|

با انواع شومیز واسه دَدَر دودور تیپ های خفن بزن

شومیز یعنی سلطان کمد خانوما تو تابستون؛ با این مدل مانتو روی خوشتیپا رو کم کن

اگر بدونی که شومیز مانتویی عجب چیز خفنیه ها دیگه تو کل تابستون جز شومیز سراغ هیچ مانتو دیگه ای نمیری از بس که این مدل شومیز خنک و راحته.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همون طور که می دونید این روز ها مانتوهای شومیزی یکی از پرطرفدار ترین انواع مانتو شدند که کلی هم طرح و رنگ جذاب و دوست داشتنی دارند. شومیز ها با پارچه های مختلفی دوخته میشند اما اساسا پارچه هایی برای دوختن شومیز ها در نظر گرفته میشند که خنک باشند و برای پوشیدن تو گرمای تابستون باعث اذیت نشند. بزرگ ترین حسن این شومیز ها اینه که خیلی راحت استایل میشند و شما رو به دردسر نمی اندازند، پس اگر دنبال یک تیپ و استایل شیک و درجه یک هستید ابدا نباید از پوشیدن شومیز های مانتویی غافل شید که کمکتون می کنند تا یه استایل خنک، راحت و دوست داشتنی برای خودتون بسازید.

همونطور که قبل تر هم اشاره کردیم این مانتو ها خیلی راحت استایل میشند حالا یعنی چی؟! یعنی این که شما خیلی راحت می تونید بسته به سلیقه خودتون و بسته به طرح مانتوتون یه ست مناسب باهاش پیدا کنید. اصولا چون این شومیز ها کوتاه و اورسایز هستند بهتره که شلوارتون رو هم از انواع گشاد انتخاب کنید مثل بگ یا مام استایل، اما با شلوار های دمپا گشاد که اتفاقا مدل چاک دارش هم این روزها خیلی ترند شده هم ترکیب خوبی میشند. شلوار راسته هم که کلا با همه مدل خوب میشه، یعنی شما هر وقت که فکر کردی نمی دونی با مانتو یا شومیزی که داری چه شلواری باید ست کنی برو سراغ شلوار راسته که ریسک پذیری پایینی داره و چون فرم اصلی شلوار به حساب میاد تقریبا همیشه ترکیب خوبی با آیتم های دیگه میسازه.

انواع مدل شومیز مانتویی

به گزارش شایانیوز، اگر شومیزتون کمی بلند هست می تونید با شلوار اسکینی هم ستش کنید اما به طور کل همون طور که اشاره کردیم چون شومیز ها اصولا گشاد و کوتاه هستند بهتره که به خاطر حفظ تعادل و بالا بردن جذابیت بصری از شلوار های گشاد و یا حتا دامن استفاده کنید.

حالا یه چیز جذاب دیگه ای که در رابطه با شومیز ها وجود داره اینه که شما می تونید از اون ها در استایل های دیگه خودتون هم استفاده کنید. اگر قد شومیز شما بیش از حد بلند نباشه می تونید اون رو زیر کت بپوشید و باهاش یه تیپ رسمی یا نیمه رسمی بزنید، یا از طرف دیگه اگر شومیزتون بیش از حد گشاد نباشه می تونید اون رو زیر وست بپوشید و یه استایل ترندی و کژوال بزنید.

دوستان یه نکته ای رو که باید بهش توجه داشته باشید اینه که این روزها اور سایز پوشیدن جزو اصلی ترین ترند ها به حساب میاد اما اور سایز پوشیدن هم حد و اندازه یعنی نباید جوری بپوشید که لباس تو تنتون زار بزنه و این طور به نظر برسه که شما لباسی رو به تن کردید که اصلا برای شما دوخته نشده. برای مثال وقتی که شما یه شومیز اور سایز رو می پوشید نباید پشت شومیز تو تنتون تشکیل لوپ بده یا اینکه اگر شومیز شما دوختش طوریه که سرشونه داره نباید سرشونه پایین تر از جای اصلی خودش قرار بگیره. به یاد داشته باشید که اندازه پوشیدن، یکی از اصلی ترین نکته هایی است که برای داشتن یک استایل شیک و با کلاس باید بهش پایبند باشید.

در ادامه ما چند نمونه از انواع استایل های شیک با شومیز مانتویی رو با شما به اشتراک میگذاریم که امیدواریم در استایل کردن به شما کمک کنند.

انواع استایل با مانتو شومیزی: 

انواع مدل شومیز مانتوییانواع مدل شومیز مانتوییانواع مدل شومیز مانتویی

انواع مدل شومیز مانتوییانواع مدل شومیز مانتویی

انواع مدل شومیز مانتویی

عکس ها از صفحه: lalleh_monji , seom.design

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی