|

انواع استایل با مانتو سفید

معرفی جدیدترین استایل های عروسکی و زیبا با مانتو سفید؛ مثل فرشته ها لباس بپوش!

انواع استایل با مانتو سفید

مانتو سفید یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه‌ها برای خانم‌ های شیک پوش است. ولی همیشه دغدغه ست کردن مانتو سفید با رنگ شال، روسری مطرح است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک مانتوی سفید از ضروری‌ترین آیتم‌ ها برای کمد لباس یک خانم شیک پوش است؛ هیچ چیزی مانند یک استایل سفید روحیه‌ شما را تقویت نخواهد کرد. سفید رنگی است که باعث می‌ شود تمام جزئیات و ظرافت‌ های استایل شما نمایان شود استفاده از مانتو سفید در استایل شما باعث می شود ظاهری زیبا مانند فرشتگان داشته باشید. جالب است بدانید این نوع مانتو دنیای متفاوت و پر از رمز و رازی دارد که برای پوشیدن آن باید از آنها آگاه بود. یکی از اصلی ترین رازهای این مانتو این است که ست مانتو سفید با رنگ های تیره و روشن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما بتوانید از ترکیب رنگی بی نظیری در پوشش خود استفاده نمایید استایل و فرم اندام تان جذاب تر به نظر می رسد.

برای ست کردن مانتو سفید به فصلی که در آن قرار است آن را تن کنید دقت کنید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا با استایل های این مانتو بیشتر آشنا شوید.

مانتو سفید

مانتو سفید و رنگ کرم؛ استایلی جذاب و لاکچری

بهترین رنگ ها برای ست کردن با رنگ سفید رنگ های طبیعی فصل ها هستند. در نتیجه اگر در فصل پاییز قرار است این رنگ مانتو و یا پالتو را بپوشید رنگ های پاییزی الویت دارند. یکی از زیبا ترین رنگ های پاییزی کرم است که به همراه رنگ سفید نیز ترکیب بسیار زیبا و دوست داشتنی ای ایجاد می کند. برای فصل سردی مثل پاییز بهتر است از کرم هایی استفاده کنید که دارای تناژهای گرم  هستند زیرا این رنگ ها در کنار رنگ سفید که رنگ سردی است به استایل شما گرما و انرژی می بخشند. در این استایل پیشنهاد می شود از اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق استفاده کنید تا استایل لوکستان را تکمیل نمایید.

مانتو سفید

مانتو سفید

مانتو سفید و رنگ سبز، به زیبایی طبیعت بهاری

رنگ سبز نماد طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات، پول و ثروت، اعتماد به نفس، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری و صلح و آرامش است و شما با استفاده از این رنگ در استایل خود علاوه بر زیبایی پر از جریان زندگی خواهید شد. برای استفاده از رنگ سبز در کنار رنگ سفید بهتر است از سبزهای پررنگ و شارپ استفاده کنید تا سبزهای پاستیلی یا سبزهایی که خود از ترکیب رنگ سفید به دست آمده اند. برای این نوع از استایل ها از اکسسوری های سبز استفاده برای مثال یک گوشواره با سنگ های سبز زمردی زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

مانتو سفید

مانتو سفید

مانتو سفید با رنگ سرخابی یا آبی؟

به جرات می توان گفت دو رنگی که با همدیگر در زیبایی با مانتو سفید رقابت می کنند رنگ های آبی کاربنی و سرخابی هستند. جالب است بدانید که بیشتر رنگ های شارپ و تیره همانطو که در قسمت بالا گفته شد با مانتو سفید به زیبایی ست می شوند ولی این دو ترکیب های خیره کننده ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد. برای مثال اگر می خواهید استایلی دخترانه و عروسکی را تجربه کنید در کنار مانتو سفید خود یک شلوار و شال سرخابی بپوشید و برای جذابیت بخشیدن بیشتر می توانید از اکسسوری های سرخابی مانند گل سر و یا گوشواره های سرخابی استفاده کنید.

مانتو سفید

مانتو سفید

استایل سرتا پا سفید؛ به زیبایی فرشتگان

رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که به شما این امکان را می دهد تا در تمام آیتم های استایل خود از آن استفاده کنید. به استایل هایی که در آن ها فقط از یک رنگ استفاده می شود استایل های مونوکروم می گویند و شما برای داشتن ظاهری زیبا به سبک مونوکروم فقط کافی است تمام آیتم های خود را سفید انتخاب کنید. در این نوع از پوشش ها معمولا بهتر است تا از اکسسوری های رنگی ولی بدون تضاد با رنگ سفید استفاده شود برای مثال می توانید از یک کیف و کفش طوسی و یا به انتخاب خود یکی از رنگ های پاستیلی استفاده کنید.

مانتو سفید

مانتو سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها