|

مانتو فسفری را چگونه ست کنیم؟

تابستون جون میده برای پوشیدن مانتو فسفری؛ فسفری های جدید و جذاب سال را بشناسید

مانتو فسفری

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دغدغه ست کردن رنگ های فسفری را دارید و بسیار به استایل خود اهمیت می‌ دهید، این مقاله را مطالعه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با فرا رسیدن تابستان و عوض شدن فصل لباس ها هم عوض می شوند و جالب است که بدانید در بیشتر مواقع لباس ها در فصل تابستان به سمت رنگی رنگی شدن می روند. حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که دغدغه ست کردن رنگ های فسفری را دارید و بسیار به استایل خود اهمیت می‌ دهید؛ به جای نگرانی فقط کافی است تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید. مانتو فسفری یکی از مانتوهای جذاب تابستان است که می تواند به استایل شما روح و انرژی ببخشد. رنگ فسفری دارای تنوع و دسته بندی فراوانی است که این موضوع انتخاب شما را راحت تر می کند و برای شما حکم فرشته نجات را دارد. برای مثال شما می توانید یک مانتو سبز فسفری را به جای مانتو نارنجی فسفری انتخاب کنید یا برعکس عمل کنید، این موضوع تا حدودی به سلیقه و سبک استایل شما بستگی دارد. البته فراموش نکنید که رنگ های فسفری معمولا برای سبک های کژوال و اسپرت کاربرد دارند، پس اگر بیشتر اوقات کلاسیک یا رسمی لباس می پوشید مانتوهای فسفری خیلی به کار شما نخواهند آمد و پیشنهاد ما برای شما انتخاب اکسسوری های فسفری است.

البته اصول ست کردن تنها مربوط به انتخاب صحیح و هماهنگ رنگ در استایل نیست؛ و نکات دیگری نیز هستند که برای ایجاد استایل شیک و زیبا باید رعایت شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو فسفری بیشتر آشنا شوید.

مانتو فسفری

مانتو فسفری

تابستان 1402 نارنجی فسفری را فراموش نکنید؛ جذاب و پر انرژی باشید

در بین تمام رنگ های فسفری رنگ نارنجی چیز دیگری است، این رنگ سرشار از انرژی و شور و اشتیاق است. پس فردی جسور هستید و از پوشیدن رنگ های اینچنینی نمی ترسید پیشنهاد ما به شما برای تابستان امسال مانتو نارنجی فسفری است. ست کردن رنگ مانتو یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین و در عین حال ساده ترین کاری هایی است که هر خانم ایرانی باید در آن خبره باشد. حال به نظرتان با مانتو نارنجی خود چه رنگ هایی را می توانید ست کنید؟ پیشنهاد ما به شما برای تکمیل این استایل شلوار و شال کرم؛ آبی و یا سبز است. شما از ترکیب این رنگ ها با آبی می توانید استیایلی تابستانی و بی نظیر را تجربه کنید.

مانتو فسفری

مانتو فسفری

مانتو سبز فسفری را با چه رنگ هایی می توان ست کرد؟

سبز فسفری بعد از رنگ نانرنجی یکی از رنگ هایی است که به استایل روح می بخشد، دقیقا همانطور که درختان سرسبز به طبیعت روح می بخشند. جالب است که بدانید رنگ سبز دو بار به عنوان رنگ سال انتخاب شده است، یک بار سال 2013 و یک بار دیگه در سال 2017. این رنگ جز آن دسته از رنگ‌ ها است که خیلی ها دوستش دارند و از انواع طیف های آن استفاده می کنند. شما حتی برای ست کردن مانتو فسفری خود علاوه بر رنگ های دیگر از طیف های دیگر سبز استفاده کنید و در نهایت استایلی مونوکروم داشته باشید. البته فراموش نکنید که سفید، آبی و نارنجی هم در کنار این رنگ معجره می کنند.

مانتو فسفری

مانتو فسفری

مانتو سرخابی فسفری را برای استایل های عروسکی و دخترانه استفاده کنید

سرخابی فسفری یکی از فانتزی ترین رنگ های سال است و جالب است که بدانید شما برای داشتن استایلی عروسکی و فانتزی می توانید علاوه بر مانتو از اکسسوری های این رنگ هم استفاده کنید. البته برای ست کردن مانتو سرخابی بهتر است که از رنگ های کرم، آبی، صورتی و یا خاکی استفاده کنید. ولی اگر می خواهید استایلی شیک و در عین حال جذاب و خیره کننده داشته باشید بهتر است از سبز زارا برای ست کردن مانتو خود کمک بگیرید، زیرا این رنگ هم مانند سرخابی فسفری یکی از ترندهای سال محسوب می شود.

مانتو فسفری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها