|

مانتو شومیزی را چگونه بپوشیم؟

انواع استایل دخترانه با مونت؛ دیگه وقتشه با مانتو شومیزی 2023 متفاوت و خاص لباس بپوشی

مونت

شومیز یکی از محبوب­‌ ترین و جذاب­‌ ترین لباس‌ ­ها برای خانم‌ هایی است که به ظاهر و استایل خود اهمیت می‌ ­دهند، حال با مونت 2023 آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از جذاب ترین ترندهای فصل بهار و تابستان مانتو شومیزی و یا مونت 2023 است. جالب است که بدانید ست کردن مانتوهای شومیزی کار چندان سختی نیست. این سبک از مانتوهای زنانه با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند. مانتوهای شومیزی در اصل به همان شومیز هایی گفته می شود که قد بلند تری دارند تا شما بتوانید آن را در خیابان به راحتی بپوشید. ماهیت مانتوهای شومیزی خنک بودن و راحت بودن است و مناسب دورهمی های دوستانه و مسافرت می باشد. حال اگر می خواهید برای بهار امسال استایلی زیبا و راحت داشته باشید بهتر است که مونت های رنگی رنگی را انتخاب کنید و با آیتم های مکمل هم سبک ست نمایید. مونت ها انواع مختلفی داردند، برای مثال این نوع مانتوها در دو دسته  دکمه دار و بی دکمه یا جلو بسته تولید و راهی بازار می شوند و شما می توانید به انتخاب خود هر یک از آن ها را انتخاب کنید. خوب است که بدانید این مدل از مانتو اکثرا در برش هایی با قد 70 الی 85 سانتی متر طراحی وتولید می شود.

تابستان فصل استایل‌ های جذاب، رنگارنگ و ترندی است، خنک بودن لباس‌ ها در تابستان یک شرط اصلی می باشد و پس از ترند شدن لباس‌ های اورسایز خنک ماندن در تابستان، کار راحتی است. در ادامه این  مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل دخترانه با مانتو شومیزی آشنا شوید.

استایل با مونت

استایل با مونت

مونت و شلوار مام استایل؛ ترندهای 2023 را با هم ست کنید

جالب است بدانید تاریخچه استفاده از شلوارهای فاق بلند تقریبا به 50 سال پیش بر می‌گردد. اما این دسته از شلوارها امروزه وارد دنیای مد شده اند و جایگاه بسیار بالایی را به خود اختصاص داده و از طرفداران زیادی برخوردار می باشند. حال اگر می خواهید استایلی مدرن را تجربه کنید بهتر است ترندهای سال جدید را با هم ست کنید؛ برای این کار کافی است یک مونت شاد و بهاری را انتخاب کنید و با یک شلوار مام استایل و یا اکسسوری های هم رنگ و یا دارای هارمونی رنگی ست نمایید.

استایل با مونت

استایل با مونت

مانتو شومیزی و شلوار بگ؛ راحت و خنک به استقبال بهار بروید

همان طور که می دانید امروزه در مدل های شلوار تنوع بسیار زیادی دیده می‌ شود و هر فردی متناسب با سلیقه و نوع اندام خود از آن ها استفاده می کند. شلوار بگ یکی از پر طرفدار ترین شلوار ها در فصل تابستان و یا بهار، مخصوصا در میان جوانان و نوجوانان است. این شلوار یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن مونت های بهاری شما نیز محسوب می شود. شما می توانید شلوار بگ زاپ دار یا ساده را به همراه کتونی های لژ دار و اسپرت ست نمایید و با مانتو شومیزی استایل خود را تکمیل کنید.

استایل با مونت

استایل با مونت

مونت و شلوار راسته بپوشید؛ با ترندهای قدیمی آشتی کنید

یکی از قدیمی ترین ترندهای شلوار در دنیای مد و فشن شلوار راسته است، از آنجایی که ترندهای دنیای مد به سادگی هر چند سال یکبار تکرار می شوند شما می توانید به راحتی از ترندهای گذشته استفاده کنید و اطمینان داشته باشید استایلی مدرن خواهید داشت. شلوار جین راسته در دسته شلوارهای جین کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ شود، این نوع شلوار تقریبا برای همه افراد مناسب است. زیرا، نسبت به شلوار اسکینی فرم بدن را کمتر نشان می‌ دهد. این نوع شلوارها مخصوصا برای افرادی که فرم بدن گلابی شکل یا مثلث معکوس دارند مناسب می‌ باشد.

استایل با مونت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها