|

تفاوت هایلایتر و کانتور در چیست؟

دیگه وقتشه به جای آرایش غلیظ حرفه ای و مدرن آرایش کنی؛ تفاوت هایلایتر و کانتور

تفاوت کانتو و هایلایتر

کانتورینگ که به آن آرایش ترمیمی نیز گفته می شود یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای برای فرم دادن به صورت، رفع عیوب و زیباتر کردن صورت است. …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از سوال هایی که همیشه ذهن خیلی از خانم ها را به خود مشغول می کند این است که تفاوت هایلایتر و کانتور با یکدیگر چیست؟ و یا اینکه چرا صورت سلبریتی‌ها و هنرمندان همیشه بی‌ عیب و نقص و زیبا به نظر می‌ رسد و این نکته ذهنشان را مشغول می کند که آن‌ ها از چه ترفندهایی برای برطرف نمودن عیوب صورت خود استفاده می کنند؟ در ادامه این مقاله برای گرفتن جواب این دو سوال همراه ما باشید تا با رازهای آرایش حرفه ای و طبیعی بیشتر آشنا شوید. برای یک توضیح کلی باید بگوییم که کانتورینگ که به آن آرایش ترمیمی نیز گفته می شود یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای برای فرم دادن به صورت، رفع عیوب و زیباتر کردن صورت است و هایلایتر یک نوع محصول آرایش است که از آن برای برجسته سازی بعضی از قسمت های چهره که نیاز به برجسته بودن دارند استفاده می شود. در مجموع باید گفت که هایلایتر یا عمل هایلایت کردن، تکنیکی نسبتا جدید است که معمولا خانم ها با آن آشنایی کافی ندارند. اگرچه ضرورتی برای هایلایت کردن در آرایش وجود ندارد، اما استفاده از هایلایتر به چهره افراد درخشندگی، زیبایی و جلوه ای باطراوت می بخشد.

به طور کلی باید گفت که کانتورها با هایلایتر تفاوت اساسی دارند اما در نهایت این دو تکنیک و روش آرایش مکمل یکدیگر هستند و نتیجه استفاده همزمان از آنها، باعث وضوح، درخشندگی و جذابیت زیادی می شود.

تفاوت هایلایتر و کانتور

تفاوت هایلایتر و کانتور

هایلایتر چیست؟ صورتی درخشان و شاداب داشته باشید

هایلایتر یکی از بهترین نوع های لوازم آرایشی می باشد که البته استفاده کردن از آن کاملا اختیاری است و بدون آن، آرایش شما ناقص محسوب نمی شود اما می توانید از طریق آن درخشندگی بیشتری به پوست خود ببخشید. این ماده آرایشی سبک یک راه شگفت انگیز برای جذابیت دو برابری صورت شما است و باعث می شود که چهره تان سرحال تر نشان داده شود. برای مثال شما می توانید برای تکمیل آرایش خود از یک هایلایتر برای بالای رژگونه و برجسته سازی گونه های خود استفاده کنید. هایلایتر ها دارای دو نوع مایع و جامد هستند و شما می توانید از هر کدام که این دو مدل به دلخواه خود استفاده کنید.

تفاوت هایلایتر و کانتور

459454_130

کانتور چیست؟ چهره ای زیبا و بی نقص داشته باشید

کانتورینگ که به آن آرایش ترمیمی نیز گفته می شود یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای برای فرم دادن به صورت و رفع عیوب صورت است، برای کانتور کردن صورت معمولا از کرم فشرده استفاده می شود که باید دو یا سه درجه تیره تر از رنگ پوست باشد. شما با استفاده از این کرم ها می توانید قسمت هایی مانند زیر گونه خود را تیره تر کنید تا گونه شما برجسته به نظر برسد و یا اینکه می توانید برای زاویه دادن و فرم دادن به چانه یا فک خود از آن کمک بگیرید. یکی از کانتورهای معروف در بین آرایشگران کانتور بینی است که به وسیله این کانتور فرم بینی تغییر می کند و تمام نقص های آن گرفته می شود.

تفاوت هایلایتر و کانتور

تفاوت هایلایتر و کانتور

تفاوت هایلایتر با کانتور در چیست؟

یکی از تصورات غلط و رایج در بین خانم ها این است که کانتور و هایلایتر هر دو یک چیز هستند در حالی که هر کردام از آنها نوعی محصول آرایشی جداگانه هستند که شما می توانید جداگانه از آن ها استفاده نمایید. در قسمت بالا با هایلایتر و کانتور آشنا شدید، حال اگر می خواهید بدانید تفاوت این دو محصول دقیقا در چی است باید بگوییم که کرم های کانتور معمولا دو یا سه درجه از پوست تیره تر هستند در حالی که در هایلایتر اینگونه نیست هایلایترها باید دو یا سه درجه روشن تر باشند و کرم های کانتور معمولا مات هستند و برای برجسته یا جمع کردن قسمتی از صورت و ایجاد خطای دید استفاده می شوند در حالی که هایلایتر ها فقط برای برق انداختن و درخشندگی استفاده می شوند نه برای اصلاح فرم صورت.

تفاوت هایلایتر و کانتور

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها