|

هایلایتر صورت را بشناسید

معرفی انواع هایلایتر و تفاوت هایشان؛ به نظرت کدوم مدلش برای نوع پوستت مناسب تره؟

هایلایتر

فراموش نکنید که هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود. زیرا هایلایتر به شما کمک می کند صورت و گونه هایتان را زیباتر از آنچه هست نشان دهید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فراموش نکنید که هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود. زیرا هایلایتر به شما کمک می کند صورت و گونه هایتان را زیباتر از آنچه هست نشان دهید. به دلیل علاقه سلبریتی هایی نظیر کیم کارداشیان و جی جی حدید به کانتورینگ و هایلایت صورت، این دو تکنیک امروزه تبدیل به تکنیک های مورد علاقه دوست داران آرایش و زیبایی شده است. البته یاد گرفتن این تکنیک ها هم کار ساده ای نیست؛ همانطور که پیدا کردن نوع هایلایتر مناسب پوست مان هم به دلیل وجود انواع مدل ها و برندهای مختلف کار سختی شده است. هایلایت کردن می تواند کار دشواری باشد. استفاده بیش از حد از این ابزار در یک قسمت از صورت باعث درخشش غیرطبیعی آن قسمت می شود که بیشتر به درد هالووین می خورد، پس دقت کنید که زدن هایلایتر به صورت باید به اندازه و در جای درست انجام شود وگرنه نتیجه عکس حاصل می شود. یکی از نکاتی که برای زدن هایلایتر نیاز است به آن دقت کنید انتخاب ابزار مناسب برای زدن هایلایتر است، که البته این ابزار می تواند نسبت به نوع هایلایتر انتخابی متفاوت باشد.

فراموش نکنید که شما برای زدن هایلایتر علاوه بر لوازم آرایش معمول خود، به نوعی کانسیلر و همچنین به یک اسفنج آرایش نیاز دارید که یک درجه از پوست تان روشن تر باشد، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع هایلایتر صورت و کاربردهای مختلفشان آشنا شوید.

هایلایتر

هایلایتر جامد؛ برای درخشش صورت فقط کافی است یک براش بردارید

این نوع هایلایتر یکی از مرسوم ترین نوع های هایلایتر است که استفاده بسیار راحتی دارد، در نتیجه می توان گفت اولین انتخاب هر خانمی برای هایلایتر می تواند نوع جامد آن باشد. شما برای زدن این مدل هایلایتر باید با استفاده از یک براش باریک آن را، روی صورت خود پخش کنید. هایتلایترهای جامد رنگ‌ های قشنگی دارند و می‌ توانند تمام پوست‌ های تیره و روشن را براق کرده و به پوستتان درخشش را هدیه دهند. البته فراموش نکنید که هایلایتر های جامد ماندگاری کمتری نسبت به نوع های دیگر دارد و ممکن است نیاز به تجدید داشته باشد.

هایلایتر

هایلایتر

هایلایتر مایع؛ درخششی ماندگار داشته باشید

این نوع هایلایتر داخل استوانه‌ هایی شبیه رژلب مایع هستند و با کمک قطره چکان داخل محفظه، شما می‌توانید هر مقدار که دلتان خواست هایلایتر را روی پوست خود بگذارید و با یک براش مناسب آن را فید کنید. مهم‌ ترین مزیت هایلایتر مایع این است که خیلی خوب روی پوست می‌ نشیند و احساس براق بودن بیش از حد به پوست شما نمی‌ دهد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع هایلایتر این است که نسبت به نوع جامد ماندگاری بالاتری دارد و برای استفاده های طولانی می تواند گزینه مناسبی باشد. نکته خیلی مهم درمورد استفاده از این محصول این است که، هایلایتر باید حتما در جای درست زده بشود وگرنه نه تنها باعث زیبایی صورت شما نمی‌ شود؛ بلکه باعث می‌ شود صورت شما کثیف و چرب هم دیده شود.

هایلایتر

هایلایتر

هایلایتر استیکی؛ راحت آرایش کنید

استفاده از این نوع هایلایتر نسبت به دو نوع بالایی بسیار آسان تر است، به همین دلیل خیلی از خانم ها این نوع را برای استفاده روزمره خود انتخاب می کنند. این هایلایترها هم تقریبا در محفظه مشابه رژلب های جامد قرار می‌ گیرند و شما می‌ توانید با کشیدن آن روی صورت خود و بعد هم پخش کردن آن بر روی پوستتان، به راحتی تا ساعت‌ ها درخشش آن را روی صورت خود ببینید. این هایلایتر بخاطر داشتن حالت چسبندگی ممکن است در مرحله اول حس خوبی به شما ندهد، ولی در عوض ساعت‌ ها روی پوست شما می‌ ماند و پخش یا پاک نمی‌ شود.

هایلایتر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی