|

انواع استایل برای عید با رنگ سفید

میدونی با مانتو سفید چه شلوار و شالی ست کنی؟ امسال عروس بهار شما باشید

مانتو سفید

مانتو سفید یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه‌ ها برای خانم‌ ها در فصل بهار و تابستان است. البته به شرطی که بتوانید آن را در هر سبکی ست کنید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مانتو سفید یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه‌ ها برای خانم‌ ها در فصل بهار و تابستان است. البته به شرطی که بتوانید آن را در هر سبکی ست کنید. پس طبیعی است که وقتی صحبت از خرید و انتخاب مانتو عید به میان می آید اولین دغدغه همه خانم ها این باش که مانتو خود را با چه لباس هایی ست کنند، البته اگر امسال بهار را قصد دارید با مانتو سفید بگذرانید نیازی به نگرانی نیست زیرا در ادامه این مقاله با سه تا از جذاب ترین ست های مانتو سفید آشنا خواهید شد. جالب است که بدانید فصل بهار و تابستان یکی از فصل هایی است که رنگ سفید کاربرد بیشتری در آن دارد. پس اگر تمامی لباس های خود را سفید انتخاب نموده اید اصلا کار اشتباهی نکردید. یکی دیگر از پیشنهادها برای مانتو سفید استفاده از رنگ کرم در کنار آن است زیرا رنگ کرم رنگ گرمی است و در کنار سفید باعث ایجاد تعادل و حس گرما می شود.

مانتو سفید در جنس و طرح های متفاوتی در بازار وجود دارد و شما با توجه به موقعیت خود می توانید مانتو سفید مناسب خود را انتخاب کنید. برای انتخاب مانتو سفید شما باید به استایل خود توجه نمایید و البته فرهنگ و مواردی که باید به شکل جدی به عنوان یک بانوی ایرانی به آنها اهمیت داد.

مانتو سفید

مانتو سفید

مانتو سفید را با رنگ کرم ست کنید؛ بهار را شیک و جذاب شروع کنید

مانتو سفید همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم با رنگ های بسیاری ست می شود ولی اگر می خواهید استایلی متفاوت و جذاب را تجربه کنید بهتر است از آیتم های کرم یا نسکافه ای روشن برای ست کردن آن استفاده کنید. ست مانتو سفید همراه با کرم علاوه بر سادگی شخصیت شما را فعال تر نشان خواهد دارد. در نتیجه برای داشتن استایلی ساده و زیبا بهتر است شومیز و یا مانتو سفید را همراه با شلوار و شال کرم ست کنید. به دلیل داشتن تم تابستانی و بهاره در این استایل پوشیدن صندل های اسپرت و اکسسوری را فراموش نکنید زیرا این آیتم های باعث جذابیت بیشتر ظاهر شما خواهند شد.

مانتو سفید

مانتو سفید

استایل سیاه و سفید کلاسیک را انتخاب کنید؛ عروس بهار باشید

یکی از سبک هایی که برای فصل بهار و یا روزهای عید نوروز مناسب است و بسیار پیشنهاد می شود سبک کلاسیک است، پس اگر می خواهید استایلی شیک را امسال تجربه کنید بهتر است همه آیتم های استایل خود را کلاسیک و به رنگ سفید و سیاه انتخاب کنید. برای مثال بهتر است که یک کت و شلوار سفید را با یک شومیز و شال سیاه به تن کنید و برای کیف و کفش هم بهتر است از رنگ مشکی کمک بگیرید. برای ایجاد و جذابیت و درآوردن استایلتان از حالت تکراری و خسته کننده بهتر است از زیورآلات و اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق استفاده کنید.

مانتو سفید

مانتو سفید

مانتو سفید را با شلوار جین آبی و رنگ سبز ست کنید؛ رنگ های بهار را فراموش نکنید

دوتا از رنگ های زیبایی بهاری که شما می توانید در تمام آیتم های استایل خود از آنها کمک بگیرید رنگ آبی  سبز است. پس اگر نمی خواهید استایلی کلاسیک و رسمی داشته باشید بهتر است مانتو سفید خود را با شلوار جین آبی ست کنید و برای تکمیل استایل خود از شال و یا کیف و کفش سرمه ای کمک بگیرید. اگر هم به نظرتان پوشیدن شلوار جین در عید زیادی کژوال و خودمانی است بهتر است از ست مانتو سفید با شال و شلوار سبز استفاده کنید و استایلی بهاری و شاد داشته باشید.

مانتو سفید

مانتو سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها