|

بررسی استایل بهاره افشاری

بوکسر نیوکمپ یه پا استایلیسته؛ استایل ماکسیمال و جذاب بهاره افشاری در اکران روز ششم

بهاره افشاری

بهاره افشاری از نام‌ های تقریبا آشنا در سینما و تلویزیون ایران است. او با نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود به دنیای هنری معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 در شاهرود و بازیگر و کارگردان سینمای ایران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلم بازیگری است، که فعالت هنری خود را ابتدا با کار مونتاژ شروع کرده است و بعدها در عرصه بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی صاحب تجربه است. بهاره افشاری از سال 1381 با بازی در فیلم سینمایی ناف بازیگری را آغاز کرد و بعدها در فیلم های رقص دلفین‌ها، روز ششم، گشت ارشاد 2، ازدواج در وقت اضافه، خیابان بیست و چهارم، شمال شهر جنوب شهر، سریال نیو کمپ و ... ایفای نقش نمود. البته خوب است که بدانید او با بازی در نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود شناخته شد و در ذهن مردم ماندنی شد، با این حال که خود این سریال را یک اثر ناموفق می داند و در کارنامه خود از آن نام نمی برد. بهاره افشاری علاوه بر بازیگری و کاگردانی، طراح لباس هم می باشد. جالب است که بدانید پدر این بازیگر خانم تولیدی لباس داشته است برای همین او از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بوده است و همین علاقه باعث شده تا او به سمت طراحی لباس برود. بهار افشاری دارای استایل شخصی خود است و تا حدودی برای انتخاب لباس های خود از سبک ماکسیمال کمک می گیرد.

فراموش نکنید که افراد ماکسیمال پوش بسیار جسورانه و با اعتماد به نفس لباس می پوشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل جذاب از بهاره افشاری آشنا شوید.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری ماکسیمال پوش و متفاوت در اکران فیلم روز ششم

همانطور که گفتیم، بهاره افشاری از نام‌ های تقریبا آشنا در سینما و تلویزیون ایران است که علاوه بر بازیگری و هنر کارگردانی با طراحی های متفاوتی که برای لباس هایش انجام می دهد و یا استایل های جسورانه خود شناخته می شود. بهاره افشاری برای شرکت در مراسم اکران فیلم روز ششم یک کت و شلوار سبز با طراحی خاص را انتخاب کرده بود که می توان گفت این لباس خود به تنهایی در این مراسم کلی جلب توجه کرد و باعث شد این بازیگر خانم در مرکز توجه همگان قرار گیرد. کت بلند و شلوار بگ ست به همراه صندل، همه و همه باعث شدند که استایل او بیش از قبل زیبا و متفاوت به نظر برسد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

باز هم روز ششم و بهاره افشاری با کت شلوغ پلوغ

بهاره افشاری یکی از بازیگرانی است که از سبک ماکسیمال برای استایل خود الگو می گیرد، پس پوشیدن یک کت ب این شلوغی برای استایل او می تواند کمی طبیعی باشد. زیرا همانطور که می دانید ماکسیمالیسم دقیقا نقطه‌ مقابل مینیمالیسم است، پس استایل ماکسیمال که معمولا در بین سلبریتی‌ ها محبوب است، در صنعت مد و فشن بر ترکیب های شلوغ و اغراق‌ آمیز طرح‌ ها، رنگ‌ ها و اکسسوری‌ های متعدد در استایل تأکید دارد. جالب اس که بدانید در سبک ماکسیمال از رنگ های متعددی مانند کتی که در تصاویر پایین می بینید استفاده می شود ولی در سبک مینیمال از رنگ‌ های اصلی، خنثی و سرد استفاده می شود.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

این بار استایل یاسی و درخترانه بهاره افشاری

یکی از نکات مهم در زمینه استایل بهاره افشاری، این است که او به کدهای پوششی دقت دارد. حال به نظرتان منظور چیست؟ یعنی او به‌ خوبی می‌ داند که چه استایلی را متناسب با هر موقعیتی انتخاب کند. او در موقعیت‌ های غیررسمی از استایل‌ های اسپرت استفاده می‌ کند و برای مجالس و رویدادهای نیمه‌ رسمی و رسمی هم استایلی متناسب با آنها را برای پوشش خود انتخاب می‌ کند. به تصاویر پایین نگاه کنید او برای شرکت در مراسم ارکران فیلم روز ششم یک کت و شلوار دخترانه و یاسی به تن کرده است و بسیار هوشمندانه رنگ مکمل را سفید انتخاب کرده است.

بهاره افشاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بهاره افشاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست بالا تحصیلات مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی