولاتش را در بیش از 130 کشور جهان عرضه کند. از بین تمام محصولات متنوع این برند با کفیت می توان به کرم روز احیا کننده کلارنس و کرم دور چشم مالتی اکتیو کلارنس به عنوان بهترین محصولات روتین پوستی این برند اشاره کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کرم فرم دهنده بدن، اولین محصول ارائه شده توسط این شرکت بود که در سال 1962 کرم حالت دهنده بدن کلارنس با هدف برطرف کردن سلولیت ها و حالت دادن بدن تولید شد که به نوبه خود یک نوآوری محسوب می شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین و جدیدترین محصولات کلارنس آشنا شوید.

ضد آفتاب کلارنس

کرم روز احیا کننده کلارنس؛ معجزه ای در قالب کرم

اگر بخواهیم یک کرم برای روتین پوستی پیشنهاد کنیم که حکم معجزه را برای پوست و جوانسازی چهره شما داشته باشد این کرم قطعا کرم روز احیا کننده کلارنس است. این کرم احیا کننده نیازهای پوست که ناشی از تغییرات هورمونی و افزایش سن هستند را هدف قرار می دهد و بلافاصله پس از استفاده پوست را روشن و صاف می کند. کرم روز احیا کننده کلارنس جلوه چروک های عمیق را به حداقل می رساند، پوست را تغذیه و آبرسانی می کند، با اس پی اف 20 از پوست در مقابل آسیب خورشید و سایر آسیب های محیط محافظت می کند، لک های پوست را از بین می برد و با لیفت کردن و سفت کردن پوست از افتادگی آن جلوگیری می کند. پس می توان گفت این کرم یک کرم کامل ولیفت کننده است که پوستی شاداب و جذاب را برایتان به ارمغان می آورد.

ضد آفتاب کلارنس

ضد آفتاب کلارنس

کرم دور چشم مالتی اکتیو کلارنس

یکی از بهترین محصولات برند کلارنس که می توان گفت در روتین پوستی مخصوصا در جوانسازی پوست افراد چشم معجزه می کند کرم دور چشم مالتی اکتیو کلارنس است. کرم دور چشم کلارنس آثار خستگی، استرس و کم خوابی را از بین می برد، خطوط و چروک های دور چشم را محو می کند و باعث می شود تا پوست، جوانی و شادابی خود را بدست آورد. ماساژ دور چشم با اپلیکاتور سرد این محصول پف و تیرگی دور چشم را از بین می برد و پوست روشن تر و درخشان تر می شود. پس اگر می خواهید همیشه چشمانی درخشان و جذاب داشته باشید بهتر است تا از کرم دور چشم مالتی اکتیو کلارنس در روتین پوستی خود استفاد کنید، البته ماساژ پوست اطراف چشم را فراموش نکنید که در جذب کرم و نتیجه مطلوب از استفاده تاثیر زیادی دارد.

ضد آفتاب کلارنس

ضد آفتاب کلارنس

ماسک آبرسان کلارنس

یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی روتین پوستی را می توان استفاده از ماسک دانست، استفاده از ماسک باعث می شود تا شما جواب بهتری از روتین پوستی خود و جذب کرم های مصرفی روزانه بگیرید. ماسک آبرسان کلارنس تنها در ده دقیقه پوست را آبرسانی می کند و احساس تشنگی، خشکی و کشیده شدن پوست را برطرف می کند. عصاره های طبیعی موجود در این ماسک پوست را تسکین می بخشند، خطوط را پر می کنند و درخشش پوست را احیا می کنند. هیالورونیک اسید موجود در این ماسک نیز رطوبت را در پوست حفظ می کند. جهت استفاده هفته ای یک تا دو بار روی پوست خشک بزنید و پس از ده دقیقه آبکشی کنید.

ضد آفتاب کلارنس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها